Oon niin kateellinen teille kaikille joilla on kiltit miehet
Mulla on helposti raivostuva, murjottava ja muutenkin kauhea. Ei ole alkoholisti, tai juo lähes lainkaan joten jokin asia sentään kai on suomalaisen mittapuilla hyvin.
Olen vaan hänen kanssaan niin onneton. Kaksi lasta, jotka välittävät isästään vaikka hän heillekin on välillä ihan mahdoton.
Haaveilen lempeästä ja kiltistä miehestä, jonka kanssa olisi turvallista olla.
N41
Kommentit (17)
Jätä se si*a. Aina on mahdollisuus uuteen elämään ja kilttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies esittää naista. Ei onnistu. 0/5. Me Naiset halutaan jännämiehiä
Ei haluta. Haluan tällä iällä nauttia turvasta, lämmöstä ja mukavasta yhdessäolosta, jännähommelit on nähty vuosikymmenet sitten ja niitä vieläkin kauhulla muistelen. Joku ihana nörtti, kiltti ja tavallinen. Kiitos!
Jos ootte itse tehneet virheitä miesten kanssa, niin yrittäkää nuorempia valistaa ja tuoda julki kiltin miehen arvoa paremmin. Ehkä joku siitä viisastuneena tajuaa ottaa kiltin nuorena ensimmäisenä puolisona...
Just noinhan ne kiltiksi mieheksi itseään kutsuvat käyttäytyvät: murjottavat ja vi**uilevat. Unohdit mainita vähättelyn.
Tämän takia ihmisten pitäisi asua yhdessä tarpeeksi pitkäännennen liiton solmimista ja lapsia.. ei se luonne tule aina treffatessa esiin. En ymmärrä muuten , miksi valitaan vääränlainen, sopimaton puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta. Haluan tällä iällä nauttia turvasta, lämmöstä ja mukavasta yhdessäolosta, jännähommelit on nähty vuosikymmenet sitten ja niitä vieläkin kauhulla muistelen. Joku ihana nörtti, kiltti ja tavallinen. Kiitos!
Heh
menit sitten kuitenkin porsimaan jännän kanssa
naisille ei mikään riitä. ensin halutaan jännä mies ja sitten valitetaan. olisit joskus tyytyväinen omiin valintoihisi tai yritä edes olla hiljaa
Vierailija kirjoitti:
menit sitten kuitenkin porsimaan jännän kanssa
syö pääs håmå
Vierailija kirjoitti:
naisille ei mikään riitä. ensin halutaan jännä mies ja sitten valitetaan. olisit joskus tyytyväinen omiin valintoihisi tai yritä edes olla hiljaa
hyppää kaivoon
Olisin voinut kirjoittaa aloituksen.
Minä luulin pariutuneeni kiltin miehen kanssa. Muutamien vuosien kuluessa minulla oli tympeä ukko, joka kaikkeen sanoi ei. Viimeisinä yhteisinä vuosin hädin tuskin puhuimme, kun ex ei halunnut. Ei katsonut minuun päin saati koskenut.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin pariutuneeni kiltin miehen kanssa. Muutamien vuosien kuluessa minulla oli tympeä ukko, joka kaikkeen sanoi ei. Viimeisinä yhteisinä vuosin hädin tuskin puhuimme, kun ex ei halunnut. Ei katsonut minuun päin saati koskenut.
Olisit laihduttanut. Vähemmästäkin menee mielenkiinto kun lihotaan muodottomaksi möykyksi parisuhteessa
On haastavaa keskustella tällä palstalla kilteistä miehistä koska se, mitä täl palstal moni tarkoittaa kiltillämiehellä on usein jotain aivan muuta kuin mitä kiltillä josksu aikanaan tarkoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sitten kun jännäjopet on nussinut paikat väljiksi ja teettänyt pari vajaaälyistä mukulaa niin sitten halutaan joku ihana nörtti ja kiltti aisankannattaja elättämään.
Ps. Aasiasta saa iskemättömän.