Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako teillä miehen ääni ihastumiseen?

Vierailija
27.11.2016 |

Olen ihastunut työkaverini puheääneen. Oletteko kokeneet? Muuten ihan tavallinen tallaaja, mutta puhuu sellaisella äänellä että alushousut tippuu. :D Kuinka tärkeää ääni oikeasti on? Itsestäni tuntuu että olisi vaikea ihastua esim. johonkin Kimi Räikköseen.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, mutta kyllä se vieläkin vähän hämmästyttää, että miten yhtenäinen miesmaku naisilla on. Ihan kuin olisivat toistensa klooneja.

Yhtä kollektiivia, joka haluaa tämän näköistä miestä: https://imgur.com/r/ladyboners/0msZaOa

Tietysti miehetkin haluavat Sofia B näköisiä naisia. Ei mikään yllätys.

Vierailija
62/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta siinä että naiset viehättyy pelkästään geneettisistä ominaisuuksista.

Mies joka sattuu syntymään rumaksi ja lyhyeksi ja korkeaääniseksi ja kapeaharteiseksi pienellä peniksellä voi suoraan ampua kuulan kalloonsa, better luck next life.

Pelkästään? Tämä työkaverini on kalju, melko lyhyt ja vähän ylipainoinen, ja todennäköisesti huonot tulot myös, mutta ääni saa minut miettimään häntä vapaa-ajallakin. Peniksestä ei mitään tietoa ja arvoitukseksi kyllä jääkin, koska olen varattu. Jos en olisi, kävisin kimppuun kuin sika limppuun. Kyllä tämän ketjun luulisi enemmän antavan toivoa kuin vievän sitä.

Ap

Kyllä tämä ketju vie kaiken toivon kimeä-ääniseltä mieheltä. Ei auta, vaikkei olisi mitään muuta vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe paljastaa ihmisestä osan hänen persoonastaan. Joillakin ajattelu nopeaa ja puhe ja ilmaukset. Toisilla hidasta tahvoamista. Joten kyllä, sanojen painotukset, intonaatio ja lauserakenteet, sekä tietysti miltä ääni itse kuulostaa, voivat saada minut ihastumaan mieheen.

Vierailija
64/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta siinä että naiset viehättyy pelkästään geneettisistä ominaisuuksista.

Mies joka sattuu syntymään rumaksi ja lyhyeksi ja korkeaääniseksi ja kapeaharteiseksi pienellä peniksellä voi suoraan ampua kuulan kalloonsa, better luck next life.

Niin, näin se luonto on tarkoittanut että parhaat geenit valikoituu. Huonot yksilöt kuolee pois .

Tämä. Suomalaisten äo on ollut laskussa jo pitkän aikaa.

Mut onnellisuus on lisääntynyt.

Niinhän sitä sanotaan että idiotismi on onnellisen elämän edellytys ja tieto lisää tuskaa.

Vierailija
65/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävä ääni miehellä on tärkeä, ja kun se on matala ja rauhallinen, soinnukas, on se ihana!

Hänestä tuli lapsieni isä, aikuisilla lapsillani on sama tuo viehättävän suloinen matala, soinnukas puhe ja lauluääni. Olen ylpeä äiti:)

Mutta et olisi ylpeä, jos eivät olisi saaneet miellyttävää ääntä?

Vierailija
66/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Tykkään tosi paljon sellaisesta rauhallisesta, rauhoittavasta äänestä jossa on tietynlainen hmmm.. nyt kun rupesin miettimään en edes tiedä miten sen selittäisi. Semmoinen vähän kuin rahina mutta ei mikään möreä 

Vierailija
67/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokaman etsijät-salvage hunters 10-kanavalla arkisin. Selostajalla on niin miehekäs ääni, että onko tuo tottakaan 😉, huh.

Vierailija
68/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi noloa, jos miehen puhelinäänestä ei erota onko kyseessä mies vai nainen.

Jep, kerran töissä vastasin yleiseen osaston puhelimeen, ja kysyttiin yhtä työkaveria, jolle miehensä soitti, mutta sanoin jonkun naisen kysyvän häntä.

Oli ukolla ihan naisen ääni.

Vierailija
69/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään? Tämä työkaverini on kalju, melko lyhyt ja vähän ylipainoinen, ja todennäköisesti huonot tulot myös, mutta ääni saa minut miettimään häntä vapaa-ajallakin. Peniksestä ei mitään tietoa ja arvoitukseksi kyllä jääkin, koska olen varattu. Jos en olisi, kävisin kimppuun kuin sika limppuun. Kyllä tämän ketjun luulisi enemmän antavan toivoa kuin vievän sitä.

Ap

Kyllä tämä ketju vie kaiken toivon kimeä-ääniseltä mieheltä. Ei auta, vaikkei olisi mitään muuta vikaa.

Ääntä voi koulita.

Vierailija
70/82 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut näyttelijöistä sen että ei se ole se ulkonäkö vaan juurikin ääni. Nuorena olisin voinut kuunnella mitä vaan jos sen olisi sanonut Colin Firth. Toinen on Henry Cavill.

Vierailija
71/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllö

Vierailija
72/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ääni miehellä on aika paha juttu.

Joskus töissä yhden työkaverin mies soitti ja vastasin puhelimeen, hän ei esitellyt itseään, niin ojensin luurin sille naiselle ja sanoin, että joku nainen kysyy sinua.🙈

Vierailija
73/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa, ääni ja myös puhetapa. Töissä on eräs mies, jolla pehmeä, miellyttävä puhetyyli. Varsinkin asiakastilanteissa tai kun hänen kanssaan puhuu kahdestaan ääni on ihan erilainen. Lisäksi hän aina katsoo avoimesti suoraan silmiin puhuessaan. Ei häiritsevästi, mutta niinkuin hän näkisi suoraan mitä sä ajattelet. Työporukassa innostuessaan ääni on ihan erilainen, poikamainen, välillä jopa korkea. Hankala selittää 😀.

Vierailija
74/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kyllä hulluja. Ei sille voi mitään.

Ilmankos noita pikkuhousuja saa keräilläkin työpaikan tupakkapaikalta. Selvisihän tämäkin mysteeri..

mies53v

Vierailija
75/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa. Mun ihastus on 170cm, päältä kaljuuntuu vaikka vasta 32v, ei sikspäkkiä vaan vähän ylipainoa, silmälasit ja mua huonompi palkka. Lisäksi korkeahko puheääni ja lauluäänikin korkea tenori.

Silti mä täällä odotan sydän pamppaillen että lähettäisköhän hän mulle viestin tänään. Ihastus ei katso ulkokuorta, hän on upein mies jonka olen tavannut. Palstan mukaan noilla ulkoisilla spekseillä ei pitäisi saada mitään, mutta jos multa kysytään niin hän saa ihan mitä vaan ;).

Vierailija
76/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa. Mun ihastus on 170cm, päältä kaljuuntuu vaikka vasta 32v, ei sikspäkkiä vaan vähän ylipainoa, silmälasit ja mua huonompi palkka. Lisäksi korkeahko puheääni ja lauluäänikin korkea tenori.

Silti mä täällä odotan sydän pamppaillen että lähettäisköhän hän mulle viestin tänään. Ihastus ei katso ulkokuorta, hän on upein mies jonka olen tavannut. Palstan mukaan noilla ulkoisilla spekseillä ei pitäisi saada mitään, mutta jos multa kysytään niin hän saa ihan mitä vaan ;).

Entäs sun oma taso naisena?

Vierailija
77/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu ääneen vaan alussa ulkonäköön ja myöhemmin luonteeseen, mutta ääni voi ääritapauksessa estää ihastumisen jos se on jotenkin poikkeuksellisen vastenmielinen.

Vierailija
78/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entäs sun oma taso naisena?

Hyviä puolia on että olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, vaalea, tatuoimaton, lapseton, naisellinen, rento, hauska. Huonoja puolia on se että olen vähän miestä vanhempi, on pieni perc, kasvoista vain perusnätti, en häiköisevä kaunotar, ja olen kokematon ja ujo seksin suhteen.

Vierailija
79/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. 

Vierailija
80/82 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on hyvä ääni, mutta r-vika?