X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
mitä se äijä vittuili kun on saaran vuoro? on muuten koko ajan heittänyt suomivitsejä, ei kun lumipesut kun (tai jos)tulee tälle mantereelle.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tusinakaraoke laulajaa tää mimmi on?
Ei ihme jos Saara on semifinaalissa jos taso on näin heppoinen. Toi äskösen poikabändin vetokin oli ihan tusinakamaa.
En ole siis aikasemmin kattonut kuin Saaran vedot, enkä ihan kaikkia niistäkään, mutta kuvittelin, että taso olis vähän parempi, mutta näiden kahden näkemäni perusteella Saaran pitäis mennä heittämällä jatkoon, vaikken hänen suuri fanisa olekaan, mutta hän sentään osaa näihin kahteen verrattuna laulaa.
Siellä oli myös muita tosi hyviä laulajia, mutta ne tippui jo aikaisessa vaiheessa pois.
Nyt sata lasiin, suominainen! Näytä niille taas! Tällaisina hetkinä on ihanaa olla suomalainen nainen!
Mattille ottaa varmasti koville nähdä Saara ton näkösenä ❤️❤️❤️❤️❤️
Muita, jotka seuraa vain näitä ketjuja viihteenä eikä katso ollenkaan lauleluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Katson tabletilta sängyssä...
Miksei tämä linkki toimi minulla tietokoneella? Olen monena viikkona aiemmin katsonut puhelimella tuolta filmonilta, mutta nyt kun koitan koneella katsoa, niin ei toimi. Musta ruutu vaan keskellä sivua, josta ei saa videokuvaa näkymään, eikä sitä tuttua listaa eri kanavista. Höh. No, onneksi näkyy subilta. Mitähän teen väärin, kun ei näy?
Eihän adblock oo päällä?
Ei pitäisi olla mitään ylimääräistä päällä, minulla on uusi kone, käytän tänään ekaa kertaa ja edge-selaimella katson.
Vierailija kirjoitti:
Mattille ottaa varmasti koville nähdä Saara ton näkösenä ❤️❤️❤️❤️❤️
tirsk
Saaran suomalaisuutta pitäisi tuoda vähemmän esiin. Ihan varmasti verottaa ääniä, kun britit suosii kotimaalaisia äänestyksessä
Vaikutatte olevan aika kateellisia Emilylle :D