Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko nainen ja mies todellakin olla vain kavereita? Mietteitä tyttöystäväni kaverista...

Vierailija
29.11.2016 |

Melko tuore parisuhde meillä. Mietityttää vaan kun tyttöystävällä on eräs miespuolinen, muutaman vuoden vanhempi "kaveri" jonka kanssa näyttäis olevan melko läheisiä. He mm. lähettelevät toisilleen muutaman kerran päivässä kuulumisia videoilla, tekstailevat melko paljon ja lähettelevät toisilleen hauskoja kuvia. Puhuvat myös paljon puhelimessa.

Kyseinen mies on tuollainen hyvännäköinen, pitkä, ja menestynyt, varmasti monen naisen mieleen oleva alfa. Tyttöystäväni ja hän ovat yhdessä matkustelleet ja nähneet maailmaa, kuulemma vetäneet joskus budiakin, harrastaneet yhdessä monia juttuja ja tavanneet toistensa perheet. Nyt kun tyttöystävälläni oli syntymäpäivä niin keskiyöllä hän tietenkin puhui tämän miehen kanssa puhelimessa minun sijastani (emme viettäneet yhdessä hänen syntymäpäivää..).

Olenko turhaan mustasukkainen? Kyseinen jätkä vituttaa minua. En luonnollisestikaan näytä vitutustani varsinkaan tyttöystävälle, mutta välillä kaivaa helvetisti ajatus siitä että he ovat todella läheisiä. Minun mielestä näin miesnäkökulmasta katsoen, nainen ja mies eivät voi olla pelkkiä ystäviä, varsinkin jos nainen (tässä tapauksessa minun tyttöystäväni) on erittäin hyvän näköinen. Kyllä se jätkä haluaa varmasti kaunista naista panna ja jotenkin olen varma, että tämäkin kyseinen jätkä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... Itselläni ei ole naispuolisia ystäviä.

Nyt iski jotenkin vitutuksen vitutus kun kuulin, että tyttöystävä aikoo lähteä tämän miehen paikkakunnalle (tyttöystäväni on itsekin asunut siellä aiemmin ja hänellä on siellä paljon läheisiä, mutta silti...) ensi kesäksi työharjoitteluun. Ottaa vaan niin päähän että hän välillä kertoo miten kyseisellä paikkakunnalla on hänen toinen elämä ja kuinka hän rakastaa kyseisiä ihmisiä ja paikkaa. Mulla on myös omat epäilykseni, että onko heidän suhteensa varmasti täysin platoninen. Esimerkiksi itseni kohdalla ystävyyssuhde kauniin naisen kanssa on aina päätynyt seksiin ennemmin tai myöhemmin.

En mä tiedä, sanokaa te, olenko mustasukkainen turhasta?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan sitten ihan mielisairas mustasukkainen kusipää, jos otan asian puheeksi tyttöystäväni kanssa? Faktahan on valitettavasti se että olen mustasukkainen. Miten nostaa kissa pöydälle niin, että vaikutan järkevältä kuitenkin? En halua että tyttöystävä säikähtää. AP

Mikset halua että säikähtää? Jos tyttöystäväsi on sellainen, josta et pidä, kannattaisiko paremminkin luopua koko tytöstä? 

Tuossahan on ongelmana paitsi mies, myös se, että tyttöystäväsi on tyyppiä joka harrastaa tuollaisia ihmissuhteita varsinaisen suhteensa lisäksi. Oli kyse miehestä tai naisesta, mielestäni ystävyys, joka on iilimatomaista, on asia, joka on aika rasittavaa omalle kumppanille. En jaksaisi katsoa tuollaista. Mielestäni siinä on aina jotain pikkuisen erikoista ja väitän, että myös ihastumistyyppisiä tunteita ja jännitteitä väkisin mukana, jos toinen on kuin henki ja elämä. Fuckbuddy tilanteessa, jossa jompi kumpi ei ole halunnut sitoutua toiseen?

Omalla nuoruuden poikaystävälläni oli tuontyyppinen takertuva tyttö"kaveri", ja kappas, he olivatkin seurustellet aikaisemmin, mutta siitä ei kerrottu minulle. Typykkä oli koko ajan kampeamassa poikkistani takaisin itselleen. Ei onnistunut siinä, muuten. 

Vierailija
42/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkosi ja huolesi ovat erittäin aiheellisia, ja kuten joku jo sanoikin että kyllä ne on jo panneet luultavasti useastikin, mutta jatkuuko se fwb juttu nyt kun sinä olet kuvioissa niin kyllä taitaa jatkua.

Surullista mutta totta .

Ovat tietysti huolellisia etteivät paljastu.

Varaudu siihen että joudut pettymään ja pahoittamaan mielesi. Ennusmerkit on selvät.

Toisaalta jos nainen olisi reilu jättäisi sinut suoraan ja kertoisi miksi.

Ala jo etsiä uutta naista, jolla ei ole vastaavia kuvioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia tyttö olisi sinun kanssasi, jos heillä olisi keskenään sutinaa? Mietipä ihan järjellä.

Koska puolet ihmisistä pettää parisuhteessa.

Vierailija
44/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, nyt yksi trolli vääntää, että naivat ja pettävät 100%.

No jos leikitään, että aloitus on tosi, niin noinhan se menee. Seurustelusuhteita tulee ja menee, mutta tarvitaan joku, jonka kanssa on vakautta ja esim. keskustellaan onko Mikko hyvä vai huono poikaystävä ja mitä tästä tuleekaan.

Vierailija
45/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset voivat olla ja toiset ei. Itse kaveeraan muutaman miehen kanssa ja nytkin tein yhdelle miespuoliselle kaverille vauvantossut, kun saa pian vauvan. :) Ja joskus kun olen tahtonut viihteelle ja poikaystäväni ei jaksa, niin on itse ehdottanut, että soittaisin parille miespuoliselle kaverilleni.

Ai kun haluat viihteelle niin muka poikaystäväsi on ehdottanut että soittaisit MIESpuoliselle kaverille? Minkähän hemmetin takia?

Olet trolli

Vierailija
46/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka erilainen tämä ketju olisikaan, jos sukupuolet olisivat toistepäin. Avauksessa tartuttaisiin niin moneen seikkaan, jotka on nyt jätetty huomiotta. Se on mammojen mielestä näköjään ihan suotavaa, että nainen ei pistä poikaystäväänsä ykkössijalle. Jos mies toimisi näin niin on sanomattakin selvää, että mammoilta lentäisi tulikiveä sen miehen niskaan.

No eihän tässä ole mitään uutta. Miesten kohtaama seksismi on jotain, mitä ei tulla koskaan myöntämäänkään. Jokainen mies joka tällaista kehtaa väittää, haukutaan lassukaksi ja katkeraksi peräkammarinpojaksi.

Mun mielestä on itsestäänselvää, että tuore suhde ei ole ykkössijalla, oli sukupuolet miten päin tahansa. Eipä itsellänikään montaa kaveria varmaan olisi jäljellä, jos olisin aina heidät jättänyt kakkosiksi kun on ollut sutinaa jonkun kanssa.

Päinvastoin, parhaat ystävät (miehiä ja naisia) ovat auttaneet mua kaikkina aikoina, olen ollut sinkku tai en. He ovat mulle ehdottomasti ykkösiä. Jos tuore miesystävä käskisi katkaisemaan välit johonkin vuosikymmenet mun rinnalla olleeseen ystävään, todellakin se olisi mies joka saisi lähteä. Toivon myös, että miesystäväni ajattelisi samoin omia ystäviään kohtaan.

Vierailija
47/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus porvoolaiselta maistuu, niin Vanha setä muistelee;

Eli kokemusta sekä että voiko mies ja nainen olla vain ystäviä.

Ensimmäinen tapaus oli sellainen "hyvä tyyppi" ja meillä synkkäsi, mutta sitten jonkin ajan kuluessa ihastuin. Hän ei vaan oli puhtaasti ystäväpohjalta. Ollaan edelleenkin yhteyksissä ja samoissa porukoissa, mutta suhde muuttui peruuttamattomasti vähemmän syvälliseksi tuon jälkeen.

Toinen tapaus oli, että oli sellainen hyvä tyyppi ja meillä synkkasi, mutta oltiin enemmän juuri sisarusfiiliksillä ja oli hyvinkin syvä henkinen yhteys. Puolitosissaan todettiin, että kun seurusteltiin sopivasti eri aikoina eikä oltu sinkkuja, niin ei voida koskaan tietää miten olisi käynyt jos molemmat olisi olleet sinkkuja yhtä aikaa. Tuosta on aikaa ja ollaan vieläkin perheystäviä.

Kaveriin ei voi ihastua. Jos johonkuhun voi ihastua niin se ei alunperinkään ole ollut ystävä vaan ihan jotain muuta.

Vierailija
48/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika! Kunnon naiselle oma mies on tärkein!

Mä oon huolissani susta... Mä ainakin jätän miehen, mutta sioista ei ole kokemusta kai niitä vielä navetoissa on? Kun olet vissiin aika montaa sikaa jättänyt...

Vierailija
49/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset voivat olla ja toiset ei. Itse kaveeraan muutaman miehen kanssa ja nytkin tein yhdelle miespuoliselle kaverille vauvantossut, kun saa pian vauvan. :) Ja joskus kun olen tahtonut viihteelle ja poikaystäväni ei jaksa, niin on itse ehdottanut, että soittaisin parille miespuoliselle kaverilleni.

Ai kun haluat viihteelle niin muka poikaystäväsi on ehdottanut että soittaisit MIESpuoliselle kaverille? Minkähän hemmetin takia?

Olet trolli

Koska ne on mun parhaita kavereita, eikä sillä oo mitään syytä olla mustasukkainen. Mutta hauku vain trolliksi, jos sulle tulee siitä parempi mieli. :)

Vierailija
50/59 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustasukkaisista tunteista pitää voida puhua. Se on eri asia kuin tyttöystävän syyttäminen jostain, vainoharhailu tai kontrollointi. Luulen että se puhumattomuus pahimmillaan voi johtaa juuri ylilyönteihin ja olen varma että tyttöystäväsi ei ota asiallista keskustelua mitenkään pahalla.

On harvinaista että mies ja nainen ovat tuolla tavalla tosi läheisiä ystäviä, mutta ei se mikään mahdottomuus ole. Lapsena ystävystyttäessä käy usein niin, että toinen mielletään ikäänkuin sisarukseksi, en sitten tiedä mistä tässä on kyse. Mutta se, että kumppani jää selvästi kakkoseksi kaverille on minusta jo vähän outoa, kyllä siitä nyt ainakin sietää puhua. Ja ettet ole koskaan nähnyt häntä. En sano että pettää, mutta sulla on oikeus kyllä saada tietää asiasta enemmän eikä se ole mitenkään vainoharhaista.

Poikaystävälläni on yksi läheinen tyttökaveri jostain yläasteelta asti, ovat asuneetkin kämppiksinä. Aluksi olin vähän epäileväinen kuin poikaystäväni puhui hänestä niin paljon, mutta kun tutustuin tämän naisen kanssa niin tajusin ettei mulla ole mitään huolta. He eivät missään nimessä sopisi millään tavalla yhteen, ja jos sopisivat niin varmasti olisi ollut tilaisuuksia aloittaa seurustelu. Ja heidän väleistään vaan näki että ihan asiallisella pohjalla on, poikaystäväkin halusi heti esitellä meidät. Voihan se olla että ovat joskus menneisyydessä panneet, mutta eipä se minulle kuulu, ei se mihinkään ole johtanut, toisin kuin mun kanssa.

Vierailija
51/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että naisella voi ja saa olla myös miespuolisia ystäviä? Ja se, että puhuu jonkun kanssa ei tarkoita sitä, että; "haluan panna sinua."

Sun kannattaisi sanoa tyttöystävällesi, että haluat viettää kahden keskistä aikaa jolloin ei kumpikaan soittele tai tekstaa jollekin muulle kaverille vaan olette läsnä toisillenne. Ehkä et voi ymmärtää heidän ystävyyssuhdetta kun itselläsi ei ole vastaavaa, mutta sen sanon ettei siihen väliin sinulla ole mitään asiaa. Jos menet väliin ja marmatat niin ennen pitkää tyttöystäväsi jättää, joten hyväksy hänen ihmissuhteet, eroa tai tule jätetyksi.

Vierailija
52/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostat jo nyt niin mustasukkaiselta, ja selkeästi naisesi ja sinun ajatukset ja arvomaailma ystävyyden suhteen ei kohtaa - joten ei jatkoon. Maailmassa riittää ihmisiä jotka ajattelevat kuten sinä, hanki sellainen nainen. Myös naisellesi riittää niitä miehiä, joilla itselläänkin on naispuolisia ystäviä.

Itse olen ystävyyssuhteissa kuin naisesi, ja seurustelen vain miesten kanssa joilla itselläänkin on naispuolisia ystäviä ja ketkä pystyvät näkemään ystävyyden sukupuolettomasti. Olen myös bi, joten jos seurustelisit minun kanssani, joutuisit kieltämään minulta myös naispuoliset ystävät :D mietippä sitä.

Eli, arvo- ja ajatusmaailmanne ei kohtaa, suhteenne ei tule kestämään.

Toinen syy miksi suhteenne ei tule kestämään on se, että et tälläkään hetkellä kommunikoi avoimesti ja rehellisesti parisuhteessa naisellesi vaan sisäisesti kiehut vitutuksessa, etkä pyri selvittämään asiaa. Avoin kommunikaatio on toinen parisuhteen kulmakivi.

Vierailija
53/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko tuore parisuhde meillä. Mietityttää vaan kun tyttöystävällä on eräs miespuolinen, muutaman vuoden vanhempi "kaveri" jonka kanssa näyttäis olevan melko läheisiä. He mm. lähettelevät toisilleen muutaman kerran päivässä kuulumisia videoilla, tekstailevat melko paljon ja lähettelevät toisilleen hauskoja kuvia. Puhuvat myös paljon puhelimessa.

Kyseinen mies on tuollainen hyvännäköinen, pitkä, ja menestynyt, varmasti monen naisen mieleen oleva alfa. Tyttöystäväni ja hän ovat yhdessä matkustelleet ja nähneet maailmaa, kuulemma vetäneet joskus budiakin, harrastaneet yhdessä monia juttuja ja tavanneet toistensa perheet. Nyt kun tyttöystävälläni oli syntymäpäivä niin keskiyöllä hän tietenkin puhui tämän miehen kanssa puhelimessa minun sijastani (emme viettäneet yhdessä hänen syntymäpäivää..).

Olenko turhaan mustasukkainen? Kyseinen jätkä vituttaa minua. En luonnollisestikaan näytä vitutustani varsinkaan tyttöystävälle, mutta välillä kaivaa helvetisti ajatus siitä että he ovat todella läheisiä. Minun mielestä näin miesnäkökulmasta katsoen, nainen ja mies eivät voi olla pelkkiä ystäviä, varsinkin jos nainen (tässä tapauksessa minun tyttöystäväni) on erittäin hyvän näköinen. Kyllä se jätkä haluaa varmasti kaunista naista panna ja jotenkin olen varma, että tämäkin kyseinen jätkä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... Itselläni ei ole naispuolisia ystäviä.

Nyt iski jotenkin vitutuksen vitutus kun kuulin, että tyttöystävä aikoo lähteä tämän miehen paikkakunnalle (tyttöystäväni on itsekin asunut siellä aiemmin ja hänellä on siellä paljon läheisiä, mutta silti...) ensi kesäksi työharjoitteluun. Ottaa vaan niin päähän että hän välillä kertoo miten kyseisellä paikkakunnalla on hänen toinen elämä ja kuinka hän rakastaa kyseisiä ihmisiä ja paikkaa. Mulla on myös omat epäilykseni, että onko heidän suhteensa varmasti täysin platoninen. Esimerkiksi itseni kohdalla ystävyyssuhde kauniin naisen kanssa on aina päätynyt seksiin ennemmin tai myöhemmin.

En mä tiedä, sanokaa te, olenko mustasukkainen turhasta?

Yksinkertaisesti : Useimmat naiset voivat olla kavereita,useimmat miehet eivät.

Mutta siitä huolimatta ne kaverinaiset tietävät, että heidän "kaverinsa" haluaisi panna heitä.  Tuosta vähän elävää elämää https://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

Vierailija
54/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika suora ja kysyisin vaan tyttöystävältäni, että oletko pannut sen yhden tärkeän ja komea alfan kanssa (rupesi naurattamaan kun kirjoitin tuon). En tiedä onko tässä tapauksessa muuta tehtävissä edes?

Vierailija
55/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla ystäviä, mutta tämä tapaus ei kyllä kuulosta platoniselta, luulen että heillä on ollut ainakin fyysinen suhde. Ehkä he eivät tai toinen heistä ei nuorempana halunnut sitoutua tms ja jäivät "ystäviksi". Nyt sitten kierävät toisiaan kuin kissa kuumaa puuroa.

Vierailija
56/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo mies niin tasokas, että pitää ap:n tyttöystävää vain varalla. Varmaan pannutkin joskus ja nainen jäänyt roikkumaan perään.

Vierailija
57/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina jäänyt friendzoneen kaikkien naisten kanssa jotka on hot koska osaa olla itsevarma heidän kanssa mutta saanut tyttöystäviä melkein vahingossa heidän kavereista joita kohtaan olen käyttäytynyt huonosti vain päästessäni lähemmäksi heitä jotka on friendzonettanut minut.

Vierailija
58/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina jäänyt friendzoneen kaikkien naisten kanssa jotka on hot koska osaa olla itsevarma heidän kanssa mutta saanut tyttöystäviä melkein vahingossa heidän kavereista joita kohtaan olen käyttäytynyt huonosti vain päästessäni lähemmäksi heitä jotka on friendzonettanut minut.

rekt m8, vituttaako? itse olen homoseksuaali mutta otan näitä hot tyttöjä seuraani kasvattaakseni tasoani ja saadakseni tutustua hänen friendzonen yksinäisiin kundeihin 

Vierailija
59/59 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 5 kaveria jotka on poikia jota haluun panna vitusti mutta en uskalla kysyy. Niilä yleensä myös erektio yleensä mutta ujostuttaa liikaaa tehdä alotetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi