Mitä 14v tytölle joululahjaksi?
Kommentit (24)
Mulla olisi sykkivää sauvaa tarjota.
Lahjakortti johonkin mieluisaan nuorten putiikkiin :)
Tyttö inhoaa Kardashianeja, joten ei niitä. :D Mutta onko jotain muuta?
Meidän 14v toivoo mm uutta Potter-kirjaa, foamrolleria, leffalippuja, uusia hiihtolaseja ja suklaata.
Sain lakanoita ja pyyhkeitä tuon ikäisenä ja monena jouluna peräjälkeen (marimekko, luhta jne..) eli vähän "parempia"'. En arvostanut niitä samantein, mutta kun muutin kotoa, niin niille oli käyttöä, ja löytyi se arvostuskin.
Osaatteko suositella tuoksuja teinille?
Vierailija kirjoitti:
Kukka ja mehiläinen??
Harry Potter kirja, pyjama+pörrösukat, hajuvesi, suoristusrauta, kuulokkeet tai bluetooth kaiutin, kasvohoitojuttuja, kynsihoitovälineet ja kynsilakkaa, Adidas-huppari, suklaata
Vierailija kirjoitti:
No hajuvettä on vähän hankala ostaa jos ei yhtään tiedä minkätyylisestä tykkää. Eiks ton ikäset fanita kaikkea Victoria's secret juttuja, niitä vartalotuoksuja yms.?
Vierailija kirjoitti:
Sain lakanoita ja pyyhkeitä tuon ikäisenä ja monena jouluna peräjälkeen (marimekko, luhta jne..) eli vähän "parempia"'. En arvostanut niitä samantein, mutta kun muutin kotoa, niin niille oli käyttöä, ja löytyi se arvostuskin.
Minusta ihan pöljiä lahjoja teinille, noita voi antaa sitten 5 vuotta myöhemmin kun oikeasti tarvetta. Muistan kun itse sain uunivuoan kummeilta.
Mä oon toivonu kirjaa, mummon tekemiä villasukkia ja suklaata.
Urheilevalle ehkä urheilukello (jos ei jo ole).
Jotain laadukkaampaa tuoksua siis. Onko Bossilla esim teinille hyviä tuoksuja?
Sinipiika ja Jordanin mikrofleecepyyhe!!
Pukki 44-v kirjoitti:
Mulla olisi sykkivää sauvaa tarjota.
Jatka vaan äiteen kanssa
Kånken-reppu. Voin ulostaa sinne ennen lahjoittamista.
Kylien huulituotteita, clusen kello, desenion sisustustauluja, mustat tai valkoiset timberlandit, Spotify premium, niken tai adidaksen kengät. T: itsekin tuon ikäinen