Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ahdistaa

Vierailija
11.03.2006 |

Mua ahdistaa mun nykyinen elämä. En halua alkaa kertoa siitä täällä tämän tarkemmin, sillä minusta tuntuu, että en oikein voi puhua siitä edes kavereilleni ja pelkään, että joku tunnistaa minut, jos kerron täällä mitä minulle oikein kuuluu.

Yksinkertaisesti ongelma on tämä: meillä on kotona useampi iso ongelma, joille minä en voi tehdä mitään. Se saa minut välillä todella lamaantuneeksi ja joskus taas miettimään isoja ratkaisuja. Ahdistus vaan kasvaa siitä, että minusta tuntuu, että voin tehdä todella huonoja ratkaisuja. Ja toisaalta se, että ei tee elämälleen mitään, voi olla myös tosi iso virhe.

Tilannetta ei helpota se, että tunnen ahdistusta myös keskeneräisistä opinnoistani ja työstäni, josta en ole ollenkaan varma onko se se paras juttu minulle.

Tunnen itseni todella huonoksi ja riittämättömäksi omassa elämässäni. En usko, että lähipiirini näkee tätä.

Varsinainen ongelmani on se, että en oikein tiedä mistä saisin apua itselleni. Ystävilleni ja sukulaisilleni en halua puhua, koska minusta tuntuu, että en voi puhua heille. Mistä voisin saada luotettavaa keskusteluapua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan nopeasti. Toivoisin, että teillä olisi vinkata esim. jokin järjestö tms. jonka kautta voisi löytyä keskusteluapua. Puhelimitsekin sopisi.

t. ap

Vierailija
2/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi. Hän ohjaa eteenpäin. Kynnys ei olisi niin iso kuin jonnekkin kriisikeskukseen.

Olet jo niin pitkällä kun tännekkin uskalsit purkaa mieltäsi että älä lopeta kesken. Tarvitset varmasti jonkinlaista apua itsellesi.

T: yks terkkari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä