Siilitie 11 pesutuvasta varastetaan!!! Herttoniemi ja Heka!
Pesin lapseni leikkimaton ynnä muuta. En päässyt pyykkitupaan hakemaan vaatteitani ajoissa, koska en voinut jättää 3,5 vuotiasta yksin. Työni on loppunut ja olen yksinhuoltaja. Tarkoitus oli viedä vauvan tarvikkeet kirpputorille jotta voin kustantaa joulun ja vuokrani.
Kiinteistöyhtiölle on ilmoitettu ja kamerat ovat kuvanneet. Pussillinen vaatteita on kadonnut. Voit palauttaa lapseni ja minun vaatteet välittömästi pesutupaan tai muuten asia menee poliisille välittömästi, eikä haittaa vaikka olisit eläkeläinen. Sama laki kaikille!
Ilmoitus menee myös pyykkituvan seinälle. On sulla pokkaa!
Tiedätkö miten minä olen maksanut kaiken itse ja tässä on kiitos. Annatko työttömälle tyttärellesi varastetut pitsialusvaatteeni ja lapseni vaatteet?
Tunnin päästä tavaroiden palautus tai sitten menee roskikseen!
Kommentit (14)
Heitin jo roskikseen, joko nyt unohdetaan asia?
Olisikohan noissa pitsialusvaatteissa vielä jäljellä vähän "jäämiä" jäljellä nuuhkittavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vei myös lapsesi????
Ilmeisesti:)
Kannattaisiko ilmoittaa siellä omassa talossa, järki hoi älä jätä.
Ja varas lukee tätä palstaa varmasti 😂😂😂 hommaa oma kone!
Yksinhuoltaja+heka+varkaita pesutuvassa. Aika kliseistä
Mikä menee roskikseen?
Aika paljon sulla myytävää vauvan tarviketta, jos aiot kustantaa niillä joulun JA vuokran. Mutta etkö ole vähän myöhässä liikkeellä kirppismyynnissä, 24 päivää jouluun?
Pesitkö leikkimaton, vauvan tarvikkeet ja pitsialusvaatteet kaikki samassa lastissa?
Jos kamerat ovat kuvanneet niin eikö juttu ole selvä?
Kiitos kun ilmoitit. Osaan nyt varautua, jos se varas tulee tänne n. 450km päähän keikkailemaan mun kamoja.
En olis uskonut, että meidän pesutupa on vauva sivulla...
Selviskö tää keissi koskaan? Kuka ne pyykit oli varastanut?
Siis mikä menee roskikseen?