19v naimisissa ja tuli ero. Kysyttävää?
Kommentit (17)
Kauan olitte naimisissa? Puolisosi ikä? Kuinka kauan tunsitte ennen avioliittoa? Asuitteko yhdessä ennen?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi petti?
Varsinaisesti ja virallisesti ei kumpikaan. Mies jäi kuitenkin kiinni sellaisesta toiminnasta mikä ei ole hyväksyttyä ollut meille kummallekaan.
AP
Eipä tuo varmaan paha paikka ole 19- vuotiaalle. Kyllä siitä toipuu.
Vierailija kirjoitti:
Kauan olitte naimisissa? Puolisosi ikä? Kuinka kauan tunsitte ennen avioliittoa? Asuitteko yhdessä ennen?
Melkein tasan 19v naimisissa.
Puolisoni 43 v
Tunnettiin 3v ennen avioliittoa
Asuimme yhdessä hetken ennen naimisiin menoa.
AP
Onko teillä lapsia? minkä ikäisiä? aiotko vielä mennä joskus naimisiin?
Mistä saitte rohkeutta erota? Miltä tuntui kertoa läheisille ja suvulle erosta, kun takana noin pitkä yhteiselo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi petti?
Varsinaisesti ja virallisesti ei kumpikaan. Mies jäi kuitenkin kiinni sellaisesta toiminnasta mikä ei ole hyväksyttyä ollut meille kummallekaan.
AP
Eli mies petti. Eihän kukaan muutenkaan "virallisesti" petä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies teki?
Mm. Säätänyt usean kerran kännissä eri naisten kans. Myönsi tämän. Ei kuitenkaan ole heitä pannut, mutta mistäs minä tiedän, enkä luottaakaan enää voi.
Muutenkin elänyt jo monen vuoden ajan kuin poikamies, pitänyt omana oikeutenaan tulla ja mennä miten tykkää.
Monia asioita, en vain enää jaksanut.
AP
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? minkä ikäisiä? aiotko vielä mennä joskus naimisiin?
Lapsia 2.
14v ja 7v
En usko että menen koskaan enää naimisiin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mistä saitte rohkeutta erota? Miltä tuntui kertoa läheisille ja suvulle erosta, kun takana noin pitkä yhteiselo?
En tiedä mistä se rohkeus sitten lopulta tuli.
Kauan se vaati ja pelotti kertoa läheisille vaikka he olivatkin usein ihmetelleet että kuinka jaksan.
Muut pitivät meitä aina ns unelmaparina.
Eivät vain voineet nähdä sitä yksinäisyyttä mitä koin kun mies meni ja meni.
Enkä tietenkään väitä että vika olisi vain miehessä.
AP
Montako vuotta pihtasit tuosta 19:sta?
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta pihtasit tuosta 19:sta?
Seksin saralla minä olin se aktiivisempi osapuoli. En muista että olisin koskaan kieltäytynyt seksistä hänen kanssaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies teki?
Mm. Säätänyt usean kerran kännissä eri naisten kans. Myönsi tämän. Ei kuitenkaan ole heitä pannut, mutta mistäs minä tiedän, enkä luottaakaan enää voi.
Muutenkin elänyt jo monen vuoden ajan kuin poikamies, pitänyt omana oikeutenaan tulla ja mennä miten tykkää.
AP
Aika leimii, jos tuollaisesta eroaa??
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies teki?
APAika leimii, jos tuollaisesta eroaa??
M43
Jos sinun suhteessasi on ok se että vaimosi saa nuoleskella ympäri kyliä kännipäissään kenen kans tykkää, mutta vaatii samalla sinulta täydellistä uskollisuutta niin tämä on sinun valintasi.
Mulle se ei enää pidemmän päälle ollut ok.
Ja kuten sanoin, tuo ei ollut ainoa asia, mikä eroon johti.
AP
Kumpi petti?