Nainen : Kuinka monella miehellä jonka kanssa olet harrastanut seksiä on ollut vähintään 18cm kyrpä?
Nainen : Kuinka monella miehellä jonka kanssa olet harrastanut seksiä on ollut vähintään 18cm kyrpä?
Kommentit (24)
Yhdellä ja yhdyntä sattu pirusti. Paksuus oli just täydellinen, mut liian pitkä.
Kyllähän noita isokaluisia on tullut testattua, pitkissä suhteissakin, mutta taidot eivät yhtä hyvät kuin verrokeilla.
Olen aina seurustellut tummien miestennkanssa. Aviomiehelläni isoin, 25 cm/5 cm...yhdellä oli 20 cm/ 7cm...se oli liian paksu
Kaksi yli 20cm. Mittanauhaa minulla ei ole ollut, mutta muistaneet itse jossakin vaiheessa läpällä mainita aiheesta. Isoja ne kyllä olivatkin, mutta kertoo varmaan minkä sortin häntäheikkejä kyseessä, heh.
Ps. sen olen huomannut että nimenomaan kyrvän pituudella ei ole nautintoni kannalta juuri mitään merkitystä. Usein ne isokullisimmat ovat kirjaimellisesti niin täynnä sitä omaa kulliansa, etteivät edes jaksa juuri naisen nautintoon panostaa ;)
Miten tuollainen jättipitkä mahtuu pohjaan saakka. Oli varmaan kivuliasta aluksi. Kokeiltiin jos törmäisin:)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi yli 20cm. Mittanauhaa minulla ei ole ollut, mutta muistaneet itse jossakin vaiheessa läpällä mainita aiheesta. Isoja ne kyllä olivatkin, mutta kertoo varmaan minkä sortin häntäheikkejä kyseessä, heh.
Ps. sen olen huomannut että nimenomaan kyrvän pituudella ei ole nautintoni kannalta juuri mitään merkitystä. Usein ne isokullisimmat ovat kirjaimellisesti niin täynnä sitä omaa kulliansa, etteivät edes jaksa juuri naisen nautintoon panostaa ;)
Mä vastasin yli kolmella ja tarkka lukema on kuusi miestä. Osaan arvioida tämän siksi, että ekan poikakaverin kanssa mittasimme ja tulos oli 19 cm.
Ja olen täysin samaa mieltä tuosta väittämästä. Mitä isompi vehje, sitä enemmän seksissä keskitytään sen palvomiseen ja siihen, miltä tuntuu saada isoa. Nämä miehet eivät valitettavasti yleensä ole viitsineet opetella sitä vehjettään käyttämään. :/ (Noista viidestä yksi edusti poikkeusta tästä pääsäännöstä.) Samaa mieltä siitäkin, että pituudella ei ole niin väliä. Paksuudella on siinä mielessä, että liian ohut ei varmaan tuntuisi hyvältä. Mutta en ole koskaan ollut yhdenkään miehen kanssa, jolla olisi ollut liian ohut, joten arvelen ettei se kovin yleistä ole.
Olen mies mutta vastaan silti - kylla niita yli 18cm on ollut aika liuta mutta ei niita kaikkia muista vaikka osa on jaanyt mieleen. Nykyinen mieheni on 21cm (joo, on oikein mitattu) mutta ei me sen takia olla yhdessa 18 vuotta.
Gambiassa on kaikilla miehillä vähintään 20 cm hepit. Tänäkin talvena taas Gambiaan lomailemaan ja nauttimaan paikallisista "nähtävyyksistä".
Jälkimmäisellä. Ja on osannut käyttää sitä erittäin hyvin jo 17 vuotta. Onhan se tietysti jo nyt rajoilla. Siittimet kun kutistuvat sentin kymmenessä vuodessa. Naureskelemme, että kun hän täyttää 70, se on vain 16 cm. Siksi ne geishakuulat... Ja nämä ovat mitattuja mittoja. 30-vuotiaana pituus 20 js ympärys 15, paitsi terskasta 16.
Yhdellä on ollut ja ei osannut käyttää sitä yhtään. Kovaa pökkimistä niin että alapää oli aina täynnä jotain välilihahaavoja ja mahaan sattui seuraavan viikon.
Siis onko tuo 18 cm jotenkin harvinainen muka? En olisi omien kokemusten perusteella kyllä uskonut. Muutama pienempi (onneksi paksu) on tullut vastaan, mutta kyllä lähes kaikki on vähintään tuohon mittaan päässyt. Ehkä ne pienemmän omaavat eivät paljon ulkona pyöri ja ovat jättäytyneet pois seksitouhuista.
Kuka nyt viivoittimen kanssa panee? En muista yhtään niitä pitkiä, mutta muutama paksu on jäänyt mieleen erityisellä lämmöllä.