Kynä tissin alla kertoo riipputisseistä
Eikö vaan? Ei kai rintojen alla kuulu mikään pysyä ellei roiku? Mulla E kuppi ja ei kyllä oysy kynä mutta ei tosiaan roiku (vaikka yhteensä olen imettänyt yli 7 v.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten, kun oltiin vapaamielisempiä, Hietsun rannala sai olla naiset ilman yläosaa, jos läpäisi lyijykynätestin. Yhtään B-kuppia isompaa tisua ei siellä näkynyt. Eli se niistä E-kupeista, paitsi jos ne ovat silikonia. Ne arvet pitävät ylhäällä vaikka rautakangen.
Eikö se arpi tule nykyään kainaloon?
Tuon väitteen kuulin joskus 14-vuotiaana ja siitä lähtien olen kuvitellut että minulla on rumat rinnat. Riiparithan tarkoittaa rumia rintoja.
Vuosikaudet sitten häpesin "riippareitani" aivan turhaan.
Hyvät on kuitenkin rinnat, G/H-kuppi. Kyllähän niiden alla pysyy vaikka mitä sillä eivät ole silikonipallerot jotka sojottaa suoraan eteenpäin.
Läksyni olen oppinut enkä enää usko ulkonäköä mollaavaa paskapuhetta.
Voisiko tuo kertoa rintojen koostakin jotain?
Esim. mulla on tosi pienet rinnat. Musta tuntuu että ne roikkuu. Ihmettelen aina miten joidenkin naisten rinnat ovat tosi ylhäällä, mulla ne tuntuu olevan jotenkin liian alhaalla. Silti ei toivoakaan, että niiden alla kynää saisi pysymään!
Ehkä mun rinnat roikkuu "kokonaisuudessaan" eikä sillä tavalla, että ne olisivat roikkuvan "muotoiset"? (Mun iho on koko kehosta myös muuten aika roikkuva.) Tajusikohan kukaan tästä mitään?
Jos on tosi isot rinnat, niin eikö ne jo kokonsa puolesta aika todennäköisesti ole sen muotoiset, että kynä pysyy niiden alla? Ehkä siis joo "roikkuu" enemmän, mutta toisaalta mitä isommat rinnat, sitä enemmän ne roikkuvat normaalistikin luonnostaan, eikä oikein ole tasapuolista verrata erikokoisten rintojen roikkumista samalla tavalla. Vai olenko ihan hakoteillä?