X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Vierailija kirjoitti:
Nicolekin sano, että tuli Kate Bush mieleen alun vokaaleista. Esittäispä vielä Kate Bushia tässä kisassa!! Esim Wuthering Heights.
Pyhäinhäväistystä puhua Kate Bushista tällaisen karaoke-tositv-kisan yhteydessä. Häpeä!
Rakastin sitä "I believe in you / I believe in YOU" - kohtaa joulupukin kanssa. 😄
Ihana, ihana Saara!
Vierailija kirjoitti:
Louis puhuu hyvää suomea!
Ja ihana Matt siellä hevosen sisällä, ilman paitaa ja tonttulakki päässä :) <3
Siis oikeasti: jättäkää nää sinne toiseen ketjuun. EVVVK nää teidän shippailut.
Siis tää brittien x factor peittoaa suomen kilpailut 100-0. Paljon viihdyttävämpi, juontajat mukaansatempaavia ja on pystytty panostamaan lavastuksiinkin. Suomen tasokin on ihan ok, mutta ihan nössö brittien rinnalla :D Tuomaritkin on merkittäviä, eikä ole ketään Saara Forsbergin tai Sami hedbergien tapaisia arvostelemassa kuten täällä meillä.
Minusta mekko ei ollut kovin imarteleva. Levensi turhaan lanteita. Se on kuitenkin pikkujuttu. Hyvä esitys muuten. Tsemppiä Saaralle, on kova paikka!
Finalistit ovat selvillä. Emilyn paukut loppu nyt viimeistään.
Saara ja pojat finaaliin, joista voittaja tulee olemaan joko Matti tai GayAm.
en saanu minäkään selvää.. onneks saara tajus. ois nolottanu jos sekään ei ois saanu selvää
"UK, äänestäkää Saaraa!" :D ihan ei äät tullu suomalaisittain.
Vierailija kirjoitti:
Saara, WAU! Saarakin liikuttui tuomareiden kommenteista :-)
Ei, vaan hän liikuttui omasta puheestaan. Hänhän toi esille kuinka on ollut mahtava kokemus, kuinka on ollut ala-ja ylämäkiä ja vaikeuksia ja .. siis saarasta suomeksi: olen tehnyt tosi paljon töitä ja minusta olen mahtava olen tehnyt paljon töitä ja on ollut esteitä mutta nyt olen tässä koska tein paljon töitä ja tämä on niin koskettavaa että itken kohta yhhyhy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara kyllä tarvisi ääntämisharjotusta, sillä on aika vahva aksentti kun se puhuu englantia
Mutta laulaa kyllä tosi hyvin, kuin enkeli 😍Oon itse pistäny ihan saman merkille, Saara ei äännä englantia hirveän hyvin 🤔
Mutta laulu meni jälleen hienosti. On kyllä täysin ylivertainen muihin verrattuna
Hyvä Saara!
Onneks emily ääntää niin ihanaa enkkua.
Mut sytytti, tuli joulu päin naamaa ja kunnolla. Yleisö tykkäsi. Ihan paras oli ja ainut jolle kaikki tuomarit seisoi.
Mekon yläosa oli kyllä karsea. Niinku joku haloselta hankittu kuudenkympin rippimekko.
Tosi hyvin lauloi! Hienoa Saara!
Mutta täytyy kyllä yhtyä muihin, että sen englannin ääntäminen puhuessa on kyllä häiritsevää. Ei sitä laulaessa niin kuule, mutta puhuessa kyllä käy korvaan.
Toivottavasti pääsee jatkoon! On Saara kyllä niin taitava
Emilyn esitystä sanotaan tylsäksi twitterissä samoin Matt sai muutamia samanlaisia kommentteja.
Tykkäsin ihan Saaran esityksestä mutta ei ollut kyllä hänen parhaimpiakaan. Jos Chandelier epäonnistuu niin saattaa tulla kotiin lähtö mutta en usko. Ois kyllä kaiken huippu jos tuomarit sanois että ei tykännyt koska esittänyt saman biisin aiemmin.
Louis sanoi: kukki anestaka saaraa
Vierailija kirjoitti:
Louie sanoi "äänestäkää Saaraa" :)
Okei, mä kuulin jotain tyyliin "jyrki"
Woah!
Huippu esitys! En ole erityisemmin Saaraa fanittanut, mutta kyllä se on parantanut huomattavasti. Enää ei ole ollenkaan kiusallista katsoa ja on tullut itsevarmemmaksi.
Kaikista esityksistä hienoin, ei yhtään tylsä, ja sykähdyttävän hauska, suu korvissa sai katsoa.
Tuomaritkin alko puhumaan suomea. :D
En tykännyt hirveästi Saaran esityksestä. Onneks vielä toinen biisi!