Joka ikinen ketju, mitä tänne kirjoitan, niin kukaan ei vastaa niihin joko yhtikäs mitään tai vaan 1-2 kommenttia.
Ja kaikkiin muihin ihmiset vastailee ihan hulluna mutta mun alotuksiin ei juuri koskaan :( Kirjoitan vaikka mistä aiheesta, raha-asioista, masennuksesta, saatan esim kysyä neuvoja johonkin.. Ketään ei kiinnosta. Miksi olen teille niin näkymätön? Kaikki ketjuni on hetkessä jo 2 sivulla tai 3 sivulla tai vielä kauempana :(
Kommentit (30)
Kirjoitan ongelmastani rehellisesti = 0 vastausta tai korkeintaan kommenti "Hu*ra!"
Kirjoitan ongelmastani liioitellen = yksikään vastaus ei liity aloitukseni sisältöön vaan jokaisessa haukutaan kirjoitustaidottomaksi ja ihmetellään miten olen selvinnyt elämässäni mistään.
Kirjoitan provon jossa haukun ihmisiä joilla on minun ongelmani = vähintään 2 sivua vastauksia joissa haukutaan ahdasmielisyyttäni, mutta annetaan samalla myös vastauksia kysymykseen joka on vaivannut mieltäni.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan ongelmastani rehellisesti = 0 vastausta tai korkeintaan kommenti "Hu*ra!"
Kirjoitan ongelmastani liioitellen = yksikään vastaus ei liity aloitukseni sisältöön vaan jokaisessa haukutaan kirjoitustaidottomaksi ja ihmetellään miten olen selvinnyt elämässäni mistään.
Kirjoitan provon jossa haukun ihmisiä joilla on minun ongelmani = vähintään 2 sivua vastauksia joissa haukutaan ahdasmielisyyttäni, mutta annetaan samalla myös vastauksia kysymykseen joka on vaivannut mieltäni.
Tämä. "Normaalit" aloitukset ei kiinnosta, pitää olla joko aika paljon liioiteltu tilanne joka herättää tunteita tai sitten ilmiselvä provo, joka saattaa lähteä rönsyilemään ihan mihin suuntaan vain. Sinne johonkin väliin voi nakata sen oikean kysymyksen minkä haluaa tietää (kunhan ei kerro että ap kirjoittaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. "Normaalit" aloitukset ei kiinnosta, pitää olla joko aika paljon liioiteltu tilanne joka herättää tunteita tai sitten ilmiselvä provo, joka saattaa lähteä rönsyilemään ihan mihin suuntaan vain. Sinne johonkin väliin voi nakata sen oikean kysymyksen minkä haluaa tietää (kunhan ei kerro että ap kirjoittaa).
Tämäpä juuri saa ketjun elämään, kun se hairahtuu omille poluilleen. Monesti ketjussa jankataan jotain ihan eri asiaa, kuin mihin ap odottaa vastauksia. ja parasta/pahinta on kun ketjuun tulee pari jankkajaa, jotka jaksaa jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa kyllästymiseen asti jostakin ihan epäolennaisesta asiasta ja ketju elää ja elää.......
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikkiin muihin ihmiset vastailee ihan hulluna mutta mun alotuksiin ei juuri koskaan :( Kirjoitan vaikka mistä aiheesta, raha-asioista, masennuksesta, saatan esim kysyä neuvoja johonkin.. Ketään ei kiinnosta. Miksi olen teille niin näkymätön? Kaikki ketjuni on hetkessä jo 2 sivulla tai 3 sivulla tai vielä kauempana :(
Vastaile omiin viesteihisi. Naiset kiinnostuvat aina sellaisesta mistä muutkin ovat kiinnostuneet. Suututa ja provosoi. Köyhyys on oma vika, masentuneet ovat murhaajia. Hauku jotain.
Olen huomannut saman. sitten täällä roikkuu satojen/tuhansien kommenttien aiheita kuten Linda Manuellan sanomiset ja tekemiset tai muu vastaava sekä Kenelle haluaisit lähettää terveisiä! Herättää tunteita? Niin kai sitten...
Semmosta se on,mut onhan näitä nähty jotka puhelee monenkin kommentin verran itsensä kanssa eikä kukaan tartu matkaan kuitenkaan :D
Proovominen on taitolaji. Itse olen kirjoittanut sydäntäsärkeviä tarinoita jotka yleensä liittyy mieheen, lapsiin tai pettämiseen. Mammat tarttuneet syöttiin ja monet olleet pitkään suosituimmissa keskusteluissa. Voin tässä paljastaa, että kaikki ovat olleet keksittyjä satuja mutta sellaisia että ovat hyvin voineet sattua myös oikeasti.
No esim. jännämiesjankkaaja selvästi vastailee itselleen ja pitää ketjua siten yllä. Joskus tuntuu siltä, että joissakin ketjuissa on vain yksi kommentoija, joka keskustelee yksinään.
Ei mullekaan vastata mitään. Siis oikeisiin asioihin.
Sitten jos provoan, sitten saan kyllä vastauksia mutta ne on yhtä tyhjän kanssa koska haluaisin puhua oikeista ongelmista.
Yhdyn aloittajaan (olethan nainen?)