Haluaisin parisuhteen, mutten kiinnostu vaatimattoman näköisistä naisista
En siis ole itse niin komea, että saisin jonkun kuuman parikymppisen salimimmin tms. Mutta en pysty kiinnostumaan kenestäkään rumasta niin paljon, että viitsisin suhteeseen tällaisen naisen kanssa. Jos ei katseeni käänny himoiten naisen perään kadulla, niin miten jaksaisin tuollaista sitten katsella päivästä toiseen. Päälle muut parisuhteen kurjat puolet. :( Ilmeisesti en halua tarpeeksi parisuhdetta kelpuuttaakseni vaatimattoman näköisen naisen. Hullumminkin voisi olla. Olisipa kauniita naisia maailmassa niin paljon, että kaikille halukkaille riittäisi.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
No luultavasti tulet olemaan sitten aina yksin, koska yleensä salimimmi kiinnostuu salimiehestä
Ei naisen seksuaalisuus muutu salilla. Kyllä salinaisen ihanne on edelleen pitkä, itsevarma ja töissä käyvä naamasta komea mies. Lihakset ovat pieni bonus ja tulevat jossain kymmenentenä tärkeydessä.
Eiköhän useimpia yksinkertaisesti kyllästytä näiden ulinaviestien lukeminen: "byhyy, olen tavan pallinaama / 40+ ikävuotta / kaljamahainen työtön / käytöstavaton ja itsekäs (yliviivaa tarpeettomat määritteet) ja haluan parikymppisen ampiaisvyötäröiden isotissisen blondin koska MÄ HALUUN MA HALUUN MÄ HALUUN WÄÄÄÄÄÄÄ!". Eivätkä nämä tyypit sitten tajua sitä että eivät todellakaan ole kiinnostavia.
Mies hei. Jos saisit ilmaiseksi auton ja saisit valita kahden väliltä: 200 000 km ajetun ja pari isompaa peltikolaria kärsineen, öljyä vuotavan Fordin vai upouuden urheiluauton tehtaan rasvoissa ja kaikin lisävarustein, niin kumman ottaisit? Saisit siis ihan itse valita kumman ottaisit, ilmaiseksi. Aivan. Sinä olet melko varmasti se 200 000 kilometrin Ford (tai pahimmassa tapauksessa rupuinen Lada). Miksi kuvittelisit tulevasi valituksi? Nuori isotissinen blondi on se urheiluauto. Sinä olet se Ford. Deal with it.
N/21
En minäkään halua vaatimattoman näköistä miestä, mutta olen pitänyt itsestäni sen verran hyvää huolta, ettei tarvitsekaan tyytyä tasoani huonompaan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luultavasti tulet olemaan sitten aina yksin, koska yleensä salimimmi kiinnostuu salimiehestä
Ei naisen seksuaalisuus muutu salilla. Kyllä salinaisen ihanne on edelleen pitkä, itsevarma ja töissä käyvä naamasta komea mies. Lihakset ovat pieni bonus ja tulevat jossain kymmenentenä tärkeydessä.
Just tulee mieleen muutamakin julkisuuden fitnessmimmi, joiden entiset tai nykyiset suhteet ei kyllä tuota sinun kuvaustasi vastaa.
Ymmärrän sinua ap. Olen nainen ja inhoan rumia miehiä. En voisi koskaan edes katsoa rumaa miestä. Olen lihavahko nainen, huonoihoinen ja minulta puuttuu hampaita. Tällä hetkellä olen työtön, minulla on 5 lasta, kaikilla eri isä, osalla ulkomaalainen. Asun lähiössä vuokra-asunnossa, sosiaalitoimisto maksaa meidän elämisen, koska lasten isät eivät halua osallistua. Tavoitteenani on joskus käydä joku koulutus, kunnes lapset kasvavat. Mutta etsin komeata ja vakavaraista miestä elämääni, olisi ihanaa tavata oikea rakkaus.
"Haluaisin parisuhteen". Et sä halua parisuhdetta sä haluat elävän panonuken. Hanki realdoll. <:
Hävettää oman (n) sukupuoleni puolesta, että niin moni nainen on sortunut vastaamaan tällaiseen provoon taas kerran.
Jokaisella on oikeus kiinnostua juuri sellaisesta ihmisestä kuin haluaa.
Tosin taitaa yli puolet ketjun viesteistä olla muutenkin aloittajan "vastauksia" itselleen. Anyway, edelleen hävettää että joukossa on todennäköisesti myös naisia, jotka ihan oikeasti alkavat puolustella itseään. Trust me, ette huolisi aloittajaa edes kilon kappaleina. Autisti on autisti on autisti.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitkä ihmeen parisuhteen kurjat puolet? Kannattaisi ehkä miettiä tuota, ennemmin kuin minkä tasoisen ulkonäöltään saat. Sulla on huonoja kokemuksia (vanhempiesi mallista?), jos luulet parisuhteeseen kuuluvan jotain ikävää.
Ap:hän siis paljasti tuossa, että parisuhde itsessään on hänen mielestään kurja, se hyvä ja ainoa haluttu puoli siinä on se naisen keho säännöllisesti nautittuna. Itse nainen ja se mitä nainen suhteelta haluaa, on merkityksetöntä, ja ainoa syy olla välittävinään tuollaisista asioista, on että nainen jatkossakin antaa luvan kehonsa hyväksikäyttöön. Jos luvan saa itse naiselta, on kokemus miehenkin osalta kivempi kuin jos joutuu toisen pakottamaan.
Tulee tunne että ne parisuhteen nurjat puolet ovat netistä luettua, eivätkä oikesti elettyjä.
Kannattaa joskus kokeilla, voit huomata etteivät ihmiset ole ihan niin yksipuolisia ja ennalta arvattavia kuin nettikirjoittelusta voisi päätellä.
Jos nainen kertoisi että on kiinnostunur vain kaikkein komeimmista ja suositummista miehistä, mutta nämä eivät hänestä, ja hän - haluaa- parisuhteen.. mitähän mahtaisit sanoa? Olisipa kaikki miehet pitkiä, komeita ja menestyneitä?
Oudosti ne tavalliset ihmisetkin löytävät onnellisia parisuhteita, usein jopa onnellisempia kuin ne fitness-naiset.
Ap, sulla on win-win -tilanne. Itse et kelpaa parikymppisille salimimmeille ja muitakaan naisia et halua. Saat ihan rauhassa keskittyä itseksesi olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että joku ulkonäön palvonnasta elämänsisältönsä tehnyt fitnessmirri olisi miesmaultaan jotenkin vähemmän pinnallinen? Onhan se mahdollista, mutta aika epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Nojoo. Tiedän tunteen. Minäkin oon tavisnainen ja haluisin komean miehen itselleni. Itse asiassa tälläkin hetkellä olen korvia myöten ihastunut erääseen mallimieheen jota seuraan Instagramissa. Tiedänhän minä sen, etten koskaan voisi kelvata tuon tasoiselle miehelle. Se on masentavaa, mutta se on vain kestettävä. Tavismiestä en voisi myöskään edes kuvitella itselleni, sen verran miehen ulkonäöllä on itselleni väliä. Tyydyn sinkkuuteen, enkä koskaan sano äänen näitä julmetun pinnallisia ajatuksiani. Valittaminen olisi turhaa ja typerää, koska onhan tämä tilanne aivan täysin itseaiheutettua.
Minulle kuuluu mielestäni formulakuski. Ei ne koskaan vastaa nettideitti-ilmoituksiini, mutta oman kriteeristöni mukaan minulle kuuluisi sellainen. Haluaisin asua Monacossa ja viettää mukavaa elämää ja koska en ole juoppo, lihava tms. vaan kunnollinen, kiltti nainen, niin minulle kuuluisi formulakuski.
Tasoani ei todellakaan voi määritellä se, että minuun ottavat yhteyttä vain tavalliset suomalaiset miehet! Taso on se, miten itse itseni määrittelen.
Kannattaa ottaa huomioon, että vaativan näköiset naiset voivat olla oikeasti vaativia.
Aloittajalle kysymys:
Kuinka monista maista olet käynyt paikan päällä etsimässä naista? Väitän, että aika monesta löytäisit hakemasi kauniin naisen. Kotoa he eivät tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitkä ihmeen parisuhteen kurjat puolet? Kannattaisi ehkä miettiä tuota, ennemmin kuin minkä tasoisen ulkonäöltään saat. Sulla on huonoja kokemuksia (vanhempiesi mallista?), jos luulet parisuhteeseen kuuluvan jotain ikävää.
Ap:hän siis paljasti tuossa, että parisuhde itsessään on hänen mielestään kurja, se hyvä ja ainoa haluttu puoli siinä on se naisen keho säännöllisesti nautittuna. Itse nainen ja se mitä nainen suhteelta haluaa, on merkityksetöntä, ja ainoa syy olla välittävinään tuollaisista asioista, on että nainen jatkossakin antaa luvan kehonsa hyväksikäyttöön. Jos luvan saa itse naiselta, on kokemus miehenkin osalta kivempi kuin jos joutuu toisen pakottamaan.
Naislogiikkaa parhaimmillaan.. Voin miehenä kertoa, että vain nainen voi kuvitella miehen ajattelevan noin!
Olet rehellinen itsellesi Ap. Iso käsi ja arvostus siitä. Suurin osa miehistä ajattelee juuri noin. Sinä sen nyt kirjoitit auki. Tämän takia myös sinkku. Myös pitkä parisuhde takana.
Näkeehän noita pareja, helkatin vetävä muija ja seinästä revitty ukko. Silloin tulee mieleen, että mitä se mimmi siinä äijässä näkee.
Tottakai on ok haluta suhteeseen vain sellaisten henkilöiden kanssa, jotka kokee puoleensavetäviksi - oli se mielenkiinnon herättäjä sitten ulkonäkö, äly tai luonne. Sama juttu miehille ja naisille.
Mutta vikinää ei kukaan jaksa kuunnella siitä, että olisi "oikeutettu" johonkin suhteeseen. Kukaan ei ole (oikeutettu) vaan ihmisillä on vapaa tahto. Otat kenet saat tai olet ilman, hyvin yksinkertaista!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että vaativan näköiset naiset voivat olla oikeasti vaativia.
Juuri eilen luin palstalta, että kaikista kuumimmilla naisilla on vaikeaa, kun heidän on lähes mahdotonta löytää kunnon miestä. Kaikenlaiset paskakasat uivat jatkuvasti liiveihin ja mukavat tavalliset miehet eivät uskalla yrittää.
Naiset voivat kertoa, että ovat mieluummin yksin kuin epämieluisan miehen kanssa parisuhteessa ja häntä kannustetaan ja kiitellään. Rima saa heillä olla miten korkealla vaan. Miehen ei tule kertoa toiveitaan ja ajatuksiaan ääneen. Huomaa tämän ketjun viesteistä miten sellaisessa käy. Ap:n toive kauniista kumppanista on vielä täysin järkeenkäypä. Naisten nälkävuosien pituisista listoista miesten suhteen ei voi samaa sanoa.