Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi äsken "painu helvetxxn täältä ja ota muksus mukaan"!

Vierailija
27.11.2016 |

Meille tuli päivällä riita ja mies siitä lähtien kiukutellut. Hän on siis ostoholisti. Tuhlaa ihan kaikki rahat harrastuksiin ja keräilyihin ja aina rahat sen jälkeen loppu. Joka ikinen päivä pitäisi saada jotain uutta ja lähteä tuhlaamaan. Hän käytti esim viikonloppuna tonnin ja nyt on pari sataa enää jäljellä niistä rahoista. Sitten aamulla selasi toria ja aikoi mennä tuon viimeisen 200e tuhlaamaan siihen. Kysyin että millä meinaat elää siihen asti että saat lisää rahaa ja suuttui. Olettaa siis että minä maksan siihen asti velaksi.. Aina kun saa rahaa niin pari päivää ja rahat on käytetty. Mua ottaa aivoon mies. Nyt mulla on pinna kireällä ja olen tiuskinut miehelle ja hän käski ottamaan muksuni (2kpl) ja muuttamaan helvettiin täältä. Tekisin kuulemma palveluksen hänelle. Mies ei ole lasten isä. Asunnossa olemme vuokralla ja takuuvuokra kokonaan minun maksama. Ollaan yhdessä oltu 3,5v ja ikää hieman päälle 30v molemmilla..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen nimissä vuokrasopimus? Jos sinun, niin senkus etsit uuden kodin, irtisanot senhetkisen sopimuksen ja kerrot, että asuntoon saattaa olla jo asukas (mies), jos sillä on takuuvuokra antaa.

Varsinkin, jos olet siis jo koittanut auttaa miestäsi pääsemään hoidon piiriin tuon addiktionsa takia.

Vierailija
22/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun eksältä. Tuhlasi omat tulonsa ilman mitään järjen häivää ja minun piti yksin maksaa vuokra ja muut kulut. Sen lisäksi "lainasi" minulta rahaa kahviin ja tupakkaan ja työlounaisiin. Ei tietenkään koskaan maksanut takaisin.

Lähdin suhteesta ja se oli elämäni paras päätös. Neuvon sinua toimimaan samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä miestä vaivaa. Jos keksii yhtäkkiä jonkun mitä haluaa niin hommaa siihen rahat vaikka leski äidiltään vaikkei äiti halua lainata ja mies selittää äidilleen että kyllä mä maksan takaisin pian. Ei maksa. Samalla kiikuttaa omat laskunsa ja auton lyhennyksen äidilleen maksettavaksi. Voi kun ihmiset tietäisivät totuuden tästä "rahamiehestä" niin kuin luulee kaikkien häntä sellaisena pitävän.

Lapset pitävät miehestä mutta miestä ärsyttää sekin jos lapsi vahingossa pitää yhdenkin maiskutus äänen ruokaillessa ja sanoo siitä sekä alkaa matkimaan lasta. Tuo on mielestäni nöyryyttämistä. Itse sanon eri tavalla,esim. "hyviin pöytätapoihin ei kuulu maiskutus". "hienoissa ravintoloissa ei saa maiskuttaa,äitikin joskus lapsena maiskutti mutta opetteli pois siitä" . En tiedä onko oma tapani sitten hyvä mutta teen sen niin eri äänensävyllä ja yritän olla positiivinen kun mies sanoo sen lapsille negatiivisesti ja vihaisesti. Sanoo heille myös ettei enää syö samaan aikaa teidän kanssa kun menee hermot. Lapsilla on viikonloppuisin myös karkkipäivä ja mies syö joka päivä karkkia ja nauraa vaan kun lapseni siitä mainitsee että miksi he eivät saa.. Mies toteaa lapsille nauraen että hän syö joka päivä karkkia ja sipsiä ja nauraa höhötystä päälle että lapset hieman loukkaantuu. 

Itse syön herkkuja vain silloin kun lapset nukkuu,mies ei.. Olen sanonut hänelle tänään viimeksi että kyllä huomaa ettei sulla ole omia lapsia. Lapset ovat 1 ja 3 luokalla.

En ihan oikeasti ajatellut että tämä riita tälläiseksi paisuu,ja sen takia kun en lähtenyt mukaan toiselle paikkakunnalle hakemaan hänen kanssaan jotain keräilyjuttuja. Eilenkin mentiin (mun autolla ja bensoilla,sanoi että maksaa bensaa kun saa seuraavaksi rahaa.) kahteen kertaan,kahdelle eri paikkakunnalle hakemaan hänen juttuja ja perjantaina myös.. Niin silloinkin mun autolla. Sanoin hänelle että menee yksin mutta ei lähtenyt,syynä varmaan että oman auton tankki tyhjä... Kiva sunnuntai täällä. Nyt se ruikku meni onneksi nukkumaan.

Ap

ap

Vierailija
24/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen nimissä vuokrasopimus? Jos sinun, niin senkus etsit uuden kodin, irtisanot senhetkisen sopimuksen ja kerrot, että asuntoon saattaa olla jo asukas (mies), jos sillä on takuuvuokra antaa.

Varsinkin, jos olet siis jo koittanut auttaa miestäsi pääsemään hoidon piiriin tuon addiktionsa takia.

Meidän molempien nimissä vuokrasoppari. Vuokrasopimukseen on myös kirjattu että minä olen maksanut kokonaisuudessaan takuuvuokran ja se palautetaan minulle.

ap

Vierailija
25/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun eksältä. Tuhlasi omat tulonsa ilman mitään järjen häivää ja minun piti yksin maksaa vuokra ja muut kulut. Sen lisäksi "lainasi" minulta rahaa kahviin ja tupakkaan ja työlounaisiin. Ei tietenkään koskaan maksanut takaisin.

Lähdin suhteesta ja se oli elämäni paras päätös. Neuvon sinua toimimaan samoin.

Voi hyvin ollakkin sun exä. Mies on aikas monta kertaa ehtinyt jo seurustelemaan 1-3v pätkiä ennen minua..

ap

Vierailija
26/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katselepas sitä uutta kotia nyt. Tule sitten kertomaan olet eronnut oikeasti.

Vierailija
27/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän molempien nimissä vuokrasoppari. Vuokrasopimukseen on myös kirjattu että minä olen maksanut kokonaisuudessaan takuuvuokran ja se palautetaan minulle.

ap

Ei muuta ku uutta kämppää sitten vain. Kyllähän äiti maksaa poikansa takuuvuokran.

Vierailija
28/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no sunhan se mies pitää ulos sieltä heittää. Heti.

Vierailija
29/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nämä keksittyjä juttuja tai ei, niin minua aina kylmää nämä äidit, jotka antaa vieraan miehen komennella ja nöyryyttää omia lapsiaan. Kenen ajattelitte niiden lasten puolella olevan, jos oma äiti ei edes pidä puolta? En nyt haluaisi olla ilkeä, mutta kyllä halveksin tuollaisia naisia. Jos on lapsia tähän maailmaan päättänyt hankkia, niin silloin sitoutuu niistä huolen pitämään. Ja katsomaan ettei kukaan pääse niitä lapsia niiden omassa kodissa kiusaamaan. Ap:lle vielä: totta kai ne lapset antaa sun ymmärtää miten "mukava" se mies on, etteivät pahoita sun mieltä. Totuus voi olla aivan muuta. Aukaise silmäsi.

Vierailija
30/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehesi lapsia ???? Oot sii jo joutunut pihalla:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi