Millaisesta naisesta nainen fantasioi?
Kuten tiedossa huomattava osa (oisko puolet) naisista fantasioi naisen kosketuksesta. Mutta millaisesta naisesta? Kertokaapas naisista fantasioivat naiset mitkä ominaisuudet sytyttävät, mitkä ovat neutraaleja ja mitkä turn off. Kertokaa edes muutama ominaisuus jolla on merkitystä teille. Laitattehan myös oman ikänne ja sen minkä ikäiset teitä kiinnostaa.
Kiitos todella paljon jo etukäteen kommenteista. Tämä olisi erittäin kiva tietää, koska minulla ei ole hajuakaan siitä mikä piirre/ominaisuus naisessa sytyttää naisia.
Kommentit (13)
Kiitos kommentista. Ilmeisesti asia on niin, että naisellinen kauneus (siis samanlainen joka miehiäkin noin yleensä kiinnostaa) vetää myös naisia. Onko kuitenkin joku erityinen piirre joka vetää? Kertokaa tosiaan myös oma ikä ja minkäikäiset kiinnostaa. Ap
ns tavallinen kaunis nainen kiehtoo minua. Tärket piirteet liittyvät luonteeseen, eli ystävällisyys ja sellainen sympaattisuus. Myös varattuna oleminen ja lapsien oleminen on minulle tärkeää. Ikä saman kuin minulla tai +15-20 vuotta tai jotain siltä väliltä. n24
Myös mulle luonne ja kemia ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö tai muut omainausuudet. Siis oikeastaan kaikki naiset on tässä mielessä kiinnostavia, jos on ok näköinen ja meidän välillä on kemiaa. Haaveilen sellaisesta hyvästä ystävästä, jonka kanssa voisin toteuttaa myös tätä puoltani, itsellä kun ei ole aiempaa kokemusta. n24 niin ja toisen ikä saisi olla 25-45.
Ulkonäölle minullakaan ei ole mitää erityisiä "vaatimuksia" tavallisen kaunis kiinnostaa, jos muut asiat ovat kohallaan. Itse haaveilen sellaisesta itseäni vähintää 10-vuotta vanhemmasta naimisissa olevasta. Luonteeltaan hän olisi vahva, mutta empaattinen. Minulla on noista luonteenpiirteistä itsellä aika tarkka käsitys, koska olen ajatellut tätä asiaa usein. Tuntuu omituiselta sanoa, mutta tavallaan haluaisin sellaisen opettajan joka opettaisi ja tukisi tässä asiassa. Tämä varmaan johtuu siitä, että olen näiden haaveiden toteuttmaisesta jotenkin epävarma. Varmaan siksi haluaisin sellaisen vanhemma unelma perheenäidin opettajakseni, joka tavallaan olisi esimerkkinä, että nainen voi tehdä tällaista ja hän on silti hyvä äiti ja vaimo. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan. N25
Kaunis laulaja, joka taistelee tiikerin lailla X-Factorissa.
Tuntuu todella tyhmälle sanoa, mutta itseni kaltaisesta (en mielestäni ole erityisen itserakas) :D Olen tällainen urheilua säännöllisesti harrastava blondi. Muuten olen erittäin tyytyväinen vartalooni, mutta raskaudet ovat jättäneet jälkensä. Ja siis haluaisin myös tältä osin kaltaiseni. n29
olen kolmikymppinen nainen. toisinaan fantasioin, että pääsisin halailemaan 16-20 vuotiaan tytön kanssa. tyttö olisi sirovartaloinen ja olisi pukeutunut mekkoon ja jonkin verran meikkiä kasvoilla.
En fantasioi naisista. En tykkää tisseistä ja jo pelkkä ajatus toisen pimperoon koskettamisesta on kuvottava. :/ Huomaan kyllä jos joku nainen on erityisen kaunis tai "seksikäs", mutta en tunne sellaista eroottista vetovoimaa heihin. Kerran olen kokeilumielessä suudellut naista ja se kokemus oli täysin yhdentekevä. Ei siis kiihottanut yhtään, kuin kanapalaa olisi nuollut. :D
niin kysymys oli kait suunnattu niille naisille, jotka naisista fantasioivat.
Fantasioin pääasiassa naisellisesta, runsas ehkä luonnonkihara tukka ja naisellinen vartalo, voi olla vähän pyöreyttäkin tai sitten kiinteä ja muodokas. Muodokkaista naisellisita naisista siis lähtökohtaisesti ja sellaisen haluaisin ihan livenäkin tavata, ihanalla luonteella toki.
Taidan olla jotenkin omituinen, koska fantasioin isokokoisita kauniista vaaleista naisista, siis pienistä mutta pyöreistä. Itse olen timmissä kunnossa vaikka itse sanoinkin. N27, niin ja sopiva ikä olisi 18-30
Olen 39v minä fantasioin 10v sitten samanikäisestä naisesta,hän oli myös äiti ja naimisissa,toteutimme fantasian ensin parinvaihdolla miehiä vaihtaen ja myöhemmin kolmen kimppa mieheni ystäväni ja minä,hän oli naisellinen,pehmeä ja kaunis,jäi kaunis muisto kaikille.ehkä olen bi vieläkin sillä sanon usein miehelleni että katso jos nään upeakroppaisen naisen,enää en kuitenkaan halua sekstailla kuin mieheni kanssa