Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille, Mies kaipaa neuvoja

Vierailija
28.11.2016 |

Eli olemme tällainen 3-kymppinen aviopari ja olemme olleet yhdessä vähän alta 10-vuotta. Meillä on kaksi lasta ja seksiä oli vielä vuosi sitten paljon ja vaimoni oli erittäin kokeilunhaluinen, mutta nyt viimeinen vuosi on ollut todella laimeaa. Olosuhteet ovat olleet viimeiset 3 vuotta aikalailla samat. Nyt vain jostain syystä vaimosta on tullut sängyssä laimeampi. Mistä ihmeestä tämä voi johtua? Kuten sanoin olosuhteet ovat pysyneet mielestäni kaikilta osin samoina, mutta jostain syystä hänen halunsa ovat vain hiipuneet? Mitä minä voisin tehdä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit keskustella asiasta vaimosi kanssa. En minä - vaikka nainen olenkin - voi tietää, mitä sinun vaimosi haluaisi tai toivoisi. 

Vierailija
2/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakata handuun? Aloittaa pakkoselibaatti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit keskustella asiasta vaimosi kanssa. En minä - vaikka nainen olenkin - voi tietää, mitä sinun vaimosi haluaisi tai toivoisi. 

Oleellinen pointti, jonka unohdin mainita aloituksessa. Olen yrittänyt kysyä, kierrellen, kaarrellen, suoraan ja huumorinkautta ja jos vastauksen saan, niin ei oikein osaa sanoa... Joskus vastaus on väsymys ja stressi. Energiaa kuitenkin riittää kaikkeen muuhun aivan kuten ennenkin. AP

Vierailija
4/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako suhteenne romantiikkaa? Hommaa uusia vaatteita, uusi tuoksu ja siisti hiukset. Vie ulos romanttisille treffeille tai vaikka jotain mitä ette yleensä tee, jotain vähän jännittävämpää.. ja voithan opetella jotain uusia kikkoja, osta hieromaöljyä, kynttilöitä, dildo...onhan näitä.

Vierailija
5/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan tuota on jatkunut? pari viikkoa?

Vierailija
6/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaako suhteenne romantiikkaa? Hommaa uusia vaatteita, uusi tuoksu ja siisti hiukset. Vie ulos romanttisille treffeille tai vaikka jotain mitä ette yleensä tee, jotain vähän jännittävämpää.. ja voithan opetella jotain uusia kikkoja, osta hieromaöljyä, kynttilöitä, dildo...onhan näitä.

Jatkan vielä, kun yllätyin itsekin että tämä toimis muhun, kun mies tavallaan hoitaisi homman kotiin: mies (uudessa tyylikkäässä) puvussa/pikkutakissa kotona, ruusuja, uusi hurmaava tuoksu miehellä, kynttilöitä ja skumppaa valmiina lasissa odottamassa. Sitten taksilla syömään intiimiin ravintolaan, minne olet hoitanut kaiken valmiiksi ja pääsette istumaan heti ja tervetuliasdrinkit tuodaan pöytään.. siinä pitkä illallinen ja iltakävely pakkasyössä, muistellen vaikka aikoja kun tapasitte tms. Tai joku keikka.. kotona sit otat vyötäisiltä kiinni ja suutelet jo eteisessä.. näytät vähän mihin susta on. Muhun toimis :)

Vierailija
7/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista ettei se oo työuupunu tai masentunu, ne vie halut (naisilta ja miehiltä). Tällöin ihminen ei välttämättä edes itse osaa sanoa mihin halut on kadonneet. 

Saako naisesi joka kerta orgasmin tai kaksi kun olette sängyssä? Jos ei, niin anna sille sellaisia. Lisää halukkuutta jos laukeaa usein ja joka kerta. 

Ootko kokeillu määrätietoisesti vaan ottaa naisesi? Tyyliin heti eteisessä seinää vasten. En tarjoita väkisin vaan niin että näytät himosi, suutele niin että sukat pyörii jaloissa ja näytä että haluat häntä juuri nyt kaikkein eniten maailmassa. Älä arkana kysele että haluaako nainen tänään vaan ole mies ja laita se haluamaan ;) .

Vierailija
8/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile sille. Katso silmiin vähän silleen veikeän vihjailevasti. Kosketa ohi mennessäsi. Hyväile naistasi kun katsotte telkkaria sohvalla mutta älä etene seksiin, jätä se haluamaan mutta älä annakaan.. Rakenna jännitystä pari päivää. Sitten viettele sänkyyn. 

Vierailija
9/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tarvi mitään erityistä syytä. Seksihalut vaihtelee välillä enemmän välillä vähemmän.

Vierailija
10/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mun halut hävisi, kyse ei ollut "olosuhteista" (vaikka niissäkin oli ongelmia ja meillä erityislapsen hoito vaati minulta paljon ja siinä mikän enrgianpuute ei saanut näkyä millään lailla, joten se oli sit pois näistä henkilökohtaisista asioista), vaan ihan siitä, että se tarjolla ollut seksi muuttui surkeaksi, ellei suorastaan vastenmieliseksi. Mies oli kovakourainen ja satutti. Kai se jotenkin ajatteli, että kun joskus jossain muussa tilanteess olin tykännyt vähän rajummasta menossa, olisi aina ok satuttaa, tai ehkä se ei omassa väsymyksssään tajunnut tekevänsä niin. Joka tapauksessa se satutti. Ja kun se satuttaminen vaan jatkui ja jatkui vaikka yritin puhua, alkoi käydä selväksi, että ei siinä minulle mitään hyvää ikinä ole luvassa. Ja vaikka mies väitti rakastavansainua ja haluavansa seksiä, teki tuo myös selväksi, että ei koskaan mun ehdoilla, eikä mun ilokseni. Ja kun se syyllistävä seksin vaatiminen aina keskellä yötä kun oon just saanut unesta kiinni ja ruumis yrittää levätä, ku. herran vielä muutama kymmenen minuuttia sitten kaiken edeelle mennyt telkkariohjelma on vihdoin loppunut, tuli selväksi, että tuskin se mua edes halusi, kunhan vain jotain reikää, mitä porata.

Mies ei missään vaiheessa ajatellut tekevänsä mitään itse väärin. Minä olin hänen mielestään ainoa ongelma.

Oysyimme kuitenkin yhdessä. Muutaman vuoden päästä lapsi parani, mies lakkasi satuttamasta ja sen jälkeen minä aloin vähitellen saamaan halujani takaisin.

Vierailija
11/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut korkea libido, joten olen periaatteessa aina halukas nainen. Mutta nykyään seksi on sellaista, että en saa siitä paljoakaan, esileikki on aika olematonta ja paneminen ei kauaa kestä, en ehdi oikein mukaan enkä ehdi laukeamaan. Se on tehnyt minusta haluttomamman.

Vierailija
12/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä? tosin sitäkin olen pitänyt yllä... Käydään joskus kahdestaan syömässä, leffassa myös, toki jotain uutta y

kahdestaan tekemistä voisi keksiä. Mikä olisi sinusta jotain jännittävää? 

Noita kikkoja olen opetellut ja opettelisin mielellään lisääkin, mutta jos seksiä on niin vaimo haluaa sen nopeasti. Vaimoni saa kyllä orgasmeja jos vain antaa minulle sen 15 min aikaa.. Leluja on, tosin uusia ei ole hankittu viimeiseen vuoteen, kun vaimo ei halua, hierontaa saisi öljyn kera jos haluaisi, mutta ei kelpaa vaikka tarjoaisin (minusta tämä hieronnasta kieltäytyminen on jotenkin omistuista)

Vierailija
13/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma että vaimosi laukeaa oikeasti, eikä teeskentele? Tätä on miehen oikeastaan mahdotonta erottaa ja vielä nykyäänkin yllättävän monet naiset teeskentelevät orgasmin joka kerta. Siinä voisi olla selitys haluttomuuteen tilanteessa, jossa mitään "näkyvää" vikaa ei löydy. Olette alkaneet olla yhdessä kuitenkin sen verran nuorina, että siinä iässä naisesi ei ole välttämättä kehdannut olla sängyssä laukeamatta. Kun sen teeskentelyn kerran aloittaa, on myöhemmin jo todella vaikeaa ottaa asiaa puheeksi ja alkaa miehen kanssa "harjoitella" laukeamista, joten se jatkuu sitten helposti koko suhteen ajan. Kun vuosikausia teeskentelee, voi hyvin alkaa mennä maku koko seksistä, vaikka päällisin puolin mikään ei olisi muuttunut.

Vierailija
14/15 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma että vaimosi laukeaa oikeasti, eikä teeskentele? Tätä on miehen oikeastaan mahdotonta erottaa ja vielä nykyäänkin yllättävän monet naiset teeskentelevät orgasmin joka kerta. Siinä voisi olla selitys haluttomuuteen tilanteessa, jossa mitään "näkyvää" vikaa ei löydy. Olette alkaneet olla yhdessä kuitenkin sen verran nuorina, että siinä iässä naisesi ei ole välttämättä kehdannut olla sängyssä laukeamatta. Kun sen teeskentelyn kerran aloittaa, on myöhemmin jo todella vaikeaa ottaa asiaa puheeksi ja alkaa miehen kanssa "harjoitella" laukeamista, joten se jatkuu sitten helposti koko suhteen ajan. Kun vuosikausia teeskentelee, voi hyvin alkaa mennä maku koko seksistä, vaikka päällisin puolin mikään ei olisi muuttunut.

Lisään vielä: itse löysin mieheni 25-vuotiaana ja oli niin kovat paineet esiintyä seksin ylipapittarena, että suhteen alussa teeskentelin kaikki orgasmit. Myöhemmin tajusin kuinka typerää se on, jos haluaisi suhteen kestävän, ja lopetin. Mies ihmetteli miten yhtäkkiä minua ei saakaan millään laukeamaan, ja kyseli ummet ja lammet mielialoistani ja stressitasoistani jne. Aloimme sitten vain opetella sitä asiaa yhdessä ja alkoihan se lopulta onnistua! 

Uskaltaisikohan vaimosi ottaa tällaista kanssasi puheeksi jos teillä sattuisi olemaan sama tilanne?

Vierailija
15/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä