Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla todella komea mies joka kääntää naisten päät?

Vierailija
27.11.2016 |

Sellainen super komea ,super maskuliininen, komeat kasvot, leveät hartiat ja pitkä ruumiinpituus. Naiset kääntyvät ihailemaan ja katsomaan kuka tuo mies oikein on. Naiset katsovat kuinka mies näyttää poikkeuksellisen komealta ja ajattelevat ja fantasioivat tuosta miehestä. Naiset haluavat tuon miehen itselleen ja kaikki naiset kilpailevat tuosta samasta miehestä. Kun tuo mies kävelee huoneeseen sisään saa tuo mies naisen kehon sisällä värinää jo pelkällä läsnäolollaan.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen näin baarissa pitkästä aikaa todella komean miehen. Olen siis mies itsekin, eikä noita mallimiehiä kovin usein näe. Eipä tarvinut hänen kauan olla yksin, kun joku nainen tunki hänen syliinsä. Ei mielestäni mikään kovinkaan kummoinen nainen, mutta miehelle nähtävästi kelpasi.

Tosin baarissa oli eilen jostain syystä todella heikko naistarjonta. Miehiä oli liikkeellä jostain syystä paljon enemmän ja kauneimmat tuntuivat olevan varattuja, koska tanssivat vain omissa porukoissaan, eivätkä päästäneet miehiä siihen.

Suomessa nyt pääosin ei muuta olekaan kuin heikkoa tai todella heikkoa naistarjontaa, jos sinkkunaisia ajatellaan. Vapaana on lähinnä vain yh-mammoja ja ylipainoisia, läpeensä tatuoituja ja lävistettyjä, pottatukkaisia/kouvolatukkaisia/kananpersetukkaisia naisia. Vähänkään naisellisemmalta naiselta näyttävä, niin annas olla, eiköhän vain ole varattu. Jo Ruotsissa on sinkkunaisten taso paljon parempi.

Vierailija
22/78 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää vaan bokseriDaavideista..... Homoks tässä pitää ryhtyä olisin persettä saannukkin. Ase kaulan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tästä niin kauan kuin sitä kestää. Saan suurta tyydytystä siitä tiedosta että yksikään muija ei tule saamaan minua. En voi sietää opportunistisia onnenonkijoita, ja sellaisia suurin osa naisista todellakin on. On mahtava tunne kävellä tuolla ulkona ja saada jokaisen kauniin muijan pää kääntymään ja kuola valumaan heidän suupielistään. Heidän poikaystävänsä katselevat kateellisena ja yrittävät taluttaa muijansa äkkiä piiloon. Sellaista se on tämän alfan elämä.

Vierailija
24/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele et voi olla BokseriDaavitti. Niitä on vaan 1% miehistä ja he eivät surffaile vauvan persiinreijässä 40cm mela pystyssä.

Vierailija
25/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne, jota tuli seurattua tosielämässä eräässä keski-Euroopan maassa erään tapahtuman yhteydessä: sali täynnä naishiihtäjiä Norjasta, Ruotsista, Saksasta, ihmisiä - miehiä ja naisia - tuli ja meni. Sisään astuu naamasta kirveellä veistetyn oloinen, hyvärunkoinen, jurottava Sasha Bolshunov ja valehtelematta kaikkien naisten katse kiinnittyi häneen. Juu-u, tietäähän urheilijat ja leiritykset -on vipinää iltaisin. Käsittääkseni ko. tyypillä on tosin tyttöystävä omassa joukkueessa. Mutta se ei tuntunut muita naisia hidastavan. Ajattelin, että voi poika jos tietäisit, niin nauttisit täysin sydämin asemastasi, etkä jurottaisi. Vain hetken kestää vetreää nuoruutta ja jo huomenna naisilla voi kiikarissa olla vielä kuumempi saalis.

Mutta ehkä se onkin se jurous, joka osin vetoaa naisiin? Että ei ole sellainen leuhka tai limainen, vaan aivan kuin tietämätön omasta vetovoimasta?

Vierailija
26/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealle mutta äärimmäisen introvertille miehelle tilanne olisi varmaan painajainen.

Vierailija
27/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus on suhteellista. leveäharteiset bodarit saa oikeasti huomiota ja tuijotusta. Harvemmin normi komeatkaan miehet sen kummemmin saa naista häkeltymään. Massasta erottuva suurikokoinen salimies saa

mies51v

Vierailija
28/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva innokkaimpien hätistely alkaa pitkästyttää. Joskus haluaisin olla vain rauhassa.

Vierailija
29/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus on suhteellista. leveäharteiset bodarit saa oikeasti huomiota ja tuijotusta. Harvemmin normi komeatkaan miehet sen kummemmin saa naista häkeltymään. Massasta erottuva suurikokoinen salimies saa

mies51v

Varmasti erottuvat joukosta ja saavat huomiota mutta huomio ei välttämättä ole aina positiivista.

Vierailija
30/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma se on joka jyllää, ei pelkkä komea ulkokuori tai bodatut lihakset. Ja karismaa voi olla sillä  'kirveellä veistetyllä' yhtä hyvin tai enemmänkin kuin jollain sievemmällä.

Vierailija
31/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Varmasti erottuvat joukosta ja saavat huomiota mutta huomio ei välttämättä ole aina positiivista.

No ei ole:-)

mies51v

Vierailija
32/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varoa ettei joudu korvaamaan fysioterapialaskuja.

Vierailija
33/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen näin baarissa pitkästä aikaa todella komean miehen. Olen siis mies itsekin, eikä noita mallimiehiä kovin usein näe. Eipä tarvinut hänen kauan olla yksin, kun joku nainen tunki hänen syliinsä. Ei mielestäni mikään kovinkaan kummoinen nainen, mutta miehelle nähtävästi kelpasi.

Tosin baarissa oli eilen jostain syystä todella heikko naistarjonta. Miehiä oli liikkeellä jostain syystä paljon enemmän ja kauneimmat tuntuivat olevan varattuja, koska tanssivat vain omissa porukoissaan, eivätkä päästäneet miehiä siihen.

Olikohan urologian laitoksen pikkujoulut?

Vierailija
34/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavallaan ole sen kummempaa suurimman osan aikaa. Siihen on tottunut. 

Olen ollut harteikas ja pitkä jo teini-iästä (15v menin jo helposti aikuisesta), silloin pitkälettinen kuten ajan henkeen kuului, ja hieman vartuttuani parta ja kaljuksi ajeltu pää. Olen kuin Dressmann-mainoksen harmaahiuksinen kaveri, mutta rentummalla otteella, ja sopivan velmulla ilmeellä.

Kun olen vapaa, pidän kyllä vastaan käveleviä naisia silmällä, hymyilen kun huomaan heidän vilkuilevan. Harva jättää yhteen vilkaisuun, riippumatta onko yksin tai miehensä kanssa liikkeellä. Nautin siitä että saan vienon hymyn heidän kasvoille, ja toivon että se kipinä jonka näen heidän silmissään välittyy myös hyvänä olona eteenpäin.

Ignooraan kokonaan tämän jos olen varattu, silloin minulla on silmää vain kumppanilleni.

Olen onneksi "vanhentunut" erinomaisesti, hieman on ryppyjä silmäkulmissa, hymyillessä ja harmaa viiru parrassa. Muutoin edelleen parikymppisen näköinen (ehkä jopa vähän paremmassa kunnossa kuin silloin). Ryhti, itseluottamus ja fysiikka on kunnossa. Tatuointeja on pari, mutta ne ovat järjellä otettu etteivät näy arkivaatteet päällä.

Pukeudun rennosti mutta siististi ihmisten ilmoilla, ja olen antanut itseni ymmärtää että tuoksun hyvälle, ja katseeni on lainatakseni erästä ihastuttavaa ystävätärtäni "kuin ainoana maailmassa tietäisit jotain mitä kukaan muu ei tiedä. Ja nyt MINÄ haluan tietää mikä se on"

:)

Vierailija
35/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavalta, koska vaikka olen pitkä ja leveäharteinen miehekäs mies, olen todellinen nynny ja pelkuri. Naisten lähestyminen ahdistaa ja jokainen naisystäväni on tullut tekemään tuttavuutta kanssani, ei toisin päin.

Välillä tuntuu että olen pikkupoika jumissa tässä melkein parimetrisessä ruhossa.

Tuo on hellyttävää.

Itse olen nynny ja pelkuri ja tunnen vetoa mieheen joka on myös nynny ja pelkuri. Siinä on sitten vuosisadan rakkaustarina mikä ei tule koskaan toteutumaan. Sääli, mutta minkäs mahtaa.

Vierailija
36/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Tuijotusta varmaan pelkän koon takia. Nämä on minun makuuni vastenmielistä. Ei vetoa yhtään!

Vierailija
37/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavallaan ole sen kummempaa suurimman osan aikaa. Siihen on tottunut. 

Olen ollut harteikas ja pitkä jo teini-iästä (15v menin jo helposti aikuisesta), silloin pitkälettinen kuten ajan henkeen kuului, ja hieman vartuttuani parta ja kaljuksi ajeltu pää. Olen kuin Dressmann-mainoksen harmaahiuksinen kaveri, mutta rentummalla otteella, ja sopivan velmulla ilmeellä.

Kun olen vapaa, pidän kyllä vastaan käveleviä naisia silmällä, hymyilen kun huomaan heidän vilkuilevan. Harva jättää yhteen vilkaisuun, riippumatta onko yksin tai miehensä kanssa liikkeellä. Nautin siitä että saan vienon hymyn heidän kasvoille, ja toivon että se kipinä jonka näen heidän silmissään välittyy myös hyvänä olona eteenpäin.

Ignooraan kokonaan tämän jos olen varattu, silloin minulla on silmää vain kumppanilleni.

Olen onneksi "vanhentunut" erinomaisesti, hieman on ryppyjä silmäkulmissa, hymyillessä ja harmaa viiru parrassa. Muutoin edelleen parikymppisen näköinen (ehkä jopa vähän paremmassa kunnossa kuin silloin). Ryhti, itseluottamus ja fysiikka on kunnossa. Tatuointeja on pari, mutta ne ovat järjellä otettu etteivät näy arkivaatteet päällä.

Pukeudun rennosti mutta siististi ihmisten ilmoilla, ja olen antanut itseni ymmärtää että tuoksun hyvälle, ja katseeni on lainatakseni erästä ihastuttavaa ystävätärtäni "kuin ainoana maailmassa tietäisit jotain mitä kukaan muu ei tiedä. Ja nyt MINÄ haluan tietää mikä se on"

:)

Sekä kuvauksesi ulkonäöstäsi että naisten reaktioista sinuun viittavat siihen että olet hyvinkin tavallisen keskinkertainen mies. Et mikään erityisen komea, vaikket silti poikkeuksellisen rumakaan.

Vierailija
38/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Tuijotusta varmaan pelkän koon takia. Nämä on minun makuuni vastenmielistä. Ei vetoa yhtään!

Pötyä höpötät. Kyllä nauru pääsisi kun iso bodari nappaisi kiinni

mies51v

Vierailija
39/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Samanlaisia reaktioita saisi paidaton paksukainen samoissa tilanteissa. Väärä look väärässä paikassa.

Vierailija
40/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Samanlaisia reaktioita saisi paidaton paksukainen samoissa tilanteissa. Väärä look väärässä paikassa.

No ei. Vain myötähäpeää

mies51v