Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annetaanko teillä joululahjaksi henkilökunnalle mitään?

Vierailija
27.11.2016 |

Vai lahjooko firma vuohia Afrikkaan ?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pienyritys. Pomo ei todellakaan kieri rahassa. Se antaa meille jokaiselle jotkin henkilökohtaiaet lahjat. Ja me työntekijät annetaan sille yhdessä jokin lahja.

Vierailija
2/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun hyväntekeväisyysjutun varjolla henkilökunta laiminlöydään meilläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yhtenä vuonna yritettiin jouluateriasta periä maksua, mutta sinä vuonna kukaan ei ilmoittautunut joululounaalle. Sipilämäisesti maksu peruttiin.

Vierailija
4/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallinen vapaapäivä ja pomon viinipullot, jos saa niitä, kun hän itse ei käytä alkoholia. T. ainoa työntekijä. 

Vierailija
5/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti tyytyväinen ettet veronmaksajana joudu maksamaan minulle joululahjaa ;)

Vierailija
6/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna hoitajana vanhainkodissa. Pomolle annettiin yhteisesti jotain Arabia Iittala-aiheista. Me saimme karkkipussit!! Keski-ikä kuitenkin noin 45v., niin joku viinipullo olis ollu parempi. Karkkia annetaan kakaroille. Mitähän ne reppanat tänä vuonna saa..? Varmaan kiiltokuvia.

Vierailija
7/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lahjakortti yhteen paikalliseen pikkuliikkeeseen, mistä on erittäin vaikea keksiä mitään ostettavaa. Luonnollisesti lahjakortti huomioidaan verotuksessa...

Vierailija
8/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomot ottaa vastaan firman nimissä viiniä ja suklaata ja lahjoja alihankkijoilta. Me saadaan riisipuuroa lautasellinen

Vierailija
9/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä saadaan joku krääsä mitä ei voi käyttää.sateenvarjo tms. Firrman isolla logolla..

Vierailija
10/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluateria huomenna.

Kuntaliitoksen vuoksi emme ilmeisesti saa mitään koska uudessa kunnassamme ei kuulemma lahjoja ole koskaan annettu .

Vierailija
11/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluetooth-kaiutin viime vuonna :) Oli kiva!

Vierailija
12/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululounas + alkopullo. 

Vierailija
13/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pikkujoulutkin maksetaan itse. Toki joulujuhlapäivänä saadaan sitten lapsilta kaikenlaista.. ja sit luetaan päivätolkulla av:lta miten koko lahjominen on syvältä ja aiheetonta jne.

Vierailija
14/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouulounaan ja kinkun saa ihan kaikki ja toimihenkilöt taitaa kaikki saada vielä esimieheltään jotain.

Vierailija
15/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipuuroa lautasellinen ilman mitään lisukkeita tai vaihtoehtoisesti yksi pipari ja glögi. Vetäköön puuronsa sinne mihin ei aurinko paista.

Vierailija
16/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkallinen vapaapäivä ja pomon viinipullot, jos saa niitä, kun hän itse ei käytä alkoholia. T. ainoa työntekijä. 

Niin ja vielä kunnon joululounas. Näitä lukiessa huomaan, että firman kokoon nähden taidan saada kyllä aika arvokkaat lahjat. Kerran sain alkon lahjakortinkin. Olishan sieltä limsaakin ja muutakin kuin juotavaa saanut, mutta esimies ei ilkeä sinne mennä. 

Vierailija
17/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän mulla tuli otsikosta mieleen, että tässä kysellään lahjoista sisäköille, kotiapulaisille ja autonkuljettajille... :D

Vierailija
18/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää todennäkösesti

Vierailija
19/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkkö saa autonkuljettajaltaan hajuvettä ja kirjan. Sisäkkö antaa autonkuljettajalleen työsalkun. Pomot yleensä askartelee jotain henkilökunnalleen. Karvainen jäsen toivottavasti ei väännä torttua eteiseen kuten viimeksi

Vierailija
20/21 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 arvoinen etu jouluateriaan, loput 3 e pitää maksaa itse. Ollaan kunnallisen terveydenhuollon palveluksessa ja koska palkkamme kustannetaan verovaroista, meitä ei kuulu lahjoa millään.