Näkevätkö ihmiset sinut joskus alasti ikkunasta?
Siis pidätkö joskus valoja päällä ilman verhoja siten että ainakin saattavat nähdä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on alasti kotonaan ja nainen näkee miehen ulkoa niin mies syyllistyy itsensä paljasteluun. Jos taas mies näkee ulkoa alastoman naisen sisällä, niin mies syyllistyy tirkistelyyn.
Tässä on joko pieni totuuden hiven, tai sitten tämä vain sattuu vastaamaan minunkin "ennakkoluulojani". Eli luulen, että alaston mies ja nainen suhtautuvat toistensa "kyylättävänä" olemiseen eri tavoilla. Eivät toki aina, mutta yleistäen ero on varmaan olemassa.
Nainen: "iik, äkkiä verho kiinni, hyi mikä pervo". Jotenkin vaikea kuvitella samanlaista kauhistusreaktiota mieheltä.
Sama reaktio on minullakin jos nainen ei ole timmi, siro ja nuori nainen. Kauniille naiselle esiintymisestä ei ole mitään haittaa.
Joskus olen ehtinyt jo ottamaan vaatteet pois, kun lähden hakemaan hiustenleikkuukonetta olohuoneesta. Silloin verhot on usein auki ja joku saattaa nähdä, mutta peitän yleensä sukukalleuteni kädelläni.
Varmaan näkevät jos oikein kovasti yrittävät ja haluavat nähdä. Silloin kyllä on jo sen verran itsetuhoinen ihminen, että suosittelisin pikaista hoitoon menemistä ennen kuin on sitten jo liian myöhäistä. Siitä näystä ei enää nimittäin ole paluuta normaaliin elämään, ja pahimmillaan itsemurha tulee hyvinkin toimivan oloiseksi ratkaisuksi tilanteeseen.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on alasti kotonaan ja nainen näkee miehen ulkoa niin mies syyllistyy itsensä paljasteluun. Jos taas mies näkee ulkoa alastoman naisen sisällä, niin mies syyllistyy tirkistelyyn.
Tässä on joko pieni totuuden hiven, tai sitten tämä vain sattuu vastaamaan minunkin "ennakkoluulojani". Eli luulen, että alaston mies ja nainen suhtautuvat toistensa "kyylättävänä" olemiseen eri tavoilla. Eivät toki aina, mutta yleistäen ero on varmaan olemassa.
Nainen: "iik, äkkiä verho kiinni, hyi mikä pervo". Jotenkin vaikea kuvitella samanlaista kauhistusreaktiota mieheltä.
Se riippuu siitä kuka näkee. Alastoman ihmisen näkemisestä kauhistuvat ovat lähes aina keski-ikäisiä naisia oli se alaston ihminen sitten mies tai nainen, nuori tai vanha.
Miehet eivät kauhistu koskaan ja nuoremmat naiset vaan silloin kun alastomuus sisältää jotain itsetyydytystä tai vastavaa. Selkeästi vahingossa tapahtuva alastomuus ei heitä haittaa.
Välillä on käynyt niin, että tai siis asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa. Kerran sälekaihtimet kokonaan poissa edestä eli vain pelkkä lasi, valot päällä, ihmisiä alhaalla kadulla ja minä tulen suihkusta alasti 10 minuutiksi heilumaan kaapin eteen enkä muista koko verhoja.
Näin on käynyt monta kertaa.
Siinä kohtaa tajutessa äkkiä maahaan kyykkyyn, mutta mahtaako enää auttaa .....
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia, joita kiihottaa paljastella itseään. Toinen kiihottava on alasti olo miehen edessä, p----n tarjoaminen.
Pas...?
Eivät,koska minulla ei ole mitään tarvetta näyttäytyä alasti kadunpuoleisessa ikkunassamme eikä pukeutua tai riisua keittiössämme.
Pidän, asia ei liiemmin mietitytä koska minulla on oikeus kekkuloida omassa kodissani missä varusteissa haluan ja jos joku vahingossa katsoo ikkunaan silloin niin eipä siihen maailma kaadu. Yleensä ihmiset varmaan välttävät toisten ikkunoista sisään tiirailua.
Tässä vasta näin naapurin ukon ilman paitaa talossaan. En ennen tätä pitänyt minään mutta kieltämättä oli kuumis ja ikäisekseen timmissä kunnossa. Harmittaa kun oma mies ei yhtään panosta ulkomuotoonsa. Olisi edes se iskävartalo mutta on vaan löllerö.
Asun kolmannessa kerroksessa eikä tänne kukaan näe jos ei esim. kiikarien kanssa jostain tirkistele. En ikinä edes ajattele että verhojen pitäisi olla kiinni.
Toisaalta voi olla että joku av-mamma tänne tiirailee ja kertoo kauhuissaan kuinka näki posliinin tai rämemajavan. Ehkä olen sitten vastuussa hänen järkyttymisestään.
Eivät, koska meillä on aina kaihtimet kiinni, juuri siitä syystä että olemme kotona aina alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ne varta vasten tulee tuohon pihalle tollottamaan? Terv. maalainen, lähinaapuri kilometrin päässä ja kylälle 24 km
Ap pakkaa jo matkalaukkuaan:D
Tervetuloa vaan... Mun mies, kaupunkilaissyntyinen, oli alkuun hieman hämmennyksissään mun tavasta kesällä nauttia aamukahvini alasti ulkona. Mut se vaan on niin mukavaa. Herätä aamulla, keittää kahvit ja mennä mukin kanssa tuohon pihalle olemaan. Ja kun nukun nakuna, niin en mä vaivaudu heti pukemaan jos ei ole ihan pakko. Siinä mä kuuntelen linnunlaulua ja vedän ihanantuoksuista kosteaa aamuilmaa keuhkot täyteen (no keväällä parina päivänä kun naapuri levittää lietettä, en kyseistä toimintaa harrasta). Hyttyset tosin hyökkää kimppuun melko pian ja sit lähden sisälle... Myös saunan jälkeen on ihanaa talsia alasti pihalla ja juoda kylmää bisseä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Eivät,koska minulla ei ole mitään tarvetta näyttäytyä alasti kadunpuoleisessa ikkunassamme eikä pukeutua tai riisua keittiössämme.
Päivittäin vasta päinen naapuri. Liikun aina alasti kotona. Ja olen nainen.
En koskaan koikkelehdi alasti niin että sälekaihtimet olisivat auki.
Tyttöystävällä jos kavereita käymässä, niin usein suihkun ja makkarin väliä kuljen alasti viuhahdellen.
Voi olla että vastapäiseen taloon näkyy kun juoksen nakkena suihkuun
Jos levitoi parvekkeen takana niin sitten voi ehkä nähdä jotain. Tämä on vähän sivussa kadulta katsoen ja korkeampi kuin naapurirakennus, ikkuna on parvekkeen kohdalla ja parvekkeen alapuoli ei ole läpinäkyvä niin aika epätodennäköistä että joku vahingossa näkisi minut.
Esim. eilen mun piti viuhahtaa kylppäristä keittiöön hakemaan jotain, kun olin jo riisunut. Jos joku olisi kävellyt tiellä, olisi saattanut nähdä. Mun mielestä meidän keittiön ikkunoista ei kyllä näe kovin hyvin tielle: toinen on sellaisessa kulmassa, että tieltä ei näy siihen suoraan hyvin. Toisen ikkunan edessä taas on valtava puska, joka toki on lehdetön näin talvella, mutta peittää näkyvyyttä silti. Tuossa tiellä kävelee aika vähän ihmisiä, pimeän aikaan todennäköisyys on aika pieni (mä kyllä käyn pimeässä kävelyllä, mutta ei kyllä koskaan tule ketään vastaan). Autolla ohi ajaessa ei kyllä ehdi katsoa, mitä sisällä tapahtuu.
En pidä verhoja kiinni noin ylipäätään.