Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako teillä miehen ääni ihastumiseen?

Vierailija
27.11.2016 |

Olen ihastunut työkaverini puheääneen. Oletteko kokeneet? Muuten ihan tavallinen tallaaja, mutta puhuu sellaisella äänellä että alushousut tippuu. :D Kuinka tärkeää ääni oikeasti on? Itsestäni tuntuu että olisi vaikea ihastua esim. johonkin Kimi Räikköseen.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sillä on rahaa.

Vierailija
2/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lopahti kerran kiinnostus nettitreffimieheen, kun kuulosti puhelimessa ihan aineissa olevalta Mikki Hiireltä. Puhui siis tosi nopeatempoisesti ja vähän katkonaisesti Mikki Hiiri-äänellä :-D . Jatkettiin silti viestittelyä mutta paljastui vähän ajan päästä muutenkin kontrolloivaksi sekopääksi joten ei ollut omantunnontuskia lopettaa yhteydenpitoa.

Oli hyvännäköinen, varakas ja halukas sitoutumaan. Ja erittäin epäilyttävä. Mulla alkaa heti hälytyskellot soimaan jos mies yrittää tehdä vaikutusta omaisuudellaan :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni vaikuttaa ihan tosi paljon! En ikinä voisi olla kenenkään kimittäjän kanssa. 

Vierailija
4/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä ihastunut siellä töissä mun mieheen? Mulla kans tippuu pikkarit kun mun mies puhuu.

Vierailija
5/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo, rakastan mieheni matalaa ja pehmeää ääntä <3

Vierailija
6/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni vaikuttaa todella paljon! Olen muutaman kerran ihastunut niin, että olen ensin ihastunut tyypin ääneen. :)

Vierailija
7/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliko tätä keskustelua pyörittää, vai ajatteleeko palstan naiset sittenkin juuri Ulin väittämällä tavalla?

Vierailija
8/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi noloa, jos miehen puhelinäänestä ei erota onko kyseessä mies vai nainen.

Vierailija
9/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa se. Kiinnitän ylipäätään ihmisissä huomiota siihen, onko heillä mukava tai miellyttävä puheääni.

Omalla miehellä ei oikein ole. Puhuu kovaan ääneen ja narisevasti, nousien ja laskien.

Vierailija
10/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, paljonkin. Mun miehelläkin on on seksikäs, matala ja vakuuttava ääni, mutta paras, johon olen koskaan törmännyt livenä, on yhdellä Savon Linjojen bussikuskilla. Se "hyvät matkustajat..." vetää samettisuudessaan vertoja Alan Rickmanille (levätköön hän rauhassa) ja saa nännit kihelmöimään.

Mutta pikkarit lattiaan saa Thorin Oakenshieldin ääni, ja mä olen sentään melkein 40 😀

Vierailija
11/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on että hyvä ääni on plussaa ja sääliksi käy niitä ketkä oikeasti omaa ärsyttävän äänen :D

Vierailija
12/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös nykyään yleistynyt naisten nariseva tai teennäisen matala ääni, yrittäessään olla vakuuttava, kuten Anni Sinnemäki.

Vierailija
13/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa. Tulipa mieleen yksi opiskeluvuosien ihastus. En mä yleensä ole helppo, mutta opiskelijabileissä muutaman siiderin jälkeen, se ääni...

Vierailija
14/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt ääntä todella tärkeänä asiana miehessä.

Sitten ihastuin nykyiseen ihastukseeni. Hänen äänensä on korkeahko ja varsinkin nauru tosi naismainen. En ole koskaan tykännyt sellaisesta äänestä. Ja kuitenkin: kyllä ne pikkarit putoaa kun hän soittaa minulle. :D Jopa varmemmin kuin kenenkään toisen kanssa aiemmin.

Luultavasti tähän vaikuttaa juuri hänen äänensä persoonallisuus ja poikkeavuus. Kun tykkään miehestä kovasti, poikkeavampikin ääni kuulostaa tosi seksikkäältä, ja kun sellaista ei sitten ole kenelläkään toisella niin menen aivan sekaisin sen kuullessani. :)

Vierailija
15/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi noloa, jos miehen puhelinäänestä ei erota onko kyseessä mies vai nainen.

Mutta se ei ole noloa, jos naisen puheäänestä ei erota?

Vierailija
16/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on suuuuri tekijä viehätyksessä. Mä voisin kääntyä uskoon jos se piispa?? Kari Mäkinen vaan jatkais puhumista :D ulkonäollisesti on valju.

Vierailija
17/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa. Muistan varmaan ikuisesti sen ku toi mies soitti mulle aikanaan ennen ensimmäisiä treffejä, oltiin siis viikon verran vasta vaihdeltu viestejä, vastasin puhelimeen ja ku mies alko puhuun niin mun ainoo ajatus oli että "voi ei mikä ääni 😍" Mulla on menny ilosesti ohi puolet miehen jutuista ku oon keskittyny vaan kuunteleen sen ääntä. Mikään ei oo ikinä aiemmin kuulostanut yhtä ihanalta, tuntu että aivot sulaa mielihyvästä, ja tuntuu vieläkin.

Se on jännä juttu mitä en osaa selittää, onhan joillain muillakin miehillä ihana ääni, mutta ainoastaan ton puolison ääni saa mut oikeesti väriseen mielihyvästä. Siinä on jotenkin vaan niin oikee taajuus <3

Vierailija
18/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuimme erään mallimiehen kanssa toisiimme, vaikka emme olleet vielä jutelleet. Yhteiset kaverimme järjestivät meille treffit, jotka päättyi ennen alkamistaan. En tiennyt, miten päin olisin ollut, kun kuulin hänen kimittävän äänensä tulevan maskuliinisen upeuksen vartalosta. Ilmoitin hänelle, että minulle tulikin yllättävä meno ja peruin treffit. Hän oli selvästi tarkoitettu jollekin toiselle.

Vierailija
19/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin todella pitkään, kun mieheni ei tutustelun alkuvaiheessa suostunut puhelinkontaktiin lainkaan. Olen aika vanhoillinen ja ajattelin, että kyllä miehen on ensin soitettava..sitten hän soitti, ääni oli aivan ihana, mutta änkyttää, kun on hermostunut tai väsynyt. Rehellisesti en edes huomaa sitä, kun se ääni vie mennessään.

Minulle on täydellinen ei, ei, jos mies kuulostaa pikkupojalta tai vielä pahempaa naiselta. Tuon miehen kanssa siitä ei ole pelkoa, ja olen tuohon änkytykseen ihan tottunut, eikä se minua häiritse. Päinvastoin kuulostaa jotenkin sympaattiselta.

Onneksi meistä on moneksi.

Vierailija
20/82 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta siinä että naiset viehättyy pelkästään geneettisistä ominaisuuksista.

Mies joka sattuu syntymään rumaksi ja lyhyeksi ja korkeaääniseksi ja kapeaharteiseksi pienellä peniksellä voi suoraan ampua kuulan kalloonsa, better luck next life.