Miksei niitä järkyttävän rumia värikkäitä ja vilkkuvia wt-jouluvaloja voida kieltää lailla?
Hyi yök, miten joku muka voi OIKEASTI tykätä niistä? :DDD
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes laittaa jouluvalot jos ne ei saa näkyä.
Voi vittu jos naapurin valot ahdistaa, pysykää vittu sisällä juntit.
Olen sisällä. Vittu ne valot välkkyy tänne asti vittu.
T: välkyttäjän alakerrassa asuva
P.S. Oletko kenties wt-naapurini?
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen joskus vielä muuttamaan täältä Suomesta pois, kunhan saan asiat järjesteltyä.
Minua oikeasti ällöttää, kun kaiken pitää olla niin askeettista, tasapaksua, samanlaista, kopioitua, harmaata/valkoista/beigeä, särmätöntä, haaleaa, hailakkaa, tylsää, töntti kertaa klöntti, luterilaisen vaatimatonta, nöyrää, ikävää, ahdistavaa, väritöntä, yhdessä sovittua, kommunististä, perseestä.
Ennen kun muutan, tulen elämään juuri niin kuin itse haluan. Laita pinkkejä, sinisiä ja punaisia jouluvaloja Omalle parvekkeelleni, pidän niitä lokakuusta maalikuun loppuun.
Pukeudun oman makuni mukaan ja en alistu kenenkään mieliksi mihinkään.
Kaikille värikkäille ihmisille Hyvää Joulua!
Jokaiselle ankealle ja tylsälle nipottajalle, Paskanmakuista harmaan ruskeaa ripuli Joulua, ja pahaa Uutta vuotta!
Siniset vilkkuvat valot näyttävät ihan siltä, kuin ihmisellä olisi joku hätä. Tulee mieleen, että parvekkeella tai pihassa on liuta hälytysajoneuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Katso sanakirjasta makuasia. Sen jälkeen kasva aikuiseksi, joka ymmärtää että ihmiset suhtautuvat eri asioihin eri tavalla.
Joo, makuasia sekin kun koira pallejaan nuolee :D
Kellertävät valot on ainoat kauniit ja joulun tunnelmaa luovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes laittaa jouluvalot jos ne ei saa näkyä.
Voi vittu jos naapurin valot ahdistaa, pysykää vittu sisällä juntit.
Olen sisällä. Vittu ne valot välkkyy tänne asti vittu.
T: välkyttäjän alakerrassa asuva
P.S. Oletko kenties wt-naapurini?
http://www.asiaputiikki.fi/images/silmalaput.JPG
Tyhmä kysymys, mieti vähän.
En ole sun naapuris.
Mie ymmärrän jos joku tykkää ja pistää pihalle sellaiseen paikkaan josta se ei juuri näy. Mutta sitte ne jotka pistää johonki tienvieree iha et ku autolla menee ohi nii häikästyy. Tosi kiva koittaa ajaa ku jotai mikreenivaloja vilkkuu tienlaidalla.