X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Vierailija kirjoitti:
Saara kyllä tarvisi ääntämisharjotusta, sillä on aika vahva aksentti kun se puhuu englantia
Mutta laulaa kyllä tosi hyvin, kuin enkeli 😍
Oon itse pistäny ihan saman merkille, Saara ei äännä englantia hirveän hyvin 🤔
Mutta laulu meni jälleen hienosti. On kyllä täysin ylivertainen muihin verrattuna
Hyvä Saara!
Missasin ekat kolme esitystä, joten vaikea vetää vertailuja, mutta tää Saaran esitys oli ihan kiva, ei mikään WOW WAZAAM!
En saanut mitään selvää tosta Louisin "suomesta" :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä toi pappa sanoi suomeksi?? En saanut mitään selvää :D
Jooh, meni ihan ohi..
Nicolekin sano, että tuli Kate Bush mieleen alun vokaaleista. Esittäispä vielä Kate Bushia tässä kisassa!! Esim Wuthering Heights.
Louie sanoi "äänestäkää Saaraa" :)
Ja ihan oikeasti miksi tuohon ylähuuleen ei laiteta vähän täytettä?
Isoimmat suosionosoitukset ja tuomarien kehut sai taas Saara. You go girl :)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Emily sai ne söpöt koululapset joita joku jo ennusti! Muttei näytä paljon pystyvän itse laulamaan, toivoa on! Ei millään pahalla, tykkään Emilystä mut se voi tulla takaisin joku toinen vuosi. Jonkun on nyt vaan tiputtava!
Ei hän voi tulla takaisin kun on päässyt top 12 esiintyjiin.
Saarell tosi rentoutunut ja kaunis hymy, ainahan se kihertää mutta nyt mun mielestä tosi kauniina!
Louis puhuu hyvää suomea!
Ja ihana Matt siellä hevosen sisällä, ilman paitaa ja tonttulakki päässä :) <3
En ole Saara-fani mutta ihan selvää on että hän on ihan ylivoimainen näistä neljästä. Eihän nää muut yllä lähellekään! Nyt katsoin ekan kerran ohjelman kun tulee telkkarista.
Tällä kertaa taisi olla vähän jännitystä Saarankin äänessä. Mutta hyvinhän se totta kai meni, vaikka ei mikään elämää suurempi esitys ollut. Lämmitti Simonin kehut.
Viiminen kiekasu ja tasajalkaa hyppiminen kesken esityksen pisti silmään/koravaan mutta on Saaralla kyllä upea ääni!
Vierailija kirjoitti:
Was a little bit corny, sanoi Simon.
Saaran vastaus "seksikäs olkapääketkutus ja maaninen nauru"
Tuo nauru on kyllä häiritsevä. Ei kuulosta lainkaan luonnolliselta.
Simon sano että sitä huolestuttaa jo valmiiks ku tietää mitä hetken päästä on tulossa -> viitaten seuraavaan Saaran biisiin :D
Nyt kyllä näyttää vahvasti siltä että tuotannon puskuvoima on suunnattu Saaraan 😮 siis sehän sai jotain 3 x sen verran aikaa kuin Emily tuomareilta, vai tuntuiko vain siltä?
Upeaa kumminkin!
Saara, WAU! Saarakin liikuttui tuomareiden kommenteista :-)
tuo hirveä kimakka nauru ääähhhahahhaah lähtee ylhäältä ja tulee alas. voisiko edes nauraa normaalisti eikä laulaa sitäkin?!