Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi äsken "painu helvetxxn täältä ja ota muksus mukaan"!

Vierailija
27.11.2016 |

Meille tuli päivällä riita ja mies siitä lähtien kiukutellut. Hän on siis ostoholisti. Tuhlaa ihan kaikki rahat harrastuksiin ja keräilyihin ja aina rahat sen jälkeen loppu. Joka ikinen päivä pitäisi saada jotain uutta ja lähteä tuhlaamaan. Hän käytti esim viikonloppuna tonnin ja nyt on pari sataa enää jäljellä niistä rahoista. Sitten aamulla selasi toria ja aikoi mennä tuon viimeisen 200e tuhlaamaan siihen. Kysyin että millä meinaat elää siihen asti että saat lisää rahaa ja suuttui. Olettaa siis että minä maksan siihen asti velaksi.. Aina kun saa rahaa niin pari päivää ja rahat on käytetty. Mua ottaa aivoon mies. Nyt mulla on pinna kireällä ja olen tiuskinut miehelle ja hän käski ottamaan muksuni (2kpl) ja muuttamaan helvettiin täältä. Tekisin kuulemma palveluksen hänelle. Mies ei ole lasten isä. Asunnossa olemme vuokralla ja takuuvuokra kokonaan minun maksama. Ollaan yhdessä oltu 3,5v ja ikää hieman päälle 30v molemmilla..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se mies muuttaisikin pois? Jos takuuvuokrakin on sinun maksamasi. Älä oikeasti katsele tuollaista, jos sinulla on lapsiakin.

Vierailija
2/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde! Sinä mahdollistat hänen käytöksensä. Ja sitä paitsi huonoa mallia lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä häneltä takuuvuokra takaisin ja sitten käyt vuokranantajalle ilmoittamassa että et enää asu siellä.

Mene vaikka porukoillesi kunnes löydät oman kodin.

Vierailija
4/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niin tosiaan ois paras, mitä sie tuollasta kattelet.

Vierailija
5/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan. Mies voisi pakata kamansa.

Vierailija
6/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se "mies" voisi nyt lähteä helvettiin sieltä, hyi oksennus mikä idiootti. Oikeesti, laita pihalle!!

Vierailija
7/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähe ny menee kun käsketään

Vierailija
8/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies ei voi sanoa että painu timbuktuun koska omistan kodin.

Vierailija
9/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua 0/5

Vierailija
10/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sellainen "jännämies"?

P.S. Hän voi tulla luokseni, sillä karhun sylissä on lämmin...

Vierailija
11/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahan sinäkin vuorostasi selaamaan toria, asuntoilmoituksia.

Miksi sinä teet oman elämäsi vaikeaksi tuollaisen miehen kanssa. Joo, sinähän tietenkin rakastat sitä niin mahdottomasti ja seksikin on sanoinkuvaamattoman mahtavaa - mutta kannattaako siitä niin paljon maksaa?

Irtisanot asunnon vuorasopimuksen omalta osaltasi heti kun löydät uuden, ja se oli sitten siinä. 

Vierailija
12/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin, miten voisit auttaa miestä! Ota jätesäkkejä ja alat pakkaamaan sen rojuja niihin! Nostelet eteiseen niin Sitten kerralla ne on helppo heittää autoon kun mies muuttaa pois.

Vierailija
13/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä vanhemmilleni koska asuvat niin monen sadan kilometrin päässä ja lasten koulu on täällä. Eikä mulla ole ketään kenen luokse voisin mennä. Ainoa vaihtoehto on saada nopeasti uusi asunto.

Heitin kihlasormuksen äsken kaappiin.

ap

Vierailija
14/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin tuollaisen miehen luottamuspulan takia. En luottanut hänen taloustaitoihinsa joten suhde oli siinä.Ei se niin mene että toinen osapuoli tuhlaa rahansa jonninjoutavaan ja toinen joutuu elättämään sen ja tinkimään omista tarpeellisista menoistaan mm. lääkärikäynneistä. Varsinkin jos on yhteinen lapsi ja kummankin pitäisi sen lapsen kuluista yhdessä vastata kuten mun tapauksessa.

Vierailija
15/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa voi olla myös jakamatta taloutta ja asuntoa.

Vierailija
16/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse takuuvuokran maksaneena en lähtisi mihinkään, vaan ottaisin selvää oikeuksistani. Mies ei taida itse kyetä vuokranmaksuun? Jokatapauksessa, sinä ja lapset olette etusijalla. Ero tottakai, mutta millaisin ehdoin, se sinun pitää nyt seuraavaksi selvittää.

Vierailija
17/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullekin sanottiin. Useamman kerran. Sitten otin lapset ja lähdin yhteisestä kodista. Heti helpotti.

Vierailija
18/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa voi olla myös jakamatta taloutta ja asuntoa.

No niin voikin, etenkin tuollaisen huoripukki kaksinaismoralisisti tukistelijan kanssla, joka kokee että toisen sukulaisia voi haukkua.

Miten helvetin tyhmä olet.

Siis täh? En ole tuo ylimmän kommentin kirjoittaja, mutta mitä ihmettä sä oikein selität? Ja vielä haukut toista tyhmäksi vaikka itse olet ihan pihalla. Luulis hävettävän. Ja ei muuten ole mikään pöllömpi neuvo tuo, varsinkin jos on lapsia aikaisemmasta suhteesta. Eihän tuo nyt sitä tarkoittanut että ap:n tulisi olla just nykyisen kultakimpaleen kanssa suhteessa.

Vierailija
19/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista joulua sitten vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan