Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni ei jaksa nähdä vaivaa näyttääkseen parhaalta mahdolliselta itseltä?

Vierailija
28.11.2016 |

Suurimmalla osalla ei ole itsekuria noudattaa terveellistä ruokavaliota, liikkua joka päivä vähintään tunti, nukkua 7-8 tuntia yössä. Moni on lihava siksi ettei kykene tähän vaan syö epäterveellisesti ja ei liiku tarpeeksi.

Miksi ihmiset eivät tajua tehdä parastaan sillä mitä on ja näyttää niin hyvältä kuin on mahdollista? Miksi antaa itsensä lihoa?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tarvitse.

Vierailija
2/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttää energiaansa ulkonäköön kun sisäpuoltakin voi kehittää? Opiskelu vie tällä hetkellä kaikki voimat, enkä todellakaan jaksa panostaa nyt ylimääräisiä ulkonäköön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen vaivaa jotta tuntisin itseni parhaaksi mahdolliseksi itsekseni. Kyllä, tähän kuuluu järkevä terveellinen ruokavalio, mutta suurin työ tehdään korvien välissä. Minusta tuntuu parhaalta mahdolliselta, eikä se riipu siitä miltä näytän. Olen tosi hyvä näin.

Vierailija
4/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ts. mitä varten ihmisen pitäisi näyttää parhaalta mahdolliselta itseltä? Kerro nyt se ensin. Veikkaan kyllä, että et aio kertoa, koska tykkäät vain tehdä avauksia, joissa haluat syyllistää ihmisiä kaikesta.

Vierailija
5/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkonäkö ei kiinnosta minua tai läheisiäni niin paljon. Koitan olla paras mahdollinen itseni mieluummin siinä, että pyrin toimimaan moraalisesti oikein, kohtelemaan ihmisiä hyvin, olemaan onnellinen itsenäni ja läheisteni kanssa sekä nauttimaan elämästä. Mietin ulkonäköäni aika vähän.

Vierailija
6/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa suppea näkemys. Luuletko, että mm. yrittäjillä ja kotiäideillä, joilla on lapsia, on aikaa liikkua säännöllisesti tai energiaa pitää itsestään huolta. Saatika yöunet 7-8 tunnin pituisia, puolita tuo.

Vierailija
7/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotin, että aloitus sisältää sotanaamion virittelyä, mutta tämähän olikin ihan asiallinen aloitus. Syy on siinä, että elämä on helppoa.

Vierailija
8/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä konkreettista hyötyä mulle on näyttää mahdollisimman hyvältä? 

Vierailija
9/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mukavaa ilmankin. Olen onnellinen näin :) Mulla on niin paljon muita prioriteetteja ja touhuja. Enkä kuluta aikaani hämmästelemällä toisten tekemisiä.

Vierailija
10/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsetunto rakentuu muiden juttujen kuin ulkonäön varaan. Kaikki ei ole visualisteja. Toiset meistä elää sisäisempää elämää, jossa ulkoisilla asioilla on hyvin pieni rooli.

Itse närn esimerkiksi meikkaamisen täysin turhana - se ei tuo elämääni lisäarvoa. Kunnostani ja kropastani pidän kyllä huolta, mutta lähinnä siksi, että se TUNTUU hyvältä.

En väitä, että olisin täysin riippumaton ulkoisista asioista, mutta ne on prioriteettilistalla melko alhaalla. En muitakaan ihmisiä arvostele (positiivisesti tai negatiivisesti) ulkonäkö edellä.

Vierailija
11/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi nähdä vaivaa ulkonäön eteen, jollei ole ulkonäköasioista kiinnostunut? Mä syön suht terveellisesti ja liikun päivittäin, mutta ei se yksistään ole riittänyt mua kauniiksi tekemään. Oman terveyteni ja hyvinvointini eteen jaksan panostaa, mutta en jonkin niin mitättömän kuin ulkonäön takia.

Vierailija
12/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei makseta palkkaa

Vierailija
13/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on omat henkilökohtaiset kriteerit ja näkemys sille, mikä on kaunista ja miltä näyttää ulkonäöllisesti oma paras itse.

Vierailija
14/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, nuo ovat sinun prioriteettejasi. Voisin leikkiä yhtä höhlää kuin sinä, ja kysyä täällä ihmeissäni, että miksi niin harva lukee italialaista kirjallisuutta vaikka se on sivistävää, kaunista, sielua elävöittävää ja onnelliseksi tekevää. Tai miksi niin harva meditoi edes kerran päivässä.

Mutta en kysy, enkö ihmettele, koska mulle ei ole luontaista katsella asioita vain omasta vinkkelistäni. Ihmiset ovat erilaisia, panostavat eri asioihin, tunnustavat erilaisia arvoja. Ja suurin osa meistä on kuitenkin aika hyviä ja ihania tyyppejä.

Vierailija
15/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.laiskuus

2.välinpitämättömyys puolisosta (pidetään itsestäänselvyytenä)

3.itsekkyys

LASTA ja kiirettä sitten väitetään syyksi. Törkeimmillään on sitten tosi kovat vaatimukset miehen osalta. Näitä mammoja - osa sattuneesta syystä sitten yh (lasken yhteishuoltajuusmammat samaan porukkaan) kuuluu tuttava (vaan ei ystävä) -piiriin....

Luusereita.

Vierailija
16/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla ei ole itsekuria noudattaa terveellistä ruokavaliota, liikkua joka päivä vähintään tunti, nukkua 7-8 tuntia yössä. Moni on lihava siksi ettei kykene tähän vaan syö epäterveellisesti ja ei liiku tarpeeksi.

Miksi ihmiset eivät tajua tehdä parastaan sillä mitä on ja näyttää niin hyvältä kuin on mahdollista? Miksi antaa itsensä lihoa?

Näyttää parhaalta mahdolliselta itseltään TOISTEN tai AP:n MIELESTÄ.

Miten idiootti aloitus.

Ap, jokainen ihminen saa ja voi itse päättää, millainen hän on ja millainen on hänen oma paras itsensä. On älyllistä köyhyyttä luulla, että jokaisen paras itse olisi länsimäiseen kauneusmuottiin sopiva ja sen alttarille elämänsä, aikansa ja rahansa uhraava pinnallinen hirviö.

Tärkeämpi kysymys on, miksi niin moni ihminen ei kehitä henkisesti itseään parhaaksi mahdolliseksi itseksi, vaan tyytyy kehittämään ulkokuorta ja luulee että se on merkittävää ja ratkaisevaa?

Vierailija
17/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttää energiaansa ulkonäköön kun sisäpuoltakin voi kehittää? Opiskelu vie tällä hetkellä kaikki voimat, enkä todellakaan jaksa panostaa nyt ylimääräisiä ulkonäköön.

Kyllähän nuo ap:n seikat vaikuttaa hyvin paljon terveyteen. Jaksasit sinäkin paremmin opiskella, kun huolehtisit terveydestäsi.

Vierailija
18/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica kirjoitti:

1.laiskuus

2.välinpitämättömyys puolisosta (pidetään itsestäänselvyytenä)

3.itsekkyys

LASTA ja kiirettä sitten väitetään syyksi. Törkeimmillään on sitten tosi kovat vaatimukset miehen osalta. Näitä mammoja - osa sattuneesta syystä sitten yh (lasken yhteishuoltajuusmammat samaan porukkaan) kuuluu tuttava (vaan ei ystävä) -piiriin....

Luusereita.

Onko olemassa joku vaatimus, että ihmisen pitäisi puolisoaan varten näyttää "parhaalta mahdolliselta itseltä"? En ole tällaisesta kuullutkaan, eikä varmasti miehenikään, joka ei todellakaan ole peilin edessä viihtyvää sorttia.

Vierailija
19/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo ap:n seikat vaikuttaa hyvin paljon terveyteen. Jaksasit sinäkin paremmin opiskella, kun huolehtisit terveydestäsi.

Mutta eivät ne automaattisesti vaikuta ulkonäköön.

Vierailija
20/89 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo miehenä juurikaan lisäarvoa.

Miehen pitää olla niin tasokas saadakseen naisia ettei siihen yllä ellei ole syntymässä saanut optimaalisia geenejä. Kikkailulla ja ehostamisella ei siihen päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän