Nainen, voisitko kiinnostua miehestä, joka...
...kolmekymppinen ja on ollut naimisissa, mutta eronnut, koska vaimo petti, otti avioeron ja lähti toisen miehen matkaan? Miehellä ei ole lapsia tästä avioliitosta, mutta hän haluaisi tulevaisuudessa naimisiin ja lapsia. Kerrottakoon vielä, että mies on normaalipainoinen, työssäkäyvä ja alkoholin käyttö on kohtuullista.
Olisiko tällainen mies sinulle turn off avioeron ja jätetyksi tulemisen takia?
Kommentit (24)
Älä välitä ap näistä kommenteista. Löydät vielä naisen, joka arvostaa sua. :)
Mun miehellä on parisuhdehistoria sisältää kaksi pidempää suhdetta joissa molemmissa nainen on lähtenyt vieraan matkaan. Ei se mikään turn off ole eikä olisi vaikka olisi ollut naimisissa.
Sitä mä olen tässä kohta kymmenen vuotta vaan ihmetellyt että mitä helvettiä niiden naisten päässä liikkui... Mutta hyvä näin, sain tuon aarteen itselleni. :)
Vierailija kirjoitti:
...kolmekymppinen ja on ollut naimisissa, mutta eronnut, koska vaimo petti, otti avioeron ja lähti toisen miehen matkaan? Miehellä ei ole lapsia tästä avioliitosta, mutta hän haluaisi tulevaisuudessa naimisiin ja lapsia. Kerrottakoon vielä, että mies on normaalipainoinen, työssäkäyvä ja alkoholin käyttö on kohtuullista.
Olisiko tällainen mies sinulle turn off avioeron ja jätetyksi tulemisen takia?
Omasta puolestani minun on hankala arvorstaa ailahtavaista luonnetta, mutta en pidä nössöistä myöskään.
Eronnut/erotettu mies on jonkin sortin hylkiö aina tuonne nelikymppiseksi saakka.
Ja silloinkin kelpaa vain yhärille.
Kyllä joku läski sut huolii. Tai sit jäät vaan loppuelämäkses yksin.