Näkevätkö ihmiset sinut joskus alasti ikkunasta?
Siis pidätkö joskus valoja päällä ilman verhoja siten että ainakin saattavat nähdä?
Kommentit (50)
Ne näkee mun sheivatut peilipallot.
Ei. Kissan takia on kypytiloissa välillä valot miten sattuu ja verho auki, kun se nukahtaa saunaan. Huomaa kyllä että autot hidastaa kohdalla. Pidän nolona, koska on tuttuja autoja.
Tänä aamuna ennen kuutta viimeksi treeniin lähtiessä ja puolentoista tunnin jälkeen palatessa vaihtaessa vaatteita. Vähintään kolme kertaa viikossa sama homma melkein ympäri vuoden, lomilla en treenaa niin silloin ei.
Läpitalon asunto, mutta aika korkealla ja vain toisista yhtä korkeista näkee sisälle. Lähimmät talot parin sadan metrin päässä, mutta jos joku sieltä katselee niin sitten katselee. Ei jaksa kiinnostaa verhojen kanssa kikkailu, muuten kuin sen estämiseen ettei kesällä aurikon paista ahteriin noustessaan, niin että ei jaksa nukkua kun tulee liian kuuma.
Ei enää nykyään mutta yläaste aikana valitettavasti olin alastomana näkynyt koululääkärin huoneen ikkunasta. Tarkkis luokkalaisten tupakka paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä olen munasillani. Vaihtaessani vaatteita, tullessani suihkusta, yms.
Mitä sitten?
Olet nainen, ja yhä edelleen äärettömän surkea trolli. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Eivät, koska meillä on aina kaihtimet kiinni, juuri siitä syystä että olemme kotona aina alasti.
Mitenhän se on noiden kaihdinten kanssa, kun meillä ne on keittiön ikkunassa, koska vastapäätä on kaksi huomattavasti korkeampaa kerrostaloa kuin tämä missä asun. Niin missä asennossa niiden kaihdinten on oltava, ettei tänne sisälle näe. Olohuoneen puolella ei ikkunasta näy muuta kuin metsikkö. Asun toisessa kerroksessa.
Asun kerrostalossa ylimmässä kerroksessa, ja kivasti näkyy kaikki sälekaihtimien läpi kun katselee alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää nykyään mutta yläaste aikana valitettavasti olin alastomana näkynyt koululääkärin huoneen ikkunasta. Tarkkis luokkalaisten tupakka paikalle.
Hävettikö?
En ymmärrä, miksei omassa kotona tai pihassa saa olla alasti? Emme ole nudisteja, mutta nukumme alasti, kotona ja saunan jälkeen vilvoittelemme omalla pihalla, talvella voidaan tehdä lumienkeleitäkin. Mitä pahaa siinä on? Talo on pääkaupunkiseudulla.
Omasta ikkunasta voi katella räkättirastaita vaikka alasti.