Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää. Minut vaihdetaan aina parempaan! :(

Vierailija
29.11.2016 |

En oikein tapaa miehiä muualla, joten olen käyttänyt treffipalstoja. Sama kuvio toistuu sekä netin perinteisillä treffipalstoilla että Tinderissä: Käyn muutaman kerran treffeillä miehen kanssa ja sitten miehestä ei kuulu enää mitään. Toisin sanoen, löytää jotain parempaa. Ei mun itsetunto kestä enää tätä, että en kelpaa kenellekään. Ei minulla näköjään ole sitten mitään annettavaa. En ole sellainen johon ihastutaan. Muutenkin tajusin tänään, että miten ihmeessä minä voisin ns. saada ketään miestä sitoutumaan, kun on niin paljon tarjontaa ja varmasti parempaa seuraa tyrkyllä. Itse olen vain keskiverto, aika tylsä luonteeltani, enkä super lahjakas missään. Hyppään järveen. Ei mua kiinnosta tää enää.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään vähättelevä ihminen on muuten todella rasittavaa seuraa. Ei oikein tiedä että miten siihen pitäisi suhtautua.

t.mies

Vierailija
42/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä voi vetää muuta johtopäätöstä että ap on mennyt treffeille liian korkeatasoisien miehien kanssa.

Yleensä nimittäin miehet haluaa kakkostreffeille ja enemmänkin vaikka nainen ei ihan hirveästi kiinnostaisikaan.

Ai miten niin?

T. Nainen, joka juuri sopi kakkostreffit kivan miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sentään pääset treffeille. Itellä ei ole kuukauden aikana alkanut kuin yksi zätti, ja sekin paljastui vanhaksi koulukaveriksi joka halusi vaan jutella kanssani.

Tämä se vasta ottaa itsetunnon päälle ja pahasti, varsinkin kun on juuri ollut tunnekylmän naisen kanssa suhteessa.

Jumalauta. Anteeksi, arvon ihanat naiset.

Vierailija
44/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muistakaa että me seurustelevat ihmiset ollaan aivan yhtä monenkirjavia kuin sinkut. On rumaa, kaunista, kilttiä ja hankalaa. Parisuhde ei ole palkinto joka ansaitaan jos ollaan täydellisiä. Se on avoimuuden ja hyvän tuurin ja sinnikkään yrittämisen tai jonkin näistä tulosta. Ja huonossa parisuhteessa moni kärvistelee, vaikka helpompaa olisi yksin. Jos haluaa erityisen hyvän parisuhteen, kannattaa pyrkiä työstämään itseään ja kompleksejaan mahdollisimman paljon jo ennen suhdetta. Mutta myös parisuhteessa ne työstyvät ja ratkeavatkin jos tahtoa ja rohkeutta riittää. Voimia ja tsemppiä kaikille sinkuille!

Vierailija
45/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä itseinhoa. Ei ihme, ettei miehet susta kiinnostu.

Ehkä tavanomaisin ja huonoin kommentti kyseiseen tilanteeseen... Tiedän samanlaisesta kokemuksesta, millaista on, kun olet "täysillä mukana", on hauskaa, naurat paljon jne. Ja sitten se ei johda mihinkään. Ei sitä vaan meinaa kestää kerrasta toiseen. Mitä se hyvä itsetunto loppujen lopuksi auttaa jos toisten mielestä olet kuitenkin epäkelpo jollain tapaa? Ei siinä itsensä rakastaminen riitä, kun on kyse toisten ihmisten mielipiteistä.

Toki itseinhokaan ei auta, mutta se on valitettavasti aika inhimillistä.

Ja kaikesta "ei susta kukaan tykkää kun oot tollanen masentunu" puheesta huolimatta jotkut kuitenkin rakastuvat myös vakavasti masentuneisiin...

Että oo siinä sitten väliinputoajana.

Kiitos tästä. Ja miten se hyvä itsetunto rakennetaan, jos saat aina vaan pakkeja? Kyllä siinä hyvänkin itsetunnon omistava alkaa jo vähän murehtimaan, että miksi minä nyt en sitten kelpaa? Kyllä se itsetunto perustuu paljolti myös muiden mielipiteille. Onneksi olkoon vaan jos joku ihan aidosti pystyy olemaan välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat. Ap

Vähän OT, mutta kyllä itsetunto olisi hyvä olla kunnolla rakennettu jo ennen kuin alkaa deittailemaan, jos pakit nakertavat liikaa sitä vähäistä mitä on saanut rakennettua. Itsetunto lähtee siitä, että kelpaat itsellesi. Näet hyvät ja huonot puolesi ja hyväksyt ne. Korjaat huonoista mitä voit, ja hyväksyt ne asiat joita et pysty korjaamaan. Olet rehellinen itsellesi siitä, että tälläinen minä olen, ja olen hyvä näin. Sen jälkeen kun kelpaat itsellesi, ei ne pakit ja muiden ajatukset hetkauta kuin hetkellisesti.

Vierailija
46/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä av palstalta saattaisi joku löytyä sulle. Pidähän aistit avoinna. Täällä tuntuu noita miehiäkin ihan liikkuvan.

Vierailija
47/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä av palstalta saattaisi joku löytyä sulle. Pidähän aistit avoinna. Täällä tuntuu noita miehiäkin ihan liikkuvan.

:-DDDDD

Melkein tuli näppikselle. Kahvit siis. Mies tältä palstalta?! :-DDDDDDDDDDDD

Vierailija
48/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tältä palstalta löytyy laadukkaimmat miehet, olenhan itsekin täällä..

Vierailija
49/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy paljon miehiä. Kuolaavat juuri perääsi.

Vierailija
50/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro enemmän itsestäsi. Olen kiinnostunut.

Vierailija
51/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Vierailija
52/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailemasi miehet saavat helposti muuta seuraa netistä, se kertoo suoraan millaisia miehiä ainoastaan tapailet.

Vierailija
53/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yks kalu pystyssä oleva jannu. Kiinnostaisko neitiä päiväkahvit? Monelta ja missä?

Vierailija
54/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huonoitsetuntoinen. Huonoitsetuntoiset ihmiset täysin tiedostamatta kerjäävät kehuja ja validointia muilta ihmisiltä. Puhutko ulkonäöstäsi vähätellen "laitoin vaan tällaisen mekon, tukkani nyt näyttää ihan kauheelta, mulla on tämmönen finni leuassa" jne?

Minulla oli ystävätär, jolla oli mukamas kamalan vaikeata löytää miestä, ja hän tyri kaikki mahdollisuudet juuri tuolla "anteeksi kun olen niin huono" valituksella. Ei kukaan halua ryhtyä tukihenkilöksi reppanalle. Vastakkaisesta sukupuolesta haetaan seksiä ja jännitystä (revipä siitä jännämies-fetisti!). Murheellisesti itsensävihaajasta tulee lähinnä lapsenvahtiolo.

Vierailija
55/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä itseinhoa. Ei ihme, ettei miehet susta kiinnostu.

Ehkä tavanomaisin ja huonoin kommentti kyseiseen tilanteeseen... Tiedän samanlaisesta kokemuksesta, millaista on, kun olet "täysillä mukana", on hauskaa, naurat paljon jne. Ja sitten se ei johda mihinkään. Ei sitä vaan meinaa kestää kerrasta toiseen. Mitä se hyvä itsetunto loppujen lopuksi auttaa jos toisten mielestä olet kuitenkin epäkelpo jollain tapaa? Ei siinä itsensä rakastaminen riitä, kun on kyse toisten ihmisten mielipiteistä.

Toki itseinhokaan ei auta, mutta se on valitettavasti aika inhimillistä.

Ja kaikesta "ei susta kukaan tykkää kun oot tollanen masentunu" puheesta huolimatta jotkut kuitenkin rakastuvat myös vakavasti masentuneisiin...

Että oo siinä sitten väliinputoajana.

Kiitos tästä. Ja miten se hyvä itsetunto rakennetaan, jos saat aina vaan pakkeja? Kyllä siinä hyvänkin itsetunnon omistava alkaa jo vähän murehtimaan, että miksi minä nyt en sitten kelpaa? Kyllä se itsetunto perustuu paljolti myös muiden mielipiteille. Onneksi olkoon vaan jos joku ihan aidosti pystyy olemaan välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat. Ap

Vähän OT, mutta kyllä itsetunto olisi hyvä olla kunnolla rakennettu jo ennen kuin alkaa deittailemaan, jos pakit nakertavat liikaa sitä vähäistä mitä on saanut rakennettua. Itsetunto lähtee siitä, että kelpaat itsellesi. Näet hyvät ja huonot puolesi ja hyväksyt ne. Korjaat huonoista mitä voit, ja hyväksyt ne asiat joita et pysty korjaamaan. Olet rehellinen itsellesi siitä, että tälläinen minä olen, ja olen hyvä näin. Sen jälkeen kun kelpaat itsellesi, ei ne pakit ja muiden ajatukset hetkauta kuin hetkellisesti.

Niinkuin kirjoitit itse, niin meni ohi aiheen vaikka asaa kyllä kirjoitat. Aika hyvä itsetunto ja jopa tunnoton ihminen saa olla jossei monien pakkien jälkeen tunnu missään. Ja jos niitä tulee peräkkäin niin kyllä se pistää mielen matalaksi eikä uskalla enää edes yrittää. Tätä ei voi tajuta ellei itse koe, sama kuinka hyvä itsetunto ja -kunnioitus on.

Vierailija
56/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan elämässä muutakin kuin miehet ja peniksen saaminen.

Älä nyt sen takia menetä elämänhalua.

Ja se oikea voi löytyä vaikka 10 vuoden päästä hetkellä jolloin sitä vähiten odotat.

Tämä.

Vierailija
57/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten treffailet vain itseäsi parempia miehiä?

Vierailija
58/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe treffailevani parempitasoisia miehiä vaan ihan tavallisia ja kivoja, ulkonäöltään ihan ok näköisiä. Ei todellakaan liian komeita. Kuten jo sanoin, en halua juoppoa miestä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi