Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukassalla olisi helppo huijata?

Vierailija
29.11.2016 |

Esim vihannekset ja hedelmät laittaisi halvimman mukaan, samoin paistopisteen tuotteet.

Kommentit (278)

Vierailija
121/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä953 kirjoitti:

Olen joskus onnistunut ostamaan hedelmiä kampaviinereinä normaalikassalta, huomasin kun ihmettelin miten maksoi ostokset niin paljon.

Sama juttu, banaanit rypäleiden hinnalla, ihmettelin kun maksoi ihan helkutisti, kotona vasta huomasin

Minä taas olen se jolle on käynyt inkivääri sekoilu. Ekoja kertoja kaupassa. Joskus voi mennä oikeasti väärin!

Vierailija
122/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itsepalvelukassalla saa alennuksen -30/-50% tuotteista? Siis esim. Tuotteista mitkä on alennuksessa lähestyvän parasta ennen päiväyksen vuoksi. Normikassallahan ne joutuu sen jotenkin erikseen näpyttelemään.

Eihän joudu. Niissä on ne punaiset viivakooditarrat.

Ja jos ei ole, niin on syytä ruveta olemaan. Kassat voivat keskittyä OIKEISIIN asiakaspalvelutehtäviin. Ostokset menevät paremmin oikein kun itse laskutan itseäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä itsepalvelukassalla, jolla minä käyn, pystyisi kyllä huijaamaan juuri noin. On siinä yksi työntekijä viittä kassaa kohden, mutta ei se ikinä ole tullut tutkimaan, ostinko juuri niitä omenoita joiden hintalappu pussissa on.

Entä onko kukaan kassa koskaan tarkistanut, että onko pussissa olevat kaikki 4 omenaa punnittu vai vaan kolme?

Itsepalvelukassa tarkistaa automaattisesti painon mukaan.

Miksi sitten lainasit tekstiäni?

Koska itsepalvelukassa tarkastaa. Useimmilla varmaan myös on näppituntuma siitä minkä verran minkäkin pussukan pitäisi painaa. Mahtaakohan missään kassoilla olla tarkastusvaakoja?

Vierailija
124/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itsepalvelukassalla saa alennuksen -30/-50% tuotteista? Siis esim. Tuotteista mitkä on alennuksessa lähestyvän parasta ennen päiväyksen vuoksi. Normikassallahan ne joutuu sen jotenkin erikseen näpyttelemään.

Ja jos ei ole, niin on syytä ruveta olemaan. Kassat voivat keskittyä OIKEISIIN asiakaspalvelutehtäviin. Ostokset menevät paremmin oikein kun itse laskutan itseäni!

Päin vastoin. Itse olen huomannut että kun itse piippailee niin hintoja ei tule katsottua lainkaan piippaillessa. Paremmin hintoja ehtii seuraamaan silloin kun seisoo normikassalla piippailua odottamassa, eikä ole muutakaan tekemistä.

Itse kyllä käytän itsepalvelukassoja ja odotan aikaa jolloin viivakoodit vaihtuu RFID tekniikkaan ja koko piippailu voidaan lopettaa ja voi yksinketaisesti työntää ostoskärryt lukuportista läpi, jolloin siitä luetaan kerralla kaikkien tuotteiden hinnat.

Vierailija
125/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin seurataan tapahtuuko väärin punnituksia, ihan samallalailla soitetaan poliisit paikalle ja saat syytteen petoksesta / näpistyksestä kuin jos laittaisit taskuusi jotain, jos punnitset väärin. Toisinaan taloudellinen hyöty olisi vain jotain 10Cent, ei kiinnosta, periaatteesta otetaan näitäkin kiinni. T. Vartija

Vierailija
126/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata huijata edes tomaattien kanssa. Kotimaisen tomaatin numero vaa'alla on esim. 95, jolloin otettuasi niitä tomaatteja sormesi pitäisi mennä alatason numeroille ja taas ulkom. tomaatti on esim. 25, jolloin myyjä kyllä huomaa, jos painat väärinpäin nuo. Itse hevi-osastolla työskennellessäni huomasin, kun perheenäiti otti kotimaisia ja painoi ylätason numeroa, meinasin käräyttää, mutta en kehdannut.

Muistakaa myös käräyttää itsenne. Minulta on kassojen takia ylilaskutettu lukuisia kertoja.

K-kaupoissahan se on enemmän sääntö kuin poikkeus että aletuotteesta riipaistaan normaali hinta.

Eniten minulta on kuitenkin varastanut pullonpalautusautomaatit. Varsinkin menneinä vuosina kävi usein niin että jokaisesta panttipullosta ja tölkistä ei tullut hyvitystä vaan niitä hylättiin, eikä sitten jaksanut lähteä infopisteelle jonottamaan pennosten vuoksi.

Vierailija
127/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat lisäävät asiakasturvaa. Vorot eivät voi enää vetää välistä..

Vierailija
128/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotteen hinta ei täsmää hyllyssä ollutta, niin sen näkee heti! Loistava uudistus!

Vierailija
129/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti eilen kaupassa. Pieni purkki tomaattimurskaa 99c, iso purkki 99c, iso purkki 1,09 c.

Lisää aivan vitusti luottoa kauppoihin!

Vierailija
130/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä isolla purkilla oli siis kaksi hintalappua ;)

Vierailija
131/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi -30% tarraa ei liimata enarin päälle? 

Vahinkoja sattuu..

Vierailija
132/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. Itse olen huomannut että kun itse piippailee niin hintoja ei tule katsottua lainkaan piippaillessa. Paremmin hintoja ehtii seuraamaan silloin kun seisoo normikassalla piippailua odottamassa, eikä ole muutakaan tekemistä.

Itse kyllä käytän itsepalvelukassoja ja odotan aikaa jolloin viivakoodit vaihtuu RFID tekniikkaan ja koko piippailu voidaan lopettaa ja voi yksinketaisesti työntää ostoskärryt lukuportista läpi, jolloin siitä luetaan kerralla kaikkien tuotteiden hinnat.

Miten olis vaikka pakkaaminen?

Vierailija
133/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi joku puusilmä jäi jauhamaan paskaa kassan kassan kanssa joka sitten piippaili tuotteitani ilman että pystyin varmistamaan hintoja. Kiitti vitusti! 

Itsepalvelukassat kiitos, saa oikeat hinnat!

Vierailija
134/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin seurataan tapahtuuko väärin punnituksia, ihan samallalailla soitetaan poliisit paikalle ja saat syytteen petoksesta / näpistyksestä kuin jos laittaisit taskuusi jotain, jos punnitset väärin. Toisinaan taloudellinen hyöty olisi vain jotain 10Cent, ei kiinnosta, periaatteesta otetaan näitäkin kiinni. T. Vartija

Kuule poju. Lähiprismassa puntareita ei ole kalibroitu ja niissä on heittoja aivan itsestään. Itse katson aina mikä on "halvin" puntari.

Vierailija
135/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko soittaa poliisin jos kassa kusettaa ja ylilaskuttaa? Joka vuosi nimittäin soitan sitten poliisit.

Vierailija
136/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olis vaikka pakkaaminen?

Ei näin! Mielummin tasarahan kaivaminen, jolloin seuraava asiakas pääsee nopeammin ostamaan.

Vierailija
137/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin ei ole itsepalvelukassaa kun vain ikeassa. Siinäkin on kokoajan myyjä kyttäämässä koska jatkuvasti siihe tulee tampioita jotka ei tajua laitteesta mitään vaikka onkin selkeät ohjeet suomen kielellä ja muutamalla muullakin kielellä.

Itsekkin olen joutunut avustamaan muutamaa ihmistä siellä kun en ole jaksanut odottaa et ne tampiot ite tajuaa tai myyjä kerkeää heitä neuvoo, ku on toiset opastanu.

Vierailija
138/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule poju. Lähiprismassa puntareita ei ole kalibroitu ja niissä on heittoja aivan itsestään. Itse katson aina mikä on "halvin" puntari.

Olen tyttö. Tarkoitin että jos huomataan, että ihan selvästi joku punnitsee väärin. Esim. Useamman tuotteen tai laittaa pussiin lisää tavaraa punnituksen jälkeen.

Vierailija
139/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä itsepalvelukassalla, jolla minä käyn, pystyisi kyllä huijaamaan juuri noin. On siinä yksi työntekijä viittä kassaa kohden, mutta ei se ikinä ole tullut tutkimaan, ostinko juuri niitä omenoita joiden hintalappu pussissa on.

Entä onko kukaan kassa koskaan tarkistanut, että onko pussissa olevat kaikki 4 omenaa punnittu vai vaan kolme?

Itsepalvelukassa tarkistaa automaattisesti painon mukaan.

Miksi sitten lainasit tekstiäni?

Koska itsepalvelukassa tarkastaa. Useimmilla varmaan myös on näppituntuma siitä minkä verran minkäkin pussukan pitäisi painaa. Mahtaakohan missään kassoilla olla tarkastusvaakoja?

Mutta miksi lainasit tekstiäni kun puhuttiin eri asiasta?

Vierailija
140/278 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyttö. Tarkoitin että jos huomataan, että ihan selvästi joku punnitsee väärin. Esim. Useamman tuotteen tai laittaa pussiin lisää tavaraa punnituksen jälkeen.

Pamputatko? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän