X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Tuskallista kuultavaa Emilyn Mad World. En vaan pysty kuunteleen. Joululaulua esittäessä hällä oli rumasti hiukset, eikä pukukaan ollu hänen päällään kummonen. Maalin kuivuminenkin on mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin hänen esitykset.
Vierailija kirjoitti:
Sä joka väitit että britit ei kato live-esityksen jälkeen youtubesta, niin minä ainakin olen katsonut kaikki livet suorana ja sen jälkeen myös youtubesta esitykset. En usko olevani ainoa, ja varmasti moni brittikin on katsonut oman suosikkinsa uudelleen youtubesta. Ei varmana ole pelkästään suomalaisten takia Saaran youtube-esitykset eniten katsotuimpia.
Live-lähetyksien aikana mä jännitän aivan sairaasti, en oikein pysty keskittymään esityksen kuunteluun ja katseluun kunnolla. Sitten kun katson sen uudestaan youtubesta, huomaan ett miten upea esitys jälleen oli ja kylmänväreet tulevat vasta silloin, ei live-esityksen aikana. Ja puhun siis nimenomaan Saaran esityksistä, muiden voin katsoa ihan ilman pelkoa kun ei kiinnostaa jos ne mokaa. Ja siis en todellakaan mitenkään epäile että Saara mokaisi, mutta mä vaan myötäelän niin voimakkaasti ja koska itse pelkään esiintymistä, kaiken keskipisteenä olemista, yli kaiken niin en vaan mahda sille mitään että Saaran vuoron tullessa syke nousee kahteensataan.
No, veikkaan että moni britti ei todellakaan katso tätä samalla intensiteetillä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millonkas se tuloslähetys oikein alkaa?
Kuinka avuton sä olet?
Avuton. Joten?
Vierailija kirjoitti:
Tuskallista kuultavaa Emilyn Mad World. En vaan pysty kuunteleen. Joululaulua esittäessä hällä oli rumasti hiukset, eikä pukukaan ollu hänen päällään kummonen. Maalin kuivuminenkin on mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin hänen esitykset.
Kyllä se toka kappale oli emilyltä ihan ok. Eka sitävastoin surkea! Hukkui taustalaulajien alle.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että suomalaiset yksinään saa youtubessa aikaan miljoona katselukertaa...
Youtube laskee katselukerraksi jokaisen kerran, kun video ehtii pyöriä edes sekunnin. Video siis saa katselukertoja joka kerta, kun se aukeaa pyörimään jonkun Facebook-feedissä, tai kun joku avaa Ilta-Sanomien uutisen, johon video on linkattu. Katselukerta ei siis tarkoita, kuinka monta kertaa video on katsottu alusta loppuun, vaan kuinka monta kertaa se sivu on ladattu ja lähtenyt pyörimään.
Katsoin vain Chandelierin ja odotin hyvää, koska en ole Saara-fani mutta tätä biisiä on hehkutettu kovasti ja olin nähnyt sen ensimmäisen version. Enkä lämmennyt, enkä edes pitänyt. En pitänyt sovituksesta, toki Saara lauloi nuotit melkein täydellisesti kuten aina, mutta tästä puuttui sellainen epätoivo ja sielukkuus mitä kappale (mielestäni) kaipaa.
Ja sitten on myönnettävä, että se led-valo-hässäkkämekko oli ihan kamala. Saara näytti noin 20 kg isommalta kuin mitä on. Pisteet siitä, että hän sai vain laulaa ja mekko vei huomioni siitä kuuluisasta vasemmasta kädestäkin ;) ehkäpä se on rauhoittunut!
Mattille kuuluu voitto ihan vilkkusilmien perusteella. Emily on herkkä ja hyvä esiintyjä, enemmän taiteilija kuin joku musikaalitähti. Poikabändin olen onnistunut välttämään kun en kovin paljoa jaksa seurata.
No, miten on, milloin tuloslähetys alkaa?
Avuton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Saara tippuu, odotan häneltä samanlaista överiä ylidramaattista reaktiota kuin päinvastaisessa tapauksessa, jolloin on riemusta kiljuttu ja pompittu tasajalkaa. Odotan, että
- Saara romahtaa maahan nyyhkyttäväksi ja sätkiväksi mytyksi
- kirkuu puiden nyrkkiä kohti taivasta NO NO, OMG NO, WHY GOD WHY
- konttaa ympäri lavaa voihkien ja vaahto suusta pärskien
- ryntää ylös potkaisemaan juontajaa munille
- juoksee ympäri lavaa turvamiehet perässä ja syöksyy lopuksi vetämään Simonia turpaan
Näin saisimme ikimuistoisen lopun tälle showlle.
Juu. Toistelee käsiään väännelleb monta kertaa "really?" Really?
"Unfortunately Saara, you're going home."
"Am I? Am I?"
"Yes, dear"
"Am I? Am I?"
Vierailija kirjoitti:
Avuton
Katso esim. telkku.comista.
X Factor's Saara Aalto dumped her boyfriend for an obsessed fan and now they're engaged
http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/x-factors-saara-aalto-dumped…
Ei kovin mairitteleva juttu... Obsessed fan.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan ihmettelen et miks Emily istui taas, kun siitä jo aiemmin tuomaritkin huomautti? Siis mitä ihmettä? Vai onko niin että 'ei saa liikkua'. Ihmettelen.. Mutta Saaran vedot oli mahtavia! Pidin molemmista! Chandelier oli tosi hyvä varsinkin. Ja jos noilla ei finaaliin niin ei sitten millään!
Eikö tätä pitäisi kysyä koreografeilta? Voisin tosin kuvitella, että jos on ollut puhekiellossa, niin ei saa myöskään hengästyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että suomalaiset yksinään saa youtubessa aikaan miljoona katselukertaa...
Youtube laskee katselukerraksi jokaisen kerran, kun video ehtii pyöriä edes sekunnin. Video siis saa katselukertoja joka kerta, kun se aukeaa pyörimään jonkun Facebook-feedissä, tai kun joku avaa Ilta-Sanomien uutisen, johon video on linkattu. Katselukerta ei siis tarkoita, kuinka monta kertaa video on katsottu alusta loppuun, vaan kuinka monta kertaa se sivu on ladattu ja lähtenyt pyörimään.
Jaa, mä oon ainakin laittanu FB asetukseni sillai, ettei yksikään video lähde itsekseen pyörimään. Tuskin olen ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toka kappale oli emilyltä ihan ok. Eka sitävastoin surkea! Hukkui taustalaulajien alle.
Oot oikeessa, eka oli surkea. Sen verran surkea, etten muistanut edes kirjoittaa siitä mitään. Unohtu koko esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AvutonKatso esim. telkku.comista.
Katsoin, ei löytynyt.
Avuton
Vierailija kirjoitti:
Kävi kyllä mielessä, että kun laulajat olivat nyt semifinaalissa niin hermostuneita (myös Saara joka ei kai yleensä jännitä), niin mitä mahtaa olla finaalissa. Tutinaa, tärinää, kyynelehtimistä? Pelkäänpä että joku/jotkut sortuvat yliyrittämiseen.
Finaali voi olla jopa rennonpaa, sinne päässeet on jo kaikki voittajia, pahinta olis tippua nyt, just ennen finaalia. Sinne kaikki haluaa, siksi ne oli nyt niin hermona.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain Chandelierin ja odotin hyvää, koska en ole Saara-fani mutta tätä biisiä on hehkutettu kovasti ja olin nähnyt sen ensimmäisen version. Enkä lämmennyt, enkä edes pitänyt. En pitänyt sovituksesta, toki Saara lauloi nuotit melkein täydellisesti kuten aina, mutta tästä puuttui sellainen epätoivo ja sielukkuus mitä kappale (mielestäni) kaipaa.
Ja sitten on myönnettävä, että se led-valo-hässäkkämekko oli ihan kamala. Saara näytti noin 20 kg isommalta kuin mitä on. Pisteet siitä, että hän sai vain laulaa ja mekko vei huomioni siitä kuuluisasta vasemmasta kädestäkin ;) ehkäpä se on rauhoittunut!
Mattille kuuluu voitto ihan vilkkusilmien perusteella. Emily on herkkä ja hyvä esiintyjä, enemmän taiteilija kuin joku musikaalitähti. Poikabändin olen onnistunut välttämään kun en kovin paljoa jaksa seurata.
:DDD pitäiskö tähän sanoa että hyvin sä vedät - mutta aika soolona saat jo huutaa tuota heittaustasi.
Milloin tää siis selviää ja miltä kanavalta?
Simon ei todellakaan ole alfa. En antaisi.
Näyttelee hermostunutta, hölmöähän se olisi vaan naureskella, ei ihmiset diggais