Nainen, voisitko kiinnostua miehestä, joka...
...kolmekymppinen ja on ollut naimisissa, mutta eronnut, koska vaimo petti, otti avioeron ja lähti toisen miehen matkaan? Miehellä ei ole lapsia tästä avioliitosta, mutta hän haluaisi tulevaisuudessa naimisiin ja lapsia. Kerrottakoon vielä, että mies on normaalipainoinen, työssäkäyvä ja alkoholin käyttö on kohtuullista.
Olisiko tällainen mies sinulle turn off avioeron ja jätetyksi tulemisen takia?
Kommentit (24)
Toi mies kuulostaa liian hyvältä tullakseen petetyksi ja jätetyksi, mitä huonoja puolia hänessä on? Pihtasiko, oliko tylsä?
Jotain vikaahan siassa pitää olla, kun on tullut petetyksi. Varmaan pieni penis tai muuten huono seksissä.
Taattua mammalaatua kun petetyksi tullutta syytetään ja etsitään vikaa hänestä.
Voisin, mutta tuollainen epävarmuus on täydellinen turn-off.
Mies ei selvästi ollu tarpeeks jännä, kun ei juo liikaa, käy töissä ja vaikuttaa koti/perhekeskeiseltä ihmiseltä...
Ihme syyttelyä. Entä jos kyse oiskin naisesta eikä miehestä? Sais varmaan mammoilta sympatiaa ja "onneks se sika lähti" tyyppisiä kommentteja.
Jos olet kunnollinen, niin kyllä sinulle vielä löytyy puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta tuollainen epävarmuus on täydellinen turn-off.
Samoin se, että haluaa lapsia. t. Vela
Miksi pettäjää puolustellaan etsimällä toisesta syytä? Jos toinen on ollut jotenkin "vähemmän mieleen", miksei vaan lähde eikä petä?
Voisin ehdottomasti mutta minua hieman huolettaa tämän miehen itsetunto; jos tällaisia edes kyselee, on ajatusmaailma kyllä jotenkin vinksallaan. Ei normaali ihminen edes mieti kelpaanko vielä jollekin kun olin kerran naimisissa. :O
Sama täällä että tietenkään petetyksi tuleminen ei ole este muuten kuin siten että edes miettii tuollaista. Itsetunnossa jotain vikaa.
Olette kehitelleet toimivamman surkutarinan sen entisen tilalle, jossa exä oli mielenterveysongelmainen psykopaatti.. En usko sanaakaan, jos homma alkaa entisen puolison vikojen kertomisella (vaikka todellisia olisivatkin). Jotain siinä itsestä aina peitellään.
Jos olisin itse kolmekymppinen, niin ehkäpä.
Hmm. Naiset varmaan ajattelevat, että miehessä on jotain pielessä, kun nainen petti. Tuota ei kannata mainita uutta naista etsiessä. Sanot vaan, että elämä vei eri suuntiin.
Ap täällä.
Olin vaimosta liian kotona viihtyvä, vaimo halusi elämässä tapahtuvan enemmän ja parisuhteen olisi pitänyt olla räiskyvämpi. Vaimo kaipasi suhteen alkuaikoja ja "kaniaikoja", pitkä parisuhde oli käynyt hänestä tylsäksi. Ja olimme siis yhdessä 8 vuotta ennen eroa (josta osan aikaa naimisissa).
Tuossa ei mainittu mitään miehen luonteesta, harrastuksista, mieltymyksistä, jne. Mikä oli se syy, että ex-vaimo lähti pettämään? Tuo ap:n esittely oli uupuva. Ei voi tehdä valintaa pelkästään menneiden asioiden ja eletyn elämä perusteella. Ohi... seuraava..
Ei tuo olisi minulle este, jos miehen kanssa muuten natsaisi hyvin yhteen ja mies ei olisi mustasukkainen syystä kun edellinen nainen petti, niin kaikki muutkin pettää.
Muuten kyllä kävisi, mutta en halua lapsia.
Ihmiset osaa olla tosi tuomitsevia. Heti kysellään, mikä toisessa on vikana. Kaikissa meistä on jotain "vikaa"! Ei kukaan oo täydellinen. Jos ap jättää käytettyjä sukkia lattialle, ei halua juosta kaikenmaailman kissanristiäisissä tai halua harrastaa seksiä 24/7 niin mitä sitten?
Mikä vika miehessä on, kun vaimo petti ja lähti?