Naisen kehoa ei ole suunniteltu kestämään fyysistä rasitusta kuten miehen keho
Miehen keho on suunniteltu kestämään kovaa fyysistä rasitusta. Naisilla asia on päinvastoin ja liian kuormittava liikunta voi haitata naisen kuukautiskiertoa ja hormonaalista toimintaa.
Jos tehtävänä olisi siirtää sata 30 kg painoista kivenlohkaretta paikasta A paikkaan B. Suoriutuisi tuosta tehtävästä mies paremmin.
Miehellä on myös onni tulla erittäin kovaksi fyysistä kestävyyttä ja voimaa vaativissa lajeissa oikeaksi superkoneeksi. Liikunta tukee miehen testosteronia ja tekee miehestä vahvan yksilön. Naisille ei ole yhtä luontaista.
Kommentit (7)
No olipa taas settiä :)
Et taida tietää mistään mitään, mutta se on luonnollista, koska olet mies!
Niin, paitsi se päivät tietokoneella istuva, energiajuomia kittaava mies ei selviytyisi tuosta kivensiirrosta yhtään tavallista naista paremmin.
Seksissä nainen on usein alla, joten ainakin lantionseudun tulee kestää miehen rynkytystä.
Onse vaan hyvä ap. että sinutkin on, joku nainen viitsinyt ja kyennyt maailmaan kantaa ja synnyttää. Pääset pyöritteleen kiveä ja kehumaan pippeliä. Upeeta!
Ihme silti että fyysisessä työssä minä 35+ nainen olin se joka sain parhaan palkan, henkilökohtaisella urakalla kun oltiin. Ilmeisesti erittäin laiskoja miehiä töissä sitten.
Huvitti ihan yhdellä kirppiksellä kun joku nainen kantoi isoa jätesäkillistä ensinnäkin aivan vääränlaisella otteella ja nähtävästi voimiensa äärirajoilla :D Olen tietysti mies ja uskon että toisenlaisella otteella olisin selvinnyt helposti moisen säkin kantamisesta.
No jaa... Minun on vaikea keksiä alatiesynnytystä kovempaa fyysistä rasitusta, ja se on nimenomaan naisen keho joka sen kestää ja joka siitä myös palautuu. Ehkä yksittäiset voimaa vaativat suoritukset ovat keskimäärin helpompia miehille, se on totta.