Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää. Minut vaihdetaan aina parempaan! :(

Vierailija
29.11.2016 |

En oikein tapaa miehiä muualla, joten olen käyttänyt treffipalstoja. Sama kuvio toistuu sekä netin perinteisillä treffipalstoilla että Tinderissä: Käyn muutaman kerran treffeillä miehen kanssa ja sitten miehestä ei kuulu enää mitään. Toisin sanoen, löytää jotain parempaa. Ei mun itsetunto kestä enää tätä, että en kelpaa kenellekään. Ei minulla näköjään ole sitten mitään annettavaa. En ole sellainen johon ihastutaan. Muutenkin tajusin tänään, että miten ihmeessä minä voisin ns. saada ketään miestä sitoutumaan, kun on niin paljon tarjontaa ja varmasti parempaa seuraa tyrkyllä. Itse olen vain keskiverto, aika tylsä luonteeltani, enkä super lahjakas missään. Hyppään järveen. Ei mua kiinnosta tää enää.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei se sun tapailema mies ole löytänyt ketään parempaa, se ei vaan ollut kiinnostunut susta ja sen takia "katosi". Ei ole järkeä jatkaa tapailua, jos toinen osapuoli ei kiinnosta. Minäkin kävin kerran treffeillä ja mies lkenet tapasin ei vastannut yhtään omaa miesmakuani.. Tai no netissä juttu oli kyllä lentänyt mut sit ku tavattiin se oli kauhee tuppisuu ja sit vaan itekkin katosin ts. en vastannut enää mihinkään tosin eipä se mieskään laittanut mulle enempää viestejä kun en vastannut enää vähään aikaan.

Siis täh? Eikös tuo juuri kerro siitä, että miehessä oli jotain vikaa kun ei vastannut makuasi? Sanoit, että hän oli kamala tuppisuu ja sen takia ei kelvannut. Eli ehkä minussakin on jokin tällainen ominaisuus joka ei miehiä sytytä. 

Vierailija
22/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan huonon itsetunnon omaavat naiset alkavat paljon aikaisemmin käyttäytyä huonosti kuin hyvän itsetunnon omaavat. He esittävät että heillä on hyvä itsetunto ja sillä varjolla päästävät suustaan "äijämäisesti "kaikkea sontaa. Feministit on kaikista pahimpia ja useimmat miehet yleensä välttävät heitä kuin ruttoa. Jos sanot, että naisen pitää olla naisellinen, joudut kuuntelemaan syytöksiä seksismistä ja olet samalla sika ja sovinisti. Monet miehet on vaan päättäneet mennä omia teitään ja jättäneet koko näyttämön eikä heitä saa enää takaisin draaman pariin. Asia on lyhykäisyydessään näin: jos mies sanoo jotain niin se sitten on niin. Jos menet kyseenalaistamaan sitä kovin heppoisin perustein tai alat muuten vaan kitistä, alat hävitä pelin. Alkuvaiheessa on kaikista helpointa kävellä pois ja siksi monet miehet tekee niin. Ja toisin kuin yleensä luullaan, myös miehet jakavat keskenään kokemuksiaan. Ja ne on välillä todella hirveää kuultavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää mietityttämään mikä itsessä on vialla, tutun kuuloista. Miesten mukaan mitään vikaa ei sinänsä kuulemma ole, mutta pakkohan se on olla jos ei seurani kiinnosta. Itselleni kelpaisi mielellään minua vastaava mies, eli yhtä tylsä, keskinkertainen ja omituinen, mutta kun nekin haluavat minua mielenkiintoisemman naisen ja sellaisen halutessaan saavatkin. 

No sepä se. Ihan tavallista miestä minäkin etsin ja sellaisia olen tapaillut. En edes halua mitään liian komeaa tapausta. Mutta ne tavalliset tallaajatkin saavat jonkun kauniimman ja mielenkiintoisemman. Kai se täytyy uskoa siihen, että jos haluan parisuhteen niin minun pitäisi ottaa joku väkivaltainwn juoppo. Muuhun ei minulla ilmeisesti ole saumoja. :D

No niin, nyt kun olet tunnistanut tasosi niin osaat vastedes etsiä sen mukaisia miehiä. Jos olet kolmonen, et voi kuvitella seiskojen ja siitä ylempien jaksavan sinusta kiinnostua.

Vierailija
24/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tapaa miehiä muualla, joten olen käyttänyt treffipalstoja. Sama kuvio toistuu sekä netin perinteisillä treffipalstoilla että Tinderissä: Käyn muutaman kerran treffeillä miehen kanssa ja sitten miehestä ei kuulu enää mitään. Toisin sanoen, löytää jotain parempaa. Ei mun itsetunto kestä enää tätä, että en kelpaa kenellekään. Ei minulla näköjään ole sitten mitään annettavaa. En ole sellainen johon ihastutaan. Muutenkin tajusin tänään, että miten ihmeessä minä voisin ns. saada ketään miestä sitoutumaan, kun on niin paljon tarjontaa ja varmasti parempaa seuraa tyrkyllä. Itse olen vain keskiverto, aika tylsä luonteeltani, enkä super lahjakas missään. Hyppään järveen. Ei mua kiinnosta tää enää.

Kyllä sinä suhteen saat heti kun haluat. Mutta et vaan juuri niiden kanssa joiden haluat

Vierailija
25/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää mietityttämään mikä itsessä on vialla, tutun kuuloista. Miesten mukaan mitään vikaa ei sinänsä kuulemma ole, mutta pakkohan se on olla jos ei seurani kiinnosta. Itselleni kelpaisi mielellään minua vastaava mies, eli yhtä tylsä, keskinkertainen ja omituinen, mutta kun nekin haluavat minua mielenkiintoisemman naisen ja sellaisen halutessaan saavatkin. 

Mä kanssa olen miettinyt samaa. Varsinkin kun mies saattanut olla erittäin aktiivinen ehdottelemaan tapaamisia ja puhumaan tulevista asioista ja sitten - PAM - yhtäkkiä ei enää sovikaan. Ja syvä hiljaisuus.

Eli jos joku vielä sanoo, että "miehet aina tarkoittavat mitä sanovat", niin näin ei kyllä ole.

Pitänee iloita siis miesten puolesta, että heillä on paljon hyvää tarjontaa.

-5-

Ottaa ne sitten taas yhteyttä epämääräisen ajan kuluttua, kun tulee muuten sellainen välipää naisten suhteen käteen. 

Itse paremminkin tykkäisin sellaisesta tavallisesta ja tavallisista asioista tykkäävästä naisesta kaikin puolin.   En olekaan kyllä jännämies.

Joo, tuttua tämäkin. Jotkut ottaneet yhteyttä jopa vuosien (!) jälkeen. Onneksi siinä vaiheessa on voinut hyvin todeta, että eipä ehdi. Kokemukseni mukaan ns. ihan tavalliset miehet tekevät näitä katoamistemppuja ja uudelleen ilmaantumisia. Lienee lajille tyypillistä käytöstä.

Jännämiehen kanssa tahti on senverran taaja, ettei nainen välttämättä edes älyäkään vielä huolestua tulleensa jätetyksi, kun taas pimpsan tarve miehen yllättää.  Tuntuu että olisi kokolailla ainoa hälle.

Jännämies sitä ja jännämies tätä. Joopa joo taas.

Vierailija
26/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan elämässä muutakin kuin miehet ja peniksen saaminen.

Älä nyt sen takia menetä elämänhalua.

Ja se oikea voi löytyä vaikka 10 vuoden päästä hetkellä jolloin sitä vähiten odotat.

Vierailija
27/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku muukin jo totesi, ei kyse ole siitä että sinut olisi vaihdettu parempaan. Tuo nyt vaan on sitä, mitä nettideittailussa tapahtuu. Kiinnostus herää yhden tai useamman still-kuvan ja muutaman vaihdetun viestin perusteella, sitten yritetään loihtia kemiaa tavatessa mutta kun sitä ei ole niin ei sitä myöskään tule. Molemmat voivat olla ihan ok ihmisiä niin ulkonäöltään kuin luonteeltaankin, mutta ei vain tunnu siltä miltä pitäisi.

Jonakin päivänä tapaat sen miehen, jonka kanssa leiskuu, ja silloin olet todella hyvilläsi ettet lähtenyt sellaiseen suhteeseen, jossa molemmat vain tyytyivät "ok-tyyppiin". Ja se mies löytyy paljon todennäköisemmin livenä kuin netin kautta.

Höpsistä. Suomessa jos ei käy baareissa, kaveripiireissä ihmiset ovat varattuja, ei ole enää opiskelija ja on naisvaltaisella alalla + harrastaa sellaisia juttuja, joissa ei miehiin törmää niin on todella PIENI todennäköisyys tavata mies muualla kuin netissä. Kun ei ne miehet tule juttelemaan ruokakaupassa ja itse ei kehtaa lähestyä.

Oma kokemukseni ja vastaava tilanne ollut osalla naispuolisista kavereistani. 

No jos ei käy baareissa eikä harrasta asioita, joissa voisi tavata vastakkaista sukupuolta niin sitten pitää varmaan hakea sieltä netistä. Sehän tuntuu toimivan erinomaisen hyvin, mitä näitäkin palstoja lukee (ml. tämä viestiketju). Tai sitten kannattaa lähteä sinne baariin ja uusiin harrastuksiin. Itse valitsin jälkimmäisen eli poistuin kaikilta nettideittisaiteilta ja lähdin tutustumaan uusiin ihmisiin ihan livenä, laajensin kaveripiiriä ja pyysin kavereita esittelemään minut tutuille sinkkumiehilleen ja sieltä se tärppäsi. Luojan kiitos, niistä netin kautta tavatuista tapailuista ei koskaan kehittynyt mitään, koska silloin en ikinä olisi tavannut tätä miestä, jonka kanssa ensitapaamisella leiskui.

Vierailija
28/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei se sun tapailema mies ole löytänyt ketään parempaa, se ei vaan ollut kiinnostunut susta ja sen takia "katosi". Ei ole järkeä jatkaa tapailua, jos toinen osapuoli ei kiinnosta. Minäkin kävin kerran treffeillä ja mies lkenet tapasin ei vastannut yhtään omaa miesmakuani.. Tai no netissä juttu oli kyllä lentänyt mut sit ku tavattiin se oli kauhee tuppisuu ja sit vaan itekkin katosin ts. en vastannut enää mihinkään tosin eipä se mieskään laittanut mulle enempää viestejä kun en vastannut enää vähään aikaan.

Miksi pitää lakata vastaamasta? Onko muka liikaa vaadittu että kertoisi että tämä oli nyt tässä?

Tämä! Eikö olisi satakertaa reilumpaa laittaa vaikka viesti "ei nyt tainnut ihan synkata" tms kuin kadota sanaakaan sanomatta....

Vierailija
29/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä se. Ihan tavallista miestä minäkin etsin ja sellaisia olen tapaillut. En edes halua mitään liian komeaa tapausta. Mutta ne tavalliset tallaajatkin saavat jonkun kauniimman ja mielenkiintoisemman. Kai se täytyy uskoa siihen, että jos haluan parisuhteen niin minun pitäisi ottaa joku väkivaltainwn juoppo. Muuhun ei minulla ilmeisesti ole saumoja. :D

Näinpä. Viimeisin mies oli alkoholiongelmainen sovinisti, jolla oli koulut jääneet kesken ja joka ehti ahdistelemaan seksuaalisesti, humaltumaan ja haukkumaan ties kuinka monta ihmisryhmää yksien treffien aikana.

Ei oikein napannut, mieluummin olen yksin jos tuo mies on tasoani. Ja kommentoijille, laittaudun, olen perunätti ja ei - en voi enää tästä laihduttaa. Ihan kuin ne ulkonäköasiat määrittelisi yksinään sen millaisen miehen nainen saa. Tiedän monta tavalliselta näyttävää naista, joilla on hyvä mies.

Vierailija
30/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää lakata vastaamasta? Onko muka liikaa vaadittu että kertoisi että tämä oli nyt tässä?

Tämä! Eikö olisi satakertaa reilumpaa laittaa vaikka viesti "ei nyt tainnut ihan synkata" tms kuin kadota sanaakaan sanomatta....

Samaa mieltä, mutta kansainvälisiltä palstoilta olen lukenut monen (kusipään) argumentoivan ghostaamisen puolesta. 

Vierailija
32/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Viimeisin mies oli alkoholiongelmainen sovinisti, jolla oli koulut jääneet kesken ja joka ehti ahdistelemaan seksuaalisesti, humaltumaan ja haukkumaan ties kuinka monta ihmisryhmää yksien treffien aikana.

Ei oikein napannut, mieluummin olen yksin jos tuo mies on tasoani. Ja kommentoijille, laittaudun, olen perunätti ja ei - en voi enää tästä laihduttaa. Ihan kuin ne ulkonäköasiat määrittelisi yksinään sen millaisen miehen nainen saa. Tiedän monta tavalliselta näyttävää naista, joilla on hyvä mies.

Tätä olen myös pohtinut, että parisuhde löytyy ulkoisesti monenlaisilta ihmisiltä. Saattaa jokunen luonteeltaan aika hankalakin ihminen olla parisuhteessa.

Toki on tässä elämässä muutakin kuin vain parisuhteen kaipuu. Kuitenkin itsekin voisin haluta "korjata" itsestäni sen asian, joka pitää minut sinkkuna. Vielä sitäkin enemmän haluaisin löytää ihmisen, joka pitää minusta sellaisena kuin olen.

Vierailija
33/58 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olet tässä voittaja? Mies, joka katoaa kertomatta, missä mennään, on tuskin parisuhteessa hyvä kumppani. Onnittele siis itseäsi ja opettele rakastamaan itseäsi. Olet ihana, arvokas, fiksu, kaunis omana ainutlaatuisena itsenäsi.

Vierailija
34/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää te jotka olette käyneet useammilla treffeillä ja antaneet pakit. Joku syy siihen on ollut ettei se toinen ole kelvannut.

Vierailija
35/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään miestä ei löydä enää kirkosta tai naapuritorpasta ,kuten isoäidin aikoina. ruokakaupassakaan kukaan tuskin tulee iskemään ja baareista harvoin alkaa kestävä suhde. joten.. netti.

se vain syö itsetuntoa, jos niitä toisia treffejä ei ikinä tule vaikka itse olisi kovinkin kiinnostunut... "miksi kukaan ei tunne kipinää kanssani+ olenko tylsä? ruma? "

Vierailija
36/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyään miestä ei löydä enää kirkosta tai naapuritorpasta ,kuten isoäidin aikoina. ruokakaupassakaan kukaan tuskin tulee iskemään ja baareista harvoin alkaa kestävä suhde. joten.. netti.

se vain syö itsetuntoa, jos niitä toisia treffejä ei ikinä tule vaikka itse olisi kovinkin kiinnostunut... "miksi kukaan ei tunne kipinää kanssani+ olenko tylsä? ruma? "

Onhan niitä miehiä joka paikka täynnä. Muuta pois pk-seudulta niin helpottaa.

Vierailija
37/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä painin samojen  ongelmien kanssa kuin ap. ja ikää jo 30, tällä menolla olen oikeasti kohta se kissoja silittelevä vanhapiika! omalla kohdallani uskon syyn olevan se, etten vastaa nykyajan vaatimuksiin. olen ujo, en anna ensitreffeillä, minulla on värjäämätön maantienharmaa tukka, silmälasit eikä yhtään tatuointia. luen, katson elokuvia ja täytän sanaristikoita.

pyrin kyllä kertomaan itsestäni totuudenmukaisesti ja kuvakin on näköinen, mutta ehkä miehet kuvittelevat että  kuin elokuvissa konsanaan kiskaisen hiukset auki , riisun lasit, muutun häikäseväksi kaunottareksi ja raahaan miehen vessaan raiskattavaksi....

Vierailija
38/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä voi vetää muuta johtopäätöstä että ap on mennyt treffeille liian korkeatasoisien miehien kanssa.

Yleensä nimittäin miehet haluaa kakkostreffeille ja enemmänkin vaikka nainen ei ihan hirveästi kiinnostaisikaan.

Vierailija
39/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä painin samojen  ongelmien kanssa kuin ap. ja ikää jo 30, tällä menolla olen oikeasti kohta se kissoja silittelevä vanhapiika! omalla kohdallani uskon syyn olevan se, etten vastaa nykyajan vaatimuksiin. olen ujo, en anna ensitreffeillä, minulla on värjäämätön maantienharmaa tukka, silmälasit eikä yhtään tatuointia. luen, katson elokuvia ja täytän sanaristikoita.

pyrin kyllä kertomaan itsestäni totuudenmukaisesti ja kuvakin on näköinen, mutta ehkä miehet kuvittelevat että  kuin elokuvissa konsanaan kiskaisen hiukset auki , riisun lasit, muutun häikäseväksi kaunottareksi ja raahaan miehen vessaan raiskattavaksi....

Ota palstalta työtön mies.

Vierailija
40/58 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pariutuu helposti, toiset huonosti. Joillakin ihmisillä on sellainen persoonallisuus, että se saa monet kiinnostumaan. Toisille sitten on vähän kysyntää. Ei se tarkoita ettäkö ihmisessä joku vika olisi, kun jokainen mies ei halua häntä...

Suomi on täynnä ujoja ja introvertteja ja kyllä vaan niitä tuppisuitakin pariutuu ;) itse olen oiva esimerkki. Miehen mielestä olin salaperäinen ja oli valmis näkemään vaivaa, että tutustuu minuun. Siinä kun meni lähes puoli vuotta että olin kokonaan lämmennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi