Vaikuttaako teillä miehen ääni ihastumiseen?
Olen ihastunut työkaverini puheääneen. Oletteko kokeneet? Muuten ihan tavallinen tallaaja, mutta puhuu sellaisella äänellä että alushousut tippuu. :D Kuinka tärkeää ääni oikeasti on? Itsestäni tuntuu että olisi vaikea ihastua esim. johonkin Kimi Räikköseen.
Kommentit (82)
Mieheni kimitti välillä tavatessamme, kun hän hermostui vähäisestäkin asiasta. Kimittäminen loppui ajan saatossa, kun hän oppi ettei tarvitse hermostua pienistä jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta siinä että naiset viehättyy pelkästään geneettisistä ominaisuuksista.
Mies joka sattuu syntymään rumaksi ja lyhyeksi ja korkeaääniseksi ja kapeaharteiseksi pienellä peniksellä voi suoraan ampua kuulan kalloonsa, better luck next life.
Pelkästään? Tämä työkaverini on kalju, melko lyhyt ja vähän ylipainoinen, ja todennäköisesti huonot tulot myös, mutta ääni saa minut miettimään häntä vapaa-ajallakin. Peniksestä ei mitään tietoa ja arvoitukseksi kyllä jääkin, koska olen varattu. Jos en olisi, kävisin kimppuun kuin sika limppuun. Kyllä tämän ketjun luulisi enemmän antavan toivoa kuin vievän sitä.
Ap
Jos olen ihastunut johonkuhun, ei äänellä ole väliä vaikka. Mutta hyvä ääni voi tehdä muuten tavan talliaisesta vetävän. Ei välttämättä seksuaalisella tavalla. Kun kuuntelee jonkun rauhallista, ehkä matalaa puhetta niin tulee vain kokonaan hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi noloa, jos miehen puhelinäänestä ei erota onko kyseessä mies vai nainen.
Mutta se ei ole noloa, jos naisen puheäänestä ei erota?
Tässä keskustelussa puhuttiin miesten äänestä.
Mun uudella työkaverilla on maailman seksikkäin ääni.
Lisääköhän korona-aika etäihastumisia, kun saa kuunnella päivät pitkät toisen seksikästä ääntä?
Se on vaan niin seksikäs. Haluaisin vaan hänen äänensä hellivän mun korvia. Ah.
Ei. Olen jo aikuinen enkä mikään teini.
Puolisollani on suhteellisen "ohut" ja astman vuoksi hieman vinkuva ääni, joten odotin ensitapaamiseen miestä, joka olisi pienehkö ja ei-niin-maskuliininen. Oli positiivinen yllätys, että hän olikin raamikas ja maskuliininen. Sittemmin en enää ole ääneen kiinnittänyt muuten huomiota kuin että hänen lauluäänensä on komea. Silloin se on täyteläinen ja voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi noloa, jos miehen puhelinäänestä ei erota onko kyseessä mies vai nainen.
Mutta se ei ole noloa, jos naisen puheäänestä ei erota?
Tässä keskustelussa puhuttiin miesten äänestä.
Taisi olla sivuhuomautus. Mikä on vastauksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta siinä että naiset viehättyy pelkästään geneettisistä ominaisuuksista.
Mies joka sattuu syntymään rumaksi ja lyhyeksi ja korkeaääniseksi ja kapeaharteiseksi pienellä peniksellä voi suoraan ampua kuulan kalloonsa, better luck next life.
Deittailin aikoinaan kapeaharteista, hintelää, korkeaäänistä miestä, joka oli naamaltaan tavallinen perunanenäinen suomalainen ja sormetkin olivat kuin pianonsoittajalla. Minipenis, pituutta en osaa sanoa kun se ei ole koskaan ollut minulle ratkaiseva asia, ehkä 175 cm? Ei ainakaan yli 180 mutta tuskin myöskään alle 170.
Hän oli kolmen lapsen isä ja eromme jälkeen löysi välittömästi uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se huono itsetunto on pahin. Ja syiden etsiminen naisesta kun ei itse kelpaa.
Eräällä nettinaisella oli hyvin seksikäs ääni, mutta tuli ristiriitainen olo kun näki sitten ulkomuodon joka oli vähän pöhöttynyt ja lässähtänyt. Ei se pelkkä ääni ihan taida riittää että ihastuisin.
Miellyttävä ääni miehellä on tärkeä, ja kun se on matala ja rauhallinen, soinnukas, on se ihana!
Hänestä tuli lapsieni isä, aikuisilla lapsillani on sama tuo viehättävän suloinen matala, soinnukas puhe ja lauluääni. Olen ylpeä äiti:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailin aikoinaan kapeaharteista, hintelää, korkeaäänistä miestä, joka oli naamaltaan tavallinen perunanenäinen suomalainen ja sormetkin olivat kuin pianonsoittajalla. Minipenis, pituutta en osaa sanoa kun se ei ole koskaan ollut minulle ratkaiseva asia, ehkä 175 cm? Ei ainakaan yli 180 mutta tuskin myöskään alle 170.
Miten melkein 2-metrinen penis luokitellaan "miniksi". Ei se Aasiassa naiseen mahtuisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävä ääni miehellä on tärkeä, ja kun se on matala ja rauhallinen, soinnukas, on se ihana!
Hänestä tuli lapsieni isä, aikuisilla lapsillani on sama tuo viehättävän suloinen matala, soinnukas puhe ja lauluääni. Olen ylpeä äiti:)
Kai kimeästäkin äänestä olisit ylpeä............. -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten melkein 2-metrinen penis luokitellaan "miniksi". Ei se Aasiassa naiseen mahtuisi ollenkaan.
Myönnän, pilkun sijaan olisi pitänyt käyttää pistettä tai muutenkin parempaa lauserakennetta.
Naiset tykkää tyttömäisistä miehistä.
En ole ihastunut keneenkään äänen perusteella mutta kyllähän sellaiseen korviahivelevään ääneen kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on kurjaa. Toista se on naisella, joka on ruma, romuluinen, leveäharteinen, pienitissinen ja jolla on miesmäinen ääni tai vaikka karvankasvua naamassa - miehet ovat silti yhtä kiinnostuneita kuin jos nainen olisi kaunis, hoikka, siro, normaali- tai isorintainen ja jolla on naisellinen ääni.
Miehille kun eivät geneettiset asiat merkkaa mitään.
Ääni ja sisältö. Miika Nousiaisen ääntä kuuntelee ja miestä katseleekin mielellään. Mutta jos aivoanti olisi ameeban tasolla, ei kiinnostaisi kuunnella hänen ääntäkään. Kun taas Simo Frangenin ääni on mielestäni niin vastenmielinen, etten ole pystynyt kuuntelemaan mitä hän sanoo. Samaa kategoriaa oli Huuhaa Innanen.