Mitä työtä teette te hyväpalkkaiset +3000e/kk????
Olisi kiva oikeasti tietää millä aloilla ylletään noihin palkkoihin !!!
erityisesti ihmetyttää nämä jotka saa yli 4 tonnia...
mikä työ ja koulutus?
Kommentit (256)
Koodarina (it-tradenomi, tutkinto vielä kesken) palkkani on juuri ja juuri 3000€/kk. Järin suurta palkkakehitystä ei ole odotettavissa, kun toiveenani on pysyä ihan rivikoodarina.
Noihin aiemmin mainittuihin 6000€/kk kuukausipalkkoihin täytyy olla jo vähän enemmän kuin rivikoodari, joko todella laajaa osaamista tai vastuita muistakin asioista kuin pelkästä omasta työstä.
It-alalla päällikkönä, koulutus ylioppilas. Liksa tällä hetkellä 4600€/kk
Insinööri, projektipäällikkö teollisuudessa, bruttopalkka työmatkoista riippuen 4600€-5500€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Lisäkysymys: kuinka moni nainen tienaa enemmän kuin miehensä?
Minä! Mutta minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja miehellä pelkät ylioppilaan paperit.
Puolisoni on rekkakuski, brutto 4000€/kk. Tekee kyllä paljon töitä.
Brutto 3400 ja mietin jatkuvasti kannattaka tässä edes käydä töissä. Voi kuulostaa isolta summalta mutta kun tilille tulee 2250 niin eipä paljoa naurata kun vuokran ja ruuan jälkeen on 1000e jäljellä. Sitten auto ja muut niin ihan muutama satanen on se ero minkä "hyvätuloinen" akataaminen tienaa verrattuna sossun elättiin. Ei mitään järkeä.
Yrittäjä, nostan palkkaa n. 3000e bruttona ja loput osinkoina oman pääoman mukaan.
Kotitalousopettaja 12 vuoden työkokemus. Bruttona noin 4000 €. En pidä korkeana palkkana.
Asianajaja, pienessä firmassa kolmantena osakkaana ja kuukausitienestit vaihtelee suuresti, haarukka kuitenkin aina siinä 5 000-9 000e/kk.
Lukion äidinkielen opettaja, ja palkkani on reilusti yli 3 000 euroa.
Kannattaisi kysyä myös työkokemuksen pituutta. Ettei vastavalmistuneet luule, että suitsait voi päästä tuollaisille palkoille saman tien kuin mitä 20-30 vuotta työelämässä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäkysymys: kuinka moni nainen tienaa enemmän kuin miehensä?
Minä! Mutta minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja miehellä pelkät ylioppilaan paperit.
Minä, kiinteistönvälittäjä 3 vuotta alalla, provikoiden mukaan palkka, ka. n. 8000€ /kk. koulutus, korkeakoulututkinto jäi kesken, ammattitutkintoja on muutama. MIeskin tienaa ihan mukavasti n. 6000€/kk.
Taloushallinnon päällikkö. Koulutus ylioppilas. Tätä ei kukaan usko, mutta totta on. Olen vielä kaiken lisäksi alle 35v. Kovalla työllä, mutta ennen kaikkea tuurilla olen tähän pisteeseen päässyt.
Sekin on eri asia kuin yleisin palkka.