Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun elämäni on pilalla? :(

Vierailija
30.11.2016 |

Ainoa syy miksi enää elän on lapseni... :( rakastan häntä eniten tässä maailmassa! Mutta muuten kaikki on piloilla... Esim. Olen työtön, tehnyt teininä kaikkea tyhmää ja kun asun pikkukylässä niin maineeni on piloilla. En kestää elää itseni kanssa ja en edes ansaitse elää. Mitä tehdä ? En pysty antamaan itselleni anteeksi pahoja tekojani, mitä olen joskus tehnyt menneisyydessä... Esim. Abortti, pettäminen, kiusaaminen. En voi muuttaa toiselle paikkakunnallekaan, kun mulla on ainakin yksi hyvä ystävä täällä ja perhe ja en myöskään halua lasta erottaa isästään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä pikkukylästä, oikeasti, ne paikat ovat ihan helvettejä. Kammottavia juoruakkoja, tuomitsemista, toisten kyttäämistä ja toisten asioihin sekaantumista.

Aloita uudelleen toisella paikkakunnalla, vaikka läheisessä kaupungissa, jotta lapsilla ei ole kovin pitkä matka isälleen. 

Tee tarkka suunnitelma mitä haluat muuttaa elämässäsi ja lähdet sitä rohkeasti toteuttamaan. Pyydä anteeksi niiltä, joita olet loukannut ja anna sitten anteeksi itsellesi.

Vierailija
2/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kärsi. Jos on muka noin vaikeaa esimerkiksi muuttaa, vaikka kaikki siellä nykyisessä asuinpaikassa on huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule pois sieltä pikkukylästä, oikeasti, ne paikat ovat ihan helvettejä. Kammottavia juoruakkoja, tuomitsemista, toisten kyttäämistä ja toisten asioihin sekaantumista.

Aloita uudelleen toisella paikkakunnalla, vaikka läheisessä kaupungissa, jotta lapsilla ei ole kovin pitkä matka isälleen. 

Tee tarkka suunnitelma mitä haluat muuttaa elämässäsi ja lähdet sitä rohkeasti toteuttamaan. Pyydä anteeksi niiltä, joita olet loukannut ja anna sitten anteeksi itsellesi.

Anteeksi olen pyytänyt. Mut ei se riitä. Asutaan niin huonos paikas et lähin suuri kaupunki on n.1h 30min ajomatkan päässä... :/ eniten muutossa pelottaa, etten saisi enää lainkaan omaa aikaa kun tukiverkot täällä.

Ap.

Vierailija
4/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny luciferin puoleen!

Vierailija
5/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pilalla?sinulla on lapsi,perhe ja tukiverkko,siinä on jo paljon aihetta kiitollisuuteen,unohda menneissä rypeneminen ja ajattele positiivisemmin

Vierailija
6/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi mitään tervehenkistä seurakuntaa? Seurakunnassa yleensä ihminen otetaan hyvin vastaan jos on sellainen normaali ja hyvä seurakunta. Moni särkynyt ihminen on saanut elämäänsä aivan uuden suunnan seurakunnan avulla.

Vierailija
7/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkakunnallasi mitään tervehenkistä seurakuntaa? Seurakunnassa yleensä ihminen otetaan hyvin vastaan jos on sellainen normaali ja hyvä seurakunta. Moni särkynyt ihminen on saanut elämäänsä aivan uuden suunnan seurakunnan avulla.

En ole Ap, mutta vastaanpa silti. Minulla on samankaltainen menneisyys kuin Ap:lla. Olen halunnut mennä seurakuntaan jo pitkän aikaa, mutta en ole uskaltanut. :O Tunnen itseni menneisyyteni vuoksi niin paljon huonommaksi ihmiseksi. Olen tehnyt paljon tyhmää. Aina sanotaan, että seurakuntaan ovat kaikki tervetulleita, mutta onko se totta. En tahtoisi päätyä taas yhteen sellaiseen ihmisryhmään, jossa minua ei hyväksytä.

Vierailija
8/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy miksi enää elän on lapseni... :( rakastan häntä eniten tässä maailmassa! Mutta muuten kaikki on piloilla... Esim. Olen työtön, tehnyt teininä kaikkea tyhmää ja kun asun pikkukylässä niin maineeni on piloilla. En kestää elää itseni kanssa ja en edes ansaitse elää. Mitä tehdä ? En pysty antamaan itselleni anteeksi pahoja tekojani, mitä olen joskus tehnyt menneisyydessä... Esim. Abortti, pettäminen, kiusaaminen. En voi muuttaa toiselle paikkakunnallekaan, kun mulla on ainakin yksi hyvä ystävä täällä ja perhe ja en myöskään halua lasta erottaa isästään.

Mitäpä tuohon muuta voi sanoa, että sen edestään löytää, minkä taakseen jättää. Sori.

Vierailija
9/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap, mutta vastaanpa silti. Minulla on samankaltainen menneisyys kuin Ap:lla. Olen halunnut mennä seurakuntaan jo pitkän aikaa, mutta en ole uskaltanut. :O Tunnen itseni menneisyyteni vuoksi niin paljon huonommaksi ihmiseksi. Olen tehnyt paljon tyhmää. Aina sanotaan, että seurakuntaan ovat kaikki tervetulleita, mutta onko se totta. En tahtoisi päätyä taas yhteen sellaiseen ihmisryhmään, jossa minua ei hyväksytä.

Jatkan vielä. Siinä mielessä ei ole samanlainen menneisyys, että en ole kiusannut toisia tms. Omat mokani liittyvät lähinnä päihteiden alaisena sähläämiseen. Mutta kuitenkin rankahko tausta on. Voiko sellaisen kanssa mennä seurakuntaan... Vähän epäilen.

Vierailija
10/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni on töissä seurakunnassa, en tiedä toista joka olisi niin kriittinen ja arvosteleva muita kohtaan, itse aina oikeassa ja täydellinen. No, on siellä srk:ssa hyviäkin ihmisiä, suurin osa varmaan kuitenkin.

Vierailija
11/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. Siinä mielessä ei ole samanlainen menneisyys, että en ole kiusannut toisia tms. Omat mokani liittyvät lähinnä päihteiden alaisena sähläämiseen. Mutta kuitenkin rankahko tausta on. Voiko sellaisen kanssa mennä seurakuntaan... Vähän epäilen.

Voit mennä, terve menoa vaan!

Srk ottaa kaikki avoimin mielin vastaan, mutta toki voi olla, että senkin on saastuttanut joku kyläläinen joka ei pääse maallisista ennakkokäsityksistään eroon ja katsoo sinua halveksien ja tuomiten - mutta sehän on täysin hänen häpeänsä sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi