Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupeaako teidän lapset ( poika) sekoilemaan, kun sille nousee kuume?

Vierailija
30.11.2016 |

Ihan jäätävää meininkiä taas pari yötä. Heti kun kuumetta, alkaa kauhea sekoilu, huutelu, harhat ja pelkotilat. Kouristuksia ei onneksi tule. Onko muilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onko tämmöinen kuumehoureilu pojilla yleisempää?

Vierailija
2/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla ei ole koskaan ollut vastaavaa kuumeen kanssa, omalla äidilläni kylläkin. En usko, että on mitenkään sukupuolisidonnaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään?

Vierailija
4/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalla ei ole koskaan ollut vastaavaa kuumeen kanssa, omalla äidilläni kylläkin. En usko, että on mitenkään sukupuolisidonnaista.

Nii, oon kuullut että pojilla esiintyy useammin näitä kuumekouristuksiakin. Tai ilmeisesti vain pojilla.

Vierailija
5/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleisempää pojilla tai tytöillä. Jonkun jutun joskus kuulin että geeneissä kulkisi riskit saada kuumehourailuja.

Sopisi ainakin hyvä meidän perheelle sillä isä sai lapsena niitä paljon ja minäkin sain.

Vierailija
6/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella oli tuossa 5-8 vuotiaana. Ei sen jälkeen. Toki harvoin sairastellaan. Kuuli ääniä ja varsinkin kirosanoja kuuli jonkun huutavan ja pelotti, näki kaiken suurena ja kulki kyyryssä seinänvierustoilla, itketti ja oli kauhuissaan. Onneksi ei enää.

Vierailija
7/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan! Minun 5-vuotias tyttöni heräsi kerran yöllä itkemään ja huusi "Olkaa hiljaa!". Minä sitten kyselin ja lapsi sanoi, että kuulee kolmen henkilön puhetta ja yksi hokee kokoajan samaa. Olin jo ihan kauhuissani ja epäilin ties mitä psykoosia. Sitten alkoi lapsella kova korvakipu ja kuume tosi korkealla. Kun antibiootti aloitettiin ja kuume laski, oli taas ihan normaali. Muisti kyllä tilanteen jälkeenpäin ja sanoi, että oli pelottavaa.

Samalle lapselle Pronaxen-lääke aiheuttaa kamalia painajaisunia ja siksi vältänkin sen käyttöä hänellä, jos ei ole ihan pakollista.

Vierailija
8/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoisella oli tuossa 5-8 vuotiaana. Ei sen jälkeen. Toki harvoin sairastellaan. Kuuli ääniä ja varsinkin kirosanoja kuuli jonkun huutavan ja pelotti, näki kaiken suurena ja kulki kyyryssä seinänvierustoilla, itketti ja oli kauhuissaan. Onneksi ei enää.

No joo, poika käyttää sanaa " lähinäkö" eli ilmeisesti näkee kaiken kuin läheltä. Voi reppanoita. Onneksi panadoli ja äitin kylki auttaa, mutta on tuota kauheaa katsella!.. Aivan tosiaan kuin olisi jossain psykoosissa..