X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Vierailija kirjoitti:
Chandelier oli niin kokonaisvaltainen esitys, että se oli suorastaan hengellinen kokemus. Toivon kaikkea parasta Saaralle, muut kilpailijat ovat vaatimattomia häneen verrattuna.
No nyt oli kyllä paksua :D Esitys oli hyvä, mutta että ihan hengellinen kokemus, smh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vaan on, että Saara laulaa ja esiintyy täysin eri luokassa verrattuna brittikilpailijoihin. Perusta kansainväliselle tähtiuralle on nyt luotu. Saran livevedot näyttävän lavashown ohessa ylittävät monen alkuperäisesittäjän studioissa hiotut ja parannellut tulkinnat. Käsittämätöntä, että hänen lahjojaan ja taitoaan ei haluttu nähdä ja tunnustaa täällä jo Voice of Finlandin aikoina. Miksi? Saaran veroisia artisteja nousee Suomessa enintään 1-2 vuosikymmenessä. Hän menee heittämällä finaaliin - ja veikkaukseni on: voittajana!
Toisaalta hyvä niin ettei tunnustettu. Jos hän olisi pärjännyt täällä voittajana, olisi hän todennäköisesti jäänyt enemmänkin Suomeen. Ulkomaanvalloitus olisi jäänyt Saksaan, kun Suomen "asiantuntijat" olisivat Nyt hän saa toivottavasti oikeat ihmiset taakseen ja hänellä on todellinen mahdollisuus menestykseen.
Saaara Suomessa ei ollut sama Saara. Äänenkäytön lahjat on täälläkin aina tunnustettu, mutta tuo rentous mikä hänelle on löytynyt on kyllä usein aiemmin loistanut poissaolollaan. Kyllähän Simon jopa sanoi että Saaralle on saatu (itse hän on siitä toki työn tehnyt) paljon itsevarmuutta. Täytyy myöntää että en koskaan aiemmin tajunnut tuota hänen huumoriaan myöskään, sieltähän onkin löytynyt tarpeeksi kirpakkaaa itseironiaa niin kaikki kakkumekot menee siinä sivussa. Sanoisin et musiikkiuran kuorrutteeksi Saarassa on potentiaalia isoksi kansainväliseksi gayidoliksi, ei suuntautumisensa vuoksi vaan tuon överiyden ansioista.
‘The X Factor’ UK results preview: Will Emily Middlemas, Matt Terry, or 5 After Midnight be eliminated before final?
http://cartermatt.com/232728/x-factor-uk-results-preview-will-emily-mid…
Vierailija kirjoitti:
Jos Saara tippuu, odotan häneltä samanlaista överiä ylidramaattista reaktiota kuin päinvastaisessa tapauksessa, jolloin on riemusta kiljuttu ja pompittu tasajalkaa. Odotan, että
- Saara romahtaa maahan nyyhkyttäväksi ja sätkiväksi mytyksi
- kirkuu puiden nyrkkiä kohti taivasta NO NO, OMG NO, WHY GOD WHY
- konttaa ympäri lavaa voihkien ja vaahto suusta pärskien
- ryntää ylös potkaisemaan juontajaa munille
- juoksee ympäri lavaa turvamiehet perässä ja syöksyy lopuksi vetämään Simonia turpaan
Näin saisimme ikimuistoisen lopun tälle showlle.
Jos Saara tekisi oikeasti näin, niin silloin arvostaisin häntä ensimmäistä kertaa 😆
Sä joka väitit että britit ei kato live-esityksen jälkeen youtubesta, niin minä ainakin olen katsonut kaikki livet suorana ja sen jälkeen myös youtubesta esitykset. En usko olevani ainoa, ja varmasti moni brittikin on katsonut oman suosikkinsa uudelleen youtubesta. Ei varmana ole pelkästään suomalaisten takia Saaran youtube-esitykset eniten katsotuimpia.
Live-lähetyksien aikana mä jännitän aivan sairaasti, en oikein pysty keskittymään esityksen kuunteluun ja katseluun kunnolla. Sitten kun katson sen uudestaan youtubesta, huomaan ett miten upea esitys jälleen oli ja kylmänväreet tulevat vasta silloin, ei live-esityksen aikana. Ja puhun siis nimenomaan Saaran esityksistä, muiden voin katsoa ihan ilman pelkoa kun ei kiinnostaa jos ne mokaa. Ja siis en todellakaan mitenkään epäile että Saara mokaisi, mutta mä vaan myötäelän niin voimakkaasti ja koska itse pelkään esiintymistä, kaiken keskipisteenä olemista, yli kaiken niin en vaan mahda sille mitään että Saaran vuoron tullessa syke nousee kahteensataan.
Ennen koelauluja en ollut koskaan kuullutkaan koko Saarasta ja ensimmäisten esitysten perusteella ajattelin ettei mitään mahdollisuuksi pärjätä. Nyt viimeisten viikkojen aikana Saara on saanut kaiken potentiaalisia käyttöön, rentoutunut ja saanut esityksiinsä mukaan tunnetta. Enää ei ole yhtään kaukaa haettua, että voittaisi koko kisan. Käsittämätön kehitys tapahtunut kisan aikana. Esim Emily ei ole kehittynyt mihinkään vaan seisoo tai istuu paikallaan määkimässä kaikki esityksensä.
Saaran esitykset ovat nykyään vapautuneita ja hän on päässyt eroon maneereistaan ja yli-ilmehtimisestä. Äärimmäisen taitava laulaja joka on kehittynyt huimasti kisan aikana. Arvostan!
Mulla oli niin sydän kurkussa koko Chandelierin ajan, että tajusin vasta toisella katselukerralla miten hyvä se oli.
Simonin sanoin Saara on saanut lisää itseluottamusta esityksiinsä kisan edetessä.
En usko, että suomalaiset yksinään saa youtubessa aikaan miljoona katselukertaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos Saara tippuu, odotan häneltä samanlaista överiä ylidramaattista reaktiota kuin päinvastaisessa tapauksessa, jolloin on riemusta kiljuttu ja pompittu tasajalkaa. Odotan, että
- Saara romahtaa maahan nyyhkyttäväksi ja sätkiväksi mytyksi
- kirkuu puiden nyrkkiä kohti taivasta NO NO, OMG NO, WHY GOD WHY
- konttaa ympäri lavaa voihkien ja vaahto suusta pärskien
- ryntää ylös potkaisemaan juontajaa munille
- juoksee ympäri lavaa turvamiehet perässä ja syöksyy lopuksi vetämään Simonia turpaan
Näin saisimme ikimuistoisen lopun tälle showlle.
Juu. Toistelee käsiään väännelleb monta kertaa "really?" Really?
Simon ei ookkaa todellakaan niin hyvän näkönen mitä muistelin :D hyh
Simon ei ole alfa, ollakseen alfa hänen tulisi olla vähintään 10cm pidempi, harmaat hiukset pitäisi värjätä tummiksi ja kasvojen täytyisi olla hoikemmat/kulmikkaat.
Kivoja kommentteja kuitenkin tuli Simonilta :)
Olis kyllä vääryys, jos Saara nyt tippus. Tässä vaiheessa pitäs lähettää Emily kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chandelier oli niin kokonaisvaltainen esitys, että se oli suorastaan hengellinen kokemus. Toivon kaikkea parasta Saaralle, muut kilpailijat ovat vaatimattomia häneen verrattuna.
No nyt oli kyllä paksua :D Esitys oli hyvä, mutta että ihan hengellinen kokemus, smh.
Saaran kaverit on taas tullu hehkuttamaan.
Harmitti kun palsta ehti eilen mennä kiinni enkä jaksanut tämän vuoksi rekisteröityäkään. Olin asettanut Chandelierille aivan uskomattomat odotukset, koska mielestäni koelaulu oli jo äänellisesti niin hyvä, etten tiennyt miten live-esitykseen voitiin saada mitään lisää enää. Pelkäsin myös, ettei biisiä täysin raiskata esim.koreografioilla yms... mutta oi, mikä turha pelko! Saara hoitaa homman kuin homman loppupelissä kotiin, ja selkeästi tuotannossa halutaan hyviä lopputuloksia. Chandelier alkoi mieleeni vähän vaisusti, mutta lopulta mulla meni kylmiä väreitä ja menee yhä, kun katson esitystä uudelleen. Vähän ehkä silmäkulmakin kostui, kun musiikki vaan säväyttää mua niin kovasti. Tykkäsin eilen myös molemmista Saaran esiintymisasuista, ja Chandelierissä ne tanssijat oli musta hyvä ja riittävän herkkä asia. Onnistui siis kaikin puolin ja pakko sanoa että 5am jäi ihan pikkuisen varjoon ton esityksen jälkeen. Tai oikeastaan kaikki jäi, en muista muiden tokasta esityksestä kuin Emilyn istumassa.
Myös facebookissa xfactorin sivuilla Saaralla on (jälleen) ylivoimaisesti eniten tykätty. Pakkohan tuon on olla heittämällä finaalissa, uskon Emilyn lähtevän kotiin. Eihän siihen usko edes tuomarit. Lisäksi E:n ääni on selvästi mennyt huonoon kuntoon. Onko äänenhuollossa jotain vikaa tai koulutuksessa puutteita, kun se ei kestä treeniä ja sitä painetta, joka kisassa on? Fakta vaan on, että ilman ääntä ei voi laulaa, ja jos xfactor on liikaa Emilylle, ei hänen paikkansa siellä ole. Luulen kuitenkin, että Saara joutuu odottamaan viimeiseen saakka, pääseekö jatkoon. Luodaan sopivasti jännityselementtiä... paitsi että oliko tällä viikollakin vielä singoff, sitten jännitykseen ei olekaan hirveästi aikaa,jos jo toisena laitetaan sisään. :)
Millonkas se tuloslähetys oikein alkaa?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että suomalaiset yksinään saa youtubessa aikaan miljoona katselukertaa...
Alman yksi biisi, tällä hetkellä yli 1 700 000 katsomiskertaa.
Vierailija kirjoitti:
Millonkas se tuloslähetys oikein alkaa?
Kuinka avuton sä olet?