Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen : Kuinka monella miehellä jonka kanssa olet harrastanut seksiä on ollut vähintään 18cm kyrpä?

Sara-Julia
27.11.2016 |

Nainen : Kuinka monella miehellä jonka kanssa olet harrastanut seksiä on ollut vähintään 18cm kyrpä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, tuo kuulostaa pelottavalta. Eikö se satu?

Itse haluaisin menettää neitsyyden mahdollisimman pienelle (kapealle).

N 25

Vierailija
22/24 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdelläkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kellään

Vierailija
24/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi yli 20cm. Mittanauhaa minulla ei ole ollut, mutta muistaneet itse jossakin vaiheessa läpällä mainita aiheesta. Isoja ne  kyllä olivatkin, mutta kertoo varmaan minkä sortin häntäheikkejä kyseessä, heh.

Ps. sen olen huomannut että nimenomaan kyrvän pituudella ei ole nautintoni kannalta juuri mitään merkitystä. Usein ne isokullisimmat ovat kirjaimellisesti niin täynnä sitä omaa kulliansa, etteivät edes jaksa juuri naisen nautintoon panostaa ;)

Aina tätä "iso kyrpäiset miehet ovat yhtä mulkkua vaan, eivätkä he osaa naida" horinaa. Ihmettelen miten olette alun alkaen päätyneet sänkyyn tälläisten brassailijoiden kanssa, jotka rehentelevät vehkeidensä koolla? Itse olen hyvinvarustettu ja tiedän sen. Minulla ei ainakaan ole syytä tuoda asiaa ilmi kumppaneilleni. Miljoona kertaa enemmän itsetuntoani kohottaa se, miten kuulen ja näen kuinka saan naisen nautinnosta aivan sekaisin.