X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Saaran koreografiat menevät aina tuotannon piikkiin, lattialla istumiset näyttävät menevän aina Emilyn piikkiin?
Twitterin kommenteissa Emily on tylsä.
Kyllä Saara on tähän mennessä ollut ihan ylivoimainen!! Hienosti veti.
Mutta kyllä sen englannin ääntämistä pitäisi vielä treenata
nyt tuli emilyltä terkkuja teille! "on niin vaikeaa olla oma itsensä kun niin moni arvostelee sinua"
Emilyn ääni on kärsinyt jotenkin.
Kisan alussa se oli vahvempi
Luulen, että olisin voinut jopa pitää tästä Emilyn esityksestä, JOS tämä ei olisi ollut jo ties kuinka mones samanlainen esitys häneltä. Hitaasti ja hiljaa laulaminen on hyvä tehokeino, mutta liikaa on liikaa...
Siis voiko nuo antaa Saaralle pimp slotin TAAS? Jos, niin tää on selvä juttu.
Nyt alkaa taas pelottaa Saaran puolesta. Voisivatko he pudottaa Emilyn? Emilyn eka biisi meni huonosti. Toka oli hänen keskitasoaan.
Kyllä Matt pääsee finaaliin, se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei toi väkäleuka laula KUNNOLLA, vaan tollee hempeesti hönkäilee jee. Mitä taitoa siinä on?
Itelläs on väkäleuka urpo!
Ei, mulla on sirot piirteet. :) Emily ei ole kaunis.
Matt voittaa, se on niin ihku <3 <3
Emilyllä oli kaks ihanaa kappaletta eikä voi sanoa, että meni kovin hyvin :/
Mikä on tään 2. kierroksen teema? Meni edelliset 10 min ohi kun puuhasin lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara kyllä tarvisi ääntämisharjotusta, sillä on aika vahva aksentti kun se puhuu englantia
Mutta laulaa kyllä tosi hyvin, kuin enkeli 😍Oon itse pistäny ihan saman merkille, Saara ei äännä englantia hirveän hyvin 🤔
Mutta laulu meni jälleen hienosti. On kyllä täysin ylivertainen muihin verrattuna
Hyvä Saara!Onneks emily ääntää niin ihanaa enkkua.
Emily on Skotlannista. Siellä kun englantia äännetään noin
Emilyn puhe on aitoa murretta. Saara yrittää puhua "posh"-englantia, mutta unohtaa sen välillä ja ääntää suomalaisittain tai jenkkiaksentilla. Siksi kuulostaa tönköltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Simonkaan olla sitä mieltä että Emily on kaiken hehkutuksen arvoinen?! Se ei osaa laulaa! Muutama vuosi kasvua kotona ja voi olla Hyvä laulaja[/quote
Emilyhän oli jo 2014 yrittämässä mutta ei päässyt silloin kilpailuun. Taisi tippua judge's house vaiheessa.
Taasko Saara joutuu laulamaan viimeisenä?
genius
brave
only 18
sanoo Simon