Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä yleensä hoidatte sivusuhteet miehen tietämättä?

Vierailija
27.11.2016 |

Miehen luona vai omassa kodissa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitavat kuulemma hotellissa.

Vierailija
2/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitavat kuulemma hotellissa.

Kumpi maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään vakituisia sivusuhteita ole. Joskus työmatkoilla saatan jotain vierasta miestä panna mutta se hoituu ihan automaattisesti miehen tietämättä.

Vierailija
4/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat huorasikoja.

Vierailija
5/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla mitään vakituisia sivusuhteita ole. Joskus työmatkoilla saatan jotain vierasta miestä panna mutta se hoituu ihan automaattisesti miehen tietämättä.

Eli sinun hotellihuoneessa vai?

Vierailija
6/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen luona, pikkujouluna käy joku pieni varastokoppi, (miehen) hotellihuone. Koskaan en tuo niitä kotiin.

Vierailija
7/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä joo.

Vierailija
8/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä joo.

Minä aina kuumotan sitä että mies selvittää kotiosoitteeni ja yhteystietoni ja yrittää ottaa yhteyttä.

Vierailija
9/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin missäkin. Autossa, työpaikalla illalla/yöllä kun siellä ei ole muita. Kaverin luona. Miehen kotona, leikkimökissä.

Vierailija
10/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ainakin Vittakankankaan metsissä käy kuhina. Siellä käyvät panemassa. Millon minkäkinlainen auto ja lasit huurussa...

Vierailija
11/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh itse en ole noin rohkea että uskaltaisin pettää miestäni! Pelkään kiinnijäämistä ihan liikaa. Töissä on kyllä ollut vähän flirttiä ja tekstailua yhden työkaverin kanssa ja kyllä hän on ehdotellutkin tapaamista. Tekisi kyllä hirveästi mieli vähän seikkailla ja pitää hauskaa. Miehestäni en viitsi erota kun on lapset ja yhteinen koti.

Vierailija
12/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla, hotellissa, autossa, kaverilla, veneessä,  luonnossa, kaupan sovituskopissa. Kyllähän noita paikkoja riittää.

Vierailija
13/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehenne jättää tuollaiset huoraemakot!

Vierailija
14/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petätte?

Käykö se omatunnolle?

Rakastatteko miestänne?

Kysyn mielenkiinnosta.

Vierailija
15/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, yksi ja sama provoajamies kirjoitti tuon aloituksen ja kommentoi "naiset on huorasikoja" jne. Todella surkea yritys, 0/5.

Itse en tunne ketään lähipiiristäni, joka olisi pettänyt miestään. 

Suurin osa naisista ei halua pettää, tai vaikka haluaisikin, niin ei petä koska se on väärin ja julmaa.

Vierailija
16/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa kummankaan kotona! Miehellä on mökki n 65km päässä ja sinne mennään viettämään vapaapäiviä. Sikäli hyvä paikka että vaimonsa käy siellä ehkä kerran vuodessa ja lapsetkin tosi harvoin joten on ihan "meidän" pesä:) Ja vain silloin kun molempien puolisot on työmatkoilla eli muutaman kerran vuodessa. Aina ei edes rakastella vaan ollaan lähekkäin, silitellään, paijaillaan, suudellaan ja jutellaan. Tehdään sitä mitä kumpikaan ei saa kotoa.

En ole huora koska en saa tästä rahaa. Ottakaa ensin termeistä selvää ja tulkaa sitten haukkumaan!

Vierailija
17/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, yksi ja sama provoajamies kirjoitti tuon aloituksen ja kommentoi "naiset on huorasikoja" jne. Todella surkea yritys, 0/5.

Itse en tunne ketään lähipiiristäni, joka olisi pettänyt miestään. 

Suurin osa naisista ei halua pettää, tai vaikka haluaisikin, niin ei petä koska se on väärin ja julmaa.

Hienovaraisuus, hienovaraisuus.

Lähes puolet naisista kuitenkin pettää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan