X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
paska versio. hönk hönk hhööönk
Onpa huono stailaus Emilyllä toisessa kappaleessa. Ei tää kappalekkaan hirveesti hetkauta.
Mad World <3 muistan kun kuulin tämän ekan kerran Donnie Darkossa ja itse olin jossain teini-anstivaiheessa silloin ja iski niin sieluun että :D edelleen ihana biisi, tosin tämä versio ei iske mitenkään erityisesti. Ihan kiva, mutta niinkuin on jo sanottu, tässä vaiheessa 'ihan kiva' ei enää riitä.
Jos Emily ei ole näillä kahdella kaappaleella kahden viimeisen joukossa on kumma.
Ihana biisi, mutta ei riitä Emilyllä ääni...
Biisi on 100 mutta Emily liian pikkutyttö esittämään sitä, hönkii taas
Ainako tuon Emilyn koreografia on nousta seisomaan lattialta? :-D
Edelleen vain Simon taputtaa ylhäällä
Ihana kappale Emilyllä ja suloista, ja kaunista.
Mutta ihan kuin oisin kuullut tuon siltä aikaisemminkin. Tosi samanlainen kuin se Halloween-veto.
Ei kai Simonkaan olla sitä mieltä että Emily on kaiken hehkutuksen arvoinen?! Se ei osaa laulaa! Muutama vuosi kasvua kotona ja voi olla Hyvä laulaja
Simon seisoi taputtaen Emilylle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara kyllä tarvisi ääntämisharjotusta, sillä on aika vahva aksentti kun se puhuu englantia
Mutta laulaa kyllä tosi hyvin, kuin enkeli 😍Oon itse pistäny ihan saman merkille, Saara ei äännä englantia hirveän hyvin 🤔
Mutta laulu meni jälleen hienosti. On kyllä täysin ylivertainen muihin verrattuna
Hyvä Saara!Onneks emily ääntää niin ihanaa enkkua.
Emily on Skotlannista. Siellä kun englantia äännetään noin
Voi, voi. Kun ei tämän Emilyn ääni riitä tälläiseen, ei vaan, ei millään. Ei ansaitse jatkopaikkaa tällä.
voi ei emily hönkäilee. no jos saaran aksentti on liian suomalainen tai pohjoisen murre kuuluu aksentissa, nii ei toi emilyn skottimurrekaan nyt kovin kivalta kuulosta. sitä paitsi skotlantilaiset on eri kansaa kun englantilaiset, no eihän siihen sitten jääkään kun se matti. joka edustaa aitoutta mikäli on.
Vierailija kirjoitti:
Tolla Emilyllähän on ihan ääni mennyt. Ei se voi jatkaa enää kisaa. Alussa oli parempi, oikeasti.
Ihan totta, koelauluissa oli ihan eri kunnossa ääni. Ehkä pitää hioa tekniikkaa ja 2 v päästä vois riittääkin ☺
Emily on tosi söötti, mutta... Toisaalta 5am laulaa myös epävireisesti, ja oli viimeksi pudotusuhassa, joten eiköhän jompi kumpi näistä lähde.
Onpa noi tuomareiden kommentit tosi laimeasti esitettyjä, vaikka niissä kehutaankin. Ihan kuin luettaisiin jostain paperista :D
Emilyn piipitys alkaa jo kyllästyttää. Viikko viikon jälkeen tota bambinkatsetta ja kiekumista... ei kovin monipuolinen artisti.