Mä olen aivan hirveä äiti. Sanoin aamulla lapsilleni jotain ihan hirveää.
Kaikki lasten tekemiset ja tekemättäjättämiset ja koko muu kaaospaska sai hermot menemään täysin. Huusin toiselle lapselle että on kohta kuin rupikonna jos ei hoida ihoaan ja toiselle lapselle että kohta on hirveä läski jos ei lopeta mässäilyään. EIIIII!!!!! Helvetti mua. Nyt sanoin sen ääneen miten karmea ihmishirviö olen. Ja kadun.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
No onpa täällä täydellisiä vanhempia ja heikkoluonteisia jos jäänyt mieleen kaikki äidin loukkaukset.
Olen omia lapsiani suutuspäissäni haukkunut pahastikin idiootiksi ja pas kaksi jne tosin en ulkonäköä, mutta kyllä meillä on hyvät välit edelleen ja lapsilla itsetuntoa olla omia itseään eikä massan mukana meikkaavia muotinukkeja.En usko olevan normaalia jos ikinä ei hermot mene vaan jos pidättelee ajatuksiaan sairastuu itsekin sekä läheiset jos ei olla rehellisiä
Nosto. Ei millään hyvällä sulle ja sun kaltaisille ääliöille, mutta tekstisi paljasti millainen olet. Haukut muotinukeiksi muita. Sekin on jonkin ihmisen hyväksyttävä valinta. Entä, jos näin olisi? Haukkuistko lapsiasi?
Kyllä yleensä noiden mieleenpainumisien takia on ollut muutakin pahaa ja jatkuvaa ongelmaa.
Ja totta helevetissä joskus voi huutaa ja raivostua. Mut ei pidä ulkonäköä haukkua. Ei. Vaan. Pidä.
Nosto. Palasitko tähän vielä kotona illalla, ap?