Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia käytöstä mieheltä?

Vierailija
28.11.2016 |

Hassua kysyä tätä tuntemattomilta ihmisiltä, mutta haluaisin tietää onko muilla samanlaisia kokemuksia.

Taustatietoa: Minä ja poikaystäväni olemme olemme seurustelleet vuoden, kavereita olemme olleet pidempään. Sitä ennen minulla oli suhde narsistin kanssa, joka jätti sielun aika rikkinäiseksi. Tämä kaverini, nykyinen poikaystäväni, tuki minua suhteen aikana.

En olisi halunnut alkaa seurustelemaan uudestaan niin nopeasti, mutta hän painosti niin kauan kunnes annoin periksi. Olin ihan onnellinen koska uusi mies vaikutti hyvältä tyypiltä. Mutta jo muutaman päivän päästä hän alkoi painostaa seksiin, vaikka olin sanonut että haluan edetä hitaasti ja tutustuen ensin toisiin. Hän ei kuullut kieltoja ja pyyntöjä lopettaa vaan tuli väkisin vaatteiden alle ja intiimialueille. Ehdin jo pelätä että hän raiskaa. Välikohtausten jälkeen hän muuttui aina takaisin lempeäksi ja mukavaksi omaksi itsekseen.

Tiedän että tämä ei kuulosta hyvältä, mutta kun on niin rikki sisältä, sitä selvästikin antaa paljon anteeksi että ei menetä sitä viimeistäkin läheistä ihmistä. Myöhemmin asiat menivät melko hyvin vaikka hän edelleen painosti asioihin joita en halunnu tehdä ja samalla syytti siitä että en välitä yhtä paljon kuin hän. Toisaalta hän tuntuu palvovan maata jalkojeni juurilla, toisaalta hän ei kunnioita minua. Sain selville että hänellä on taustaa huumeiden ja rattijuopumuksen kanssa, mutta nykyään hän elää ihan kunnollista elämää.

Hän päätti yllättäen mennä sukupuolitautitutkimuksiin, jonka yhteydessä hän myönsi ettei muista aiempien sänkykumppaneiden määrää eli tauteja voisi kyllä löytyä. Tämä puolen vuoden seurustelun jälkeen. Säikähdin että olen saanut häneltä jotain. Hän vain nauroi pilkallisesti kun kerroin huolesta ja piti minua tyhmänä. Hän ei koskaan näyttänyt tuloksia, sanoi vain että kaikki on varmasti ok..

Lopetin suhteen jo kerran mutta hellyin ja otin hänet takaisin. Minulla ei ole koskaan ollut muunlaista miehen mallia kuin väkivaltaiset ja dominoivat joten siinä kai syy miksi siedän tällaista. Tiedän että on olemassa paljon hyviäkin miehiä, siellä jossain.

Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kuulosta hyvältä. Etenkään tuon sukupuolitautiasian osuudelta. Toivottavasti osaat pysyä erossa hänestä. Parempaa on olemassa.

Vierailija
2/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

No ei kyllä kuulosta hyvältä. Etenkään tuon sukupuolitautiasian osuudelta. Toivottavasti osaat pysyä erossa hänestä. Parempaa on olemassa.

Kiitos. Pyysin että saamme puhua huomenna suhteestamme. Toivon vain että kykenen pysymään päätöksessäni erota, hän on läheisin ystäväni enkä millään haluaisi särkeä hänen sydäntään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian liian nuori, läheisriippuvainen ja vieläpä haavoittunut. Olet kuin vertavaluva jänis ja siksi oikein vedät puoleesi tuollaisia haaskalintumiehiä, jotka vain haluavat repiä sut palasiksi.

Sanon suoraan: kuka tahansa normaali aikuinen nainen olisi tehnyt rikosilmoituksen raiskauksen yrityksestä tai vähintään heittänyt tyypin mäkeen. Sinä et oppinut yhtään mitään ensimmäisestä huonosta poikakaverista vaan palvot nyt tätä toista haaskalintua.

Ainoa järkevä neuvo on lopettaa suhde heti. Sinun pitää elää itsenäisesti ja kehittää itseäsi ihmisenä, ennen kuin aloitat suhteen kenenkään kanssa. Hae myös terapiaan.

Vierailija
4/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian liian nuori, läheisriippuvainen ja vieläpä haavoittunut. Olet kuin vertavaluva jänis ja siksi oikein vedät puoleesi tuollaisia haaskalintumiehiä, jotka vain haluavat repiä sut palasiksi.

Sanon suoraan: kuka tahansa normaali aikuinen nainen olisi tehnyt rikosilmoituksen raiskauksen yrityksestä tai vähintään heittänyt tyypin mäkeen. Sinä et oppinut yhtään mitään ensimmäisestä huonosta poikakaverista vaan palvot nyt tätä toista haaskalintua.

Ainoa järkevä neuvo on lopettaa suhde heti. Sinun pitää elää itsenäisesti ja kehittää itseäsi ihmisenä, ennen kuin aloitat suhteen kenenkään kanssa. Hae myös terapiaan.

Selevä xD Hyvä ja suora vastaus.

Vierailija
5/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh

Vierailija
6/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee itekkin niihin testeihin.

Vierailija
7/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä sun kanssa, mutta miten tekee rikosilmoituksen raiskauksen yrityksestä jos siinä olisi sana sanaa vastaan? Joutuisiko siinä pahimmassa tapauksessa uhri lopulta maksamaan toisen oikeudenkäyntikulut jos todisteita ei ole oikeudessa näyttää? Ihan mielenkiinnosta kysyn, ei sitä tiedä milloin tätä tietoa tarvii...

Vierailija
8/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Kiitos. Pyysin että saamme puhua huomenna suhteestamme. Toivon vain että kykenen pysymään päätöksessäni erota, hän on läheisin ystäväni enkä millään haluaisi särkeä hänen sydäntään.

Hän painosti sua ja sä et halua särkeä hänen sydäntään? Mieti hei hetki, taisit joutua ojasta allikkoon. Mieti nyt sitä omaa sydäntäsi äläkä ota tuota tyyppiä takaisin. Sun ois hyvä olla tovi ihan yksin ja voimaantua niin et joudu tuollaisten miesten saaliiksi niin helposti.

Vierailija
9/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin koko tyyppi

Vierailija
10/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Hän painosti sua ja sä et halua särkeä hänen sydäntään? Mieti hei hetki, taisit joutua ojasta allikkoon. Mieti nyt sitä omaa sydäntäsi äläkä ota tuota tyyppiä takaisin. Sun ois hyvä olla tovi ihan yksin ja voimaantua niin et joudu tuollaisten miesten saaliiksi niin helposti.

Totta, olet aivan oikeassa. Luonteeseeni kuuluu ajatella muita ennen kuin itseäni mutta siitä ei ole ollut minulle itselleni kauheasti hyötyä :D Surullisenhupaisaa on se, että minä olin ennen se joka liputti naisten oikeuksien ja terveiden suhteiden puolesta. Aion palata vanhaan minääni, entistä vahvempana. Uskon että kaikki kokemukset kehittävät meitä eteenpäin, myös ne huonot.

Vierailija
11/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä parempiakin miehiä

Vierailija
12/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille ei kukaan ole koskaan kertonut että on ihan normaalia elää myös sinkkuna, vaikka vuosia, kunnes joku tarpeeksi arvokas ihminen tulee vastaan. Mua kammottaa minkälaisen elämisen mallin nuoret ovat saaneet sellaisesta kodista, jossa äidillä on kokoajan joku epäkelpo tyyppi siinä pilaamassa kaikkien elämän. En keksi mitään muuta syytä miksi tämänkin ketjun aloittaja tuhlaa elämäänsä näiden ihmispaskojen kynnysmattona. Nyt järki käteen jos tämä ei ollut trolli.

Vierailija
13/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille ei kukaan ole koskaan kertonut että on ihan normaalia elää myös sinkkuna, vaikka vuosia, kunnes joku tarpeeksi arvokas ihminen tulee vastaan. Mua kammottaa minkälaisen elämisen mallin nuoret ovat saaneet sellaisesta kodista, jossa äidillä on kokoajan joku epäkelpo tyyppi siinä pilaamassa kaikkien elämän. En keksi mitään muuta syytä miksi tämänkin ketjun aloittaja tuhlaa elämäänsä näiden ihmispaskojen kynnysmattona. Nyt järki käteen jos tämä ei ollut trolli.

Kuvailit kotiolojani täydellisesti. Ja kyllä, järki otetaan nyt käteen ja se hurraa itsenäisyydelle. -ap

Vierailija
14/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eip kuulosta normaalilta

Vierailija
15/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittävä ihminen ei painosta toista ihmistä tekemään sellaista mitä ei halua, eikä varsinkaan ala tämän jälkeen manipuloimaan. Toivottavasti eroat miehestä, olet hetken yksikseen ja menet vaikka terapiaan käsittelemään lapsuuttasi ja sitten jossakin kohteessa, kun olet valmis seurusteluun niin keskityt enemmän niihin kiltteihin miehiin.

Vierailija
16/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua järkyttää, että jotkut ihmiset vaan alistuu tommoseen, ulkopuolelta se näyttää niin järjettömältä ja tämä ihminen olisi paljon onnellisempi itsekseen. Siksi en vain ymmärrä, miten joku voi vahingoittaa itseään noin.

Minullakin on mitä surkein itsetunto, tod.näk. paljon surkeampi kuin ap:llä, mutta silti en koskaan suostuisi tuollaiseen. Katsoin isäni ja äitini "suhdetta", ja sellainen väärä voimasuhde ällöttää ja kuvottaa mua. Ehkä olen saanut sen takia liiankin negatiivisen kuvan miehistä. Kuvottaa miten miehet käyttävät valtaansa naisiin, ja vihastuttaa naiset, jotka antavat sen tapahtua ja vielä odottavat passiivisina, että toinen muuttuisi. Ei osata asettaa rajaa siihen, mitä siedetään itseä kohtaan muilta. Ei voi odottaa, että toinen ottaa vastuun käytöksestään, vaan pitää itse lähteä kokonaan pois, jos toinen ei ole jo valmiiksi sellainen kuin suurin piirtein pitäisi. Miksei tätä ymmärretä?

Vierailija
17/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat suhteelta? Mikä siinä ilahduttaa sinua? Mistä olet aidosti onnellinen ja mitä hyvää kertoisit siitä? Minkälainen olet kun et ole tuon miehen kanssa, onko olo helpottunut vai kaipaava? Näetkö teidät onnellisina yhdessä vuoden päästä? Tai viiden vuoden päästä? Onko mies sellainen mies mistä teininä unelmoit? Kun ajattelet miestä, hymyiletkö? Jos hyvä ystäväsi olisi sinä, mitä neuvoisit häntä tekemään miehen ja elämänsä suhteen?

Muutama kysymys mietittäväksi, vastaus siitä mitä olisi hyvä tehdä selkenee mieleesi toivottavasti kun olet kysymyksiin huolella rehelliset vastaukset miettinyt.

Vierailija
18/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua järkyttää, että jotkut ihmiset vaan alistuu tommoseen, ulkopuolelta se näyttää niin järjettömältä ja tämä ihminen olisi paljon onnellisempi itsekseen. Siksi en vain ymmärrä, miten joku voi vahingoittaa itseään noin.

Minullakin on mitä surkein itsetunto, tod.näk. paljon surkeampi kuin ap:llä, mutta silti en koskaan suostuisi tuollaiseen. Katsoin isäni ja äitini "suhdetta", ja sellainen väärä voimasuhde ällöttää ja kuvottaa mua. Ehkä olen saanut sen takia liiankin negatiivisen kuvan miehistä. Kuvottaa miten miehet käyttävät valtaansa naisiin, ja vihastuttaa naiset, jotka antavat sen tapahtua ja vielä odottavat passiivisina, että toinen muuttuisi. Ei osata asettaa rajaa siihen, mitä siedetään itseä kohtaan muilta. Ei voi odottaa, että toinen ottaa vastuun käytöksestään, vaan pitää itse lähteä kokonaan pois, jos toinen ei ole jo valmiiksi sellainen kuin suurin piirtein pitäisi. Miksei tätä ymmärretä?

Niin minäkin ajattelin ennen kuin se tapahtui itselle. En halunnut päätyä kuten kaikki suvun naiset mutta toisin kävi, vaikka en olisi uskonut. Mutta ei minulla mitään hätää ole, kyseessä on pelkkä lyhyt seurustelusuhde josta pääsee helposti pois. Olisin enemmän huolissani naisista jotka ovat olleet naimisissa monta vuosikymmentä huonon miehen kanssa eivätkä näe tilanteesta ulospääsyä.

Muiden tilanteen näkee  usein selvemmin ja realistisemmin kuin omansa kun tunteet ovat pelissä.

Vierailija
19/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saat suhteelta? Mikä siinä ilahduttaa sinua? Mistä olet aidosti onnellinen ja mitä hyvää kertoisit siitä? Minkälainen olet kun et ole tuon miehen kanssa, onko olo helpottunut vai kaipaava? Näetkö teidät onnellisina yhdessä vuoden päästä? Tai viiden vuoden päästä? Onko mies sellainen mies mistä teininä unelmoit? Kun ajattelet miestä, hymyiletkö? Jos hyvä ystäväsi olisi sinä, mitä neuvoisit häntä tekemään miehen ja elämänsä suhteen?

Muutama kysymys mietittäväksi, vastaus siitä mitä olisi hyvä tehdä selkenee mieleesi toivottavasti kun olet kysymyksiin huolella rehelliset vastaukset miettinyt.

Kiitos! Tämä oli hyvä ja hyödyllinen vastaus <3

Vierailija
20/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nämä ajatuksella. Ne kohdat, joista olet eri mieltä, osoittavat asiat joiden kanssa sinun on tehtävä töitä.

OMIEN OIKEUKSIEN LUETTELO

1. Minulla on oikeus pyytää haluamaani

2. Minulla on oikeus vastata kieltävästi pyyntöihin tai vaatimuksiin joita en voi täyttää

3. Minulla on oikeus ilmaista kaikkia- sekä kielteisiä että myönteisiä- tunteitani

4. Minulla on oikeus muuttaa mieleni

5. Minulla on oikeus tehdä virheitä ja olla epätäydellinen

6. Minulla on oikeus toimia omien arvojeni ja moraalikäsitysteni mukaan

7. Minulla on oikeus sanoa ei kaikelle, mihin en koe olevani valmis, mikä tuntuu vaaralliselta tai mikä loukkaa arvojani

8. Minulla on oikeus päättää omien asioideni tärkeysjärjestyksestä

9. Minulla on oikeus olla vastaamatta muiden käytöksestä, teoista, tunteista tai ongelmista

10. Minulla on oikeus odottaa muilta rehellisyyttä

11. Minulla on oikeus suuttua rakastamilleni ihmisille

12. Minulla on oikeus olla täysin oma itseni

13. Minulla on oikeus pelätä ja sanoa, että minua pelottaa

14. Minulla on oikeus sanoa: ”En tiedä”

15. Minulla on oikeus olla selittelemättä tai puolustelematta käytöstäni

16. Minulla on oikeus tehdä päätöksiä tunteideni pohjalta

17. Minulla on oikeus kaivata omaa tilaa ja aikaa

18. Minulla on oikeus olla leikillinen

19. Minulla on oikeus olla läheisiäni terveempi

20. Minulla on oikeus olla ympäristössä, jossa minua ei kohdella huonosti

21. Minulla on oikeus saada ystäviä ja viihtyä ihmisten seurassa