Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL

28.11.2016 |

Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!

ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)

Kommentit (1515)

Vierailija
1221/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmon on ollut pystyssä varmaan ainakin viimeset viis vuotta. Oon jo itse pitkään sieltä brittitelkkua katsonut.

Vierailija
1222/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin eilen, mikä minua Saarassa on häirinnyt, kun hän ottaa vastaan palautetta. Hänhän on teknisesti äärimmäisen taitava, monella tavalla jopa suvereeni. Hän keskittyy liikaa teknisen puolen onnistumiseen ja ikään kuin taidollaan kisaamiseen. Ihmisiä ei kuitenkaan kiinnosta se, kuinka "nero" hän vokaalisesti on vaan se, että esitys on nautittava ja tunnetta luova ja välittävä. Tunnepuolella hän on kehittynyt tämän syksyn aikana ihan uudelle levelille, mutta ei taida vieläkään itse ihan tajuta sen oleellista tärkeyttä, vaikka se hänelle aina vuodesta toiseen sanotaankin. 

Kyllä. Hän on laiminlyönyt kaiken muun kuin sen teknisen laulamisen. Ilmeisesti ei hahmota ettei kaikkia edes kiinnosta se. Nyt oli ulkonäköönkin panosetettu hyvin. Näytti aikuiseltal tyylikkäältä naiselta, eikä wannabe-pikkutytöltä.

Tiedän itsestänikin, että sellainen juttu, jossa on tosi hyvä, sitä vaan innoissaan hioo enkkaa ja ihailee tuotostaan, miten hyvin taas meni kun tosiaan yleisölle ei riitä se, että nuotit menevät kohdilleen ja ääni kantaa. Se on hyvä lisä, mutta huonommallakin äänellä on saatu yleisö puolelleen. 

Ja väkisinkin jää se tunnekokemus vähemmälle, kun keskittyy kuuntelemaan täydellistä äänen käyttöä. Vaikka olenkin arvostellut Emilyn ääntä, ostaisin mieluummin hänen levynsä kuin Saaran, jossa todennäköisesti juurikin äänenkäyttö olisi pääosassa.

Ahaa, eli siis huono äänekäyttö "kuvaa" tunnetta - todella pinnallinen ajattelutapa, sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin eilen, mikä minua Saarassa on häirinnyt, kun hän ottaa vastaan palautetta. Hänhän on teknisesti äärimmäisen taitava, monella tavalla jopa suvereeni. Hän keskittyy liikaa teknisen puolen onnistumiseen ja ikään kuin taidollaan kisaamiseen. Ihmisiä ei kuitenkaan kiinnosta se, kuinka "nero" hän vokaalisesti on vaan se, että esitys on nautittava ja tunnetta luova ja välittävä. Tunnepuolella hän on kehittynyt tämän syksyn aikana ihan uudelle levelille, mutta ei taida vieläkään itse ihan tajuta sen oleellista tärkeyttä, vaikka se hänelle aina vuodesta toiseen sanotaankin. 

OI WAU - siis ihanko itse nyt juuri esität omana oivalluksenasi, että Saara on tekninen suorittaja? 

Kuinkakohan mones kerta kun tuo mantra on luettu aivottomasti toistaen tällä palstalla? Saaralla on miljoonasti enemmän tunnetta, tunneälyä ja sielua kuin yhdelläkään sen mantran toistajalla. Todennäköisesti eivät tavoita Saaran tulkintojen tunteita ihan pushtaasti siksi, että ovat itse yhtä herkkiä kuin halkopino. 

Vierailija
1224/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun haluaisin lukea twitteristä brittien mielipiteitä kilpailijoista, mutta kun laittaa hakuun #xfactor puolet on suomalaisia tviittauksia :(

Vierailija
1225/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko kukaan muu Spotifystä näiden x factor finalistien esitysten äänitettyjä versioita?

Musta Saaran Chandelier oli nimittäin siellä vielä parempi laulun puolesta kuin itse esityksessä oli. Ja se White Christmas/All I want for Christmas oli ehdottomasti parempi siellä.

Vierailija
1226/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla lienee päällä kullanvärinen v-aukkoinen ja hihaton mekko tällä kertaa. Kaulassa ja tukassa kultaiset nauhat ja tukka auki.

Vierailija
1227/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on matt jalustalla tässä biisissä

Vierailija
1228/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hän on laiminlyönyt kaiken muun kuin sen teknisen laulamisen. Ilmeisesti ei hahmota ettei kaikkia edes kiinnosta se. Nyt oli ulkonäköönkin panosetettu hyvin. Näytti aikuiseltal tyylikkäältä naiselta, eikä wannabe-pikkutytöltä.

Tiedän itsestänikin, että sellainen juttu, jossa on tosi hyvä, sitä vaan innoissaan hioo enkkaa ja ihailee tuotostaan, miten hyvin taas meni kun tosiaan yleisölle ei riitä se, että nuotit menevät kohdilleen ja ääni kantaa. Se on hyvä lisä, mutta huonommallakin äänellä on saatu yleisö puolelleen. 

Ja väkisinkin jää se tunnekokemus vähemmälle, kun keskittyy kuuntelemaan täydellistä äänen käyttöä. Vaikka olenkin arvostellut Emilyn ääntä, ostaisin mieluummin hänen levynsä kuin Saaran, jossa todennäköisesti juurikin äänenkäyttö olisi pääosassa.

Mielenkiintoinen ilmiö. Useimmille käy juuri päin vastoin, se huono äänenkäyttö vie huomion. Emilyltä taitaa viedä koko äänen. Sinulta ei muuten koskaan hyvä seura lopu kun voit keskustella loputtomiin itsesi kanssa.

Vierailija
1229/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että toi Emily vetää epävireisesti...

Vierailija
1230/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää enää jaksa kiinnostaa, kun koko keskustelu ei ollut edes etusivulla, vaikka ohjelma jo alkoi?

Vierailija
1231/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä aika laimea esitys hienosta kappaleesta.

Vierailija
1232/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että toi Emily vetää epävireisesti...

Samoin 5am...

Vierailija
1233/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, löytyihän tää keskustelu

Vierailija
1234/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuu...yli 2 miljoonaa ääntä annettu tähän mennessä

Vierailija
1235/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plot twist - Dermot voittaa koko roskan.

Vierailija
1236/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sano äänestyksestä että ei oo tapahtunut koskaan aiemmin? Meni tyhjäpäältä ohi.

Vierailija
1237/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Emily oikein tekee tuolla? Sillä ei ole ääntä eikä se osaa laulaa. Sen lisäksi se on aivan supertylsä. Käsittämätöntä. :D

Vierailija
1238/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suominainen on ykkönen nyt!

Vierailija
1239/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ääniä tällä kaudella, yli 2 milj

Vierailija
1240/1515 |