Vaikuttaako teillä miehen ääni ihastumiseen?
Olen ihastunut työkaverini puheääneen. Oletteko kokeneet? Muuten ihan tavallinen tallaaja, mutta puhuu sellaisella äänellä että alushousut tippuu. :D Kuinka tärkeää ääni oikeasti on? Itsestäni tuntuu että olisi vaikea ihastua esim. johonkin Kimi Räikköseen.
Kommentit (82)
Kyllä se vaikuttaa. Mulla oli kerran juttua miehen kanssa jolla oli sellainen ihana matala ääni, pillu aivan märkänä oli kun juteltiin. Harmi vaan sillä olikin aika pieni kikkeli sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa. Mulla oli kerran juttua miehen kanssa jolla oli sellainen ihana matala ääni, pillu aivan märkänä oli kun juteltiin. Harmi vaan sillä olikin aika pieni kikkeli sitten.
Oliks sulla pieni pillu?
Ei vaikuta. Naisen ääni vaikuttaa hyvinkin paljon. En voi sietää narinaa tai ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta siinä että naiset viehättyy pelkästään geneettisistä ominaisuuksista.
Mies joka sattuu syntymään rumaksi ja lyhyeksi ja korkeaääniseksi ja kapeaharteiseksi pienellä peniksellä voi suoraan ampua kuulan kalloonsa, better luck next life.
Niin, näin se luonto on tarkoittanut että parhaat geenit valikoituu. Huonot yksilöt kuolee pois .
Hyvä lisä kaiken muun lisäksi. Henkilöllä, johon olen ihastunut, on sellainen ääni, että tuntuu rinnassa asti. Varsinkin jos vielä oikein painottaa pehmeäksi sitä ääntä. Kieltämättä olen aika myyty siihen ääneenkin, kun tekee kroppaan noita tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta siinä että naiset viehättyy pelkästään geneettisistä ominaisuuksista.
Mies joka sattuu syntymään rumaksi ja lyhyeksi ja korkeaääniseksi ja kapeaharteiseksi pienellä peniksellä voi suoraan ampua kuulan kalloonsa, better luck next life.
Niin, näin se luonto on tarkoittanut että parhaat geenit valikoituu. Huonot yksilöt kuolee pois .
Tämä. Suomalaisten äo on ollut laskussa jo pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks sulla pieni pillu?
Eiku iso. Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks sulla pieni pillu?
Eiku iso. Kuinka niin?
Pieneen pilluun ois sopinu se pieni muna, mutta isoa pitää panna sillä koko miehellä.
Nuori morse - sarjassa on se vanhempi poliisi. Mikä matala ja kiehtova ääni. 😄
Nyt selvisi miksi minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää :(
T. mies, jolla ruma/outo ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Suomalaisten äo on ollut laskussa jo pitkän aikaa.
Mut onnellisuus on lisääntynyt.
Ihastuin joskus töissä yhden työkaverin ääneen. Odotin soittoja ja tein tikusta asiaa soittaakaeni hänelle. Sitten tuli työpaikan virkistysreissu ja näimme. Oli ihana. Vietimme pimeän illan yhdessä pussaillen. (Hän oli naimisissa, kas kun uskalsi työkamujensa nähden pussailla). Tapasimme myös kerran hotellissa tuon jälkeen. Voi ihanaa nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi nauttia elämästä mennen MGTOW teitä.
Ei ne naiset ole niin upeita kuin ihmiset kuvittelee. Yliarvostettuja.
Vaikuttaa myös miehiin. Aikanaan puhelimessa sain ääneni perusteella hyviä kauppoja 😉 joo, ja en ollut puhelinmyyjä, vaikka puhelin oli työväline.
Itse olen rakastunut puhelimessa mieheni näkemättä kertaakaan. Hassua miten sen tietää. Nyt yhdessä kohta neljännesvuosisata.
Jännä, mutta kyllä se vieläkin vähän hämmästyttää, että miten yhtenäinen miesmaku naisilla on. Ihan kuin olisivat toistensa klooneja.
Minua todella säälittää eräs työpaikan mies joka on ok-näköinen, fiksu, kaikille ystävällinen, ammattitaitoinen ja todella hauska, mutta ääni on todella nariseva ja tarkoitan siis aivan poikkeuksellisen erikoinen.
Hänellä ei ole koskaan ollut tyttöystävää eikä koskaan tule olemaankaan :(
Jotkut miehet, yleensä ne paremmassa geenipoolissa lymyilevät ovat tuollaisia ulkonäön perässä kirmailijoita.
Tavismies on kyllä siinä mielessä avarakatseisempi parin etsijä.