Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meluavat mökäilevät kerrostalolapset rappukäytävissä!

Vierailija
28.11.2016 |

http://www.vauva.fi/keskustelu/1615454/raivostuttava-huutava-lapsi-rapp…

LOLOLOL taisi jonkun moden omaan käytökseen käydä kyseinen pitkä ketju rappukäytävillä meluavista mukuloista, koska samantien pitkä ketju katosi!!

LOL - mikä siinä on nyt niin vaikeaa pitää ne kullankakarat ruodussa käytävillä eikä kiljua kuin viimeistä päivää ja paiskoa ovia niin että koko talo on varpaillaan koko ajan!! lvtillisiä nämä lapsiperheet kerrostaloissa, joilla ei ole mitään käytöstapoja - ei edes alkeellisia!!!!

jospa tämä mode onkin tämä meidän talon yh äippä ja tajus että talon lapset ovat juuri hänen mökäapinat:D!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo yh mamma modet poistaaa kaikki keskustelut, jotka liittyvät jotenkin heidän omien kullanhirviöiden käytökseen... autsh

Vierailija
2/3 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän äidin jolla monta lasta, joka päivä pukiessaan pienimpiä uloslähtöä varten, avaa isommille lapsille oven, nämä lähtevät juoksentelemaan ja huutamaan rappuun ja pimpottelevat kaikkien naapureiden ovikellot läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaankohan sun kanssa samassa talossa :D täällä nimittäin mun yläpuolella asuu yh äiti kolmen lapsen kanssa ja nuo lapsukaiset jytisee ja hilluu käytävässä miten haluavat. Siitä vaan mun puolesta ainoa asia mikä tässä vituttaa on se että koirani haukkuu näille äänille ja kiva saada siitä sitten itse sanomista. Naapureille sekä vuokraisännälle olen ilmoittanut että jos valituksia tulee niin syy on näiden lapsien sillä millekkään muulle koirani ei ikinä hauku kuin tälle töminälle ja kiljumiselle. Nää lapset ei myöskään yhtään katso talon parkkipaikalla minne sinkoilevat muutaman kerran on ollut todella lähellä etten ole ajanut jonkun yli kun juoksevat tai pyöräilevät jostain nurkan takaa eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan