Tyttöystävä päästelee paraikaa hirveitä äänettömiä kanamunaleijoja olohuoneessa
Istuu vain tuossa sohvalla tv:tä toljottaen, suhauttelee ilmeisesti vähän väliä ja on joka kerta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Miten ihmisestä voikin lähteä noin paha haju? Ja naispuolisesta sellaisesta vielä? Mun piti siis ihan eri huoneeseen mennä tätä viestiä naputtelemaan, kun ei meinannut henkeä saada.
Kommentit (22)
Herranjumala sentään, mitä oikein olet sille syöttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala sentään, mitä oikein olet sille syöttänyt?
Ihan normaalia kotiruokaa. Tänään syötiin mun tekemää janssonin kiusausta. -ap
Siinä meillä on oikein malipoikaystävä. Tulee juoruilemaan johonkin av:lle tyttöystävänsä piereskelystä sen sijaan, että kysyisi onko tytöllä mahassa kaikki kunnossa.
Romanttista. Olette vapautuneen piereskelyn vaiheessa <3
jos janssonin kiusausta söitte ni en yhtää ihmettele. ei oo ihmisten ruokaa semmonen
Vai janssonin kiusausta? Siinä tapauksessa lienevät ns. "protskupieruja", eli voit syyttää itseäsi tästä rikinkatkuisesta sunnuntai-illasta.
Illalla sitten kuusysit ennen unia.
Luulitko, että naisten pierut haisevat ruusuilta? Oi joi! Sitten kun maailmasta loppuu paskan haju, niin alkavat asiat olla aika lailla huonosti..
Nainen piereskelee ja mies av-mammailee. Hyvä pari, tykkään.
Illan paras ketju! Repesin jo otsikosta. :D Hyvä tyttöystävä, jatka vapautuneesti samaa rataa!
älä anna sille hajuherneelle munaa tänään. ällöttävää tuollainen..
Hahah, mä teen joskus samaa kuin tyttöystäväsi. Naisihminen minäkin. :D
Tolkuton piereskely voi armottomalla tavallaan kertoa ärtyvän suolen oireyhtymästä, keliakiasta tai laktoosi-intoleranssista, jota voi testata jättämällä laktoosipitoiset tuotteet pois.
Mulla on usein just ennen menkkoja aika kauheenhajuisia leijoja. Hormonit, minkä niille voi!
Ruokavalio pielessä. Minulla sama, kun syön gluteenia, sokeria, maitoa, paljon hedelmiä...
Kun syön paljon kasviksia ja proteiinin siemenistä, manteleista, pähkinöistä...ei mitään ongelmaa.
Tyttöystäväsi on syytä remontoida ruokavalio. Tai voi alkaa ilmetä sairauksia. Minulle kävi niin ja nykyään olen ruokaremontin tehneenä terve ja vapaa minulle määrätyistä lääkkeistä.
Juu. Viljaton ja sokeriton (myös hedelmäsokerit) ruokavalio on tehnyt sen, että lähinnä just menkkojen aikana pierettää vähän, muuten ei juuri ollenkaan. Ei, vaikka ruokavaliossa on paljon kaalia, sipulia ja kananmuaa, herneitäkin kohtuudella. Ei pieretä, ja kakka on sellainen kiinteä ja helposti putoava teflonpintainen jötikkä, josta ei paljoa jää pyyhittävää.
Vierailija kirjoitti:
Hahah, mä teen joskus samaa kuin tyttöystäväsi. Naisihminen minäkin. :D
Heko heko.
JÄTÄ SE SIKA!