Miltä tuntuu olla todella komea mies joka kääntää naisten päät?
Sellainen super komea ,super maskuliininen, komeat kasvot, leveät hartiat ja pitkä ruumiinpituus. Naiset kääntyvät ihailemaan ja katsomaan kuka tuo mies oikein on. Naiset katsovat kuinka mies näyttää poikkeuksellisen komealta ja ajattelevat ja fantasioivat tuosta miehestä. Naiset haluavat tuon miehen itselleen ja kaikki naiset kilpailevat tuosta samasta miehestä. Kun tuo mies kävelee huoneeseen sisään saa tuo mies naisen kehon sisällä värinää jo pelkällä läsnäolollaan.
Kommentit (78)
Millähän pystyisi fiksaamaan itsensä BokseriDaavidiksi
Minut nähdessään naiset usein kääntävät päänsä, tosin pois päin.
t. komea mies
Minä olen ilmeisesti sen oloinen mies, missä naiset näkevät loistavan elättäjän jo olemassaoleville lapsilleen. Lapsettomat sinkkunaiset ei vilkaisekaan, mutta yh-mammat tapittaa silmät pitkällä aina. Mistähän moinen voisi johtua? Onko lapsellisilla naisilla erilainen miesihanne? M36
Ei mitenkään kovin erikoiselta. Joskus saattaa vähän häiritä mutta useimmiten ei jaksa kiinnostaa edes. Baareissa käyminen voi olla rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen luulee miehensä olevan komea.
Moni mies luulee olevansa komea.
Oikeasti komeita miehiä on todella vähän.
Oikein komea naama ei auta jos olet alle 180cm
Tämä on hieman subjektiivinen näkemys. Minä (175 cm pitkä nainen) arvostelen komeuden kasvojen, vartalon läskin/lihskdikkuuden summana. Pituudella ei ole komeuteen vaikutusta. Toki jos haluaa lyhyen naisen niin kannattaa olla pitkä, sillä siitä puhe mistä puute.
Mä olen ujo mutta komea nyt kun taas hiustyyli kunnossa huomaa, että naiset kiinnittää huomiota. Nettikeskustelut rullaa jonkun verran. Jotenkin kuitenkin kun Lahdessakin katselee ihmisiä miten näitä bokseridaaviddeja on liikkeellä hirveästi? Missä menee se määritelmä, että kuuluu siihen prosenttiin jolloin voi määritellä itsensä sellaiseksi? Yleensä itunekruja on 70% BokseriDaavideista. Samuel Solis saxofonisti on yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myötää että jos olen erityisen hyvällä tuulelle ja se näkyy päälle on hienoa kävellä kaupungilla ja saada kaikenikäisten naisten hymyileviä katseita. Siinä tulee jakaneeksi omaa hyvää fiilistä muillekin.
Muuten harva nainen katsoo suoraan. Usein vilkuilevat salaa. Yritän olla kuin en huomaisikaan. Suomalaiset naiset ovat ujoja. Häkeltyvät jos menen juttelemaan. Joku on jopa lähtenyt karkuun! Olen oppinut tässä suhteessa varovaiseksi enkä enää niin helposti lähesty tai tarjoa seuraani. Olenkin aika usein yksin. Olisi helpompaa olla lyhyt pallonaamainen lökäpöksy. Naiset tuntuvat juttelevan sellaisille helpommin. Ulkomailla on helpompaa. Naiset ovat rohkeampia ja suhtautuvat minuun normaalisti. Tosin työmatkoilla Aasiassa on häiritsevää kun kadulla ei voi kävellä rauhassa. Heti on joku tyrkky käsipuolessa tarjoamassa seuraa ja selittelemässä. Pyydänkin usein naiskollegaa kävelyseuraksi niin saan olla rauhassa.
Eli jos nainen hakeutuu seuraan, hän on mielestäsi tyrkky, mutta jos nainen pakenee sinua, hän on ujo. Kovat luulot sulla itsestäsi, asenteesi jo karkottaa naiset. Vaikka luulisi pystyvänsä pitämään omat ajatukset salassa niin kyllä ne näkyvät usein ulospäin.
Uskoisin, että siihenkin turtuu. Onhan noita maailmanluokan herkkumiehiä, jotka vetävät vielä nelikymppisinäkin yhden yön/lyhyillä suhteilla ilman merkkiäkään siitä, että mitään pidempiaikaista suhdetta olisi kehitteillä.
Toiset taas ovat uskollisia ja saavat lepytellä puolisoaan siksi, että mun*haukat vihaa sitä puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on komea mies ja naiset todella tyrkyttää itseään hänelle. Olemme suunnilleen samanikäisiä ja kun liikumme yhdessä, naiset suhtautuvat minuun kuin kilpailijaan, siskoon siis. Käsitykseni naisista on muuttunut tämän takia, komeaa miestä yritetään koko ajan ja kuulemma tulee varsin suoria ehdotuksia. Osa naisista suorastaan jahtaa komeita ja menestyneitä miehiä.
Niin totta!
Minua kääntyvät naiset aina katsomaan, että onpa ällöttävän näköinen mies.
Olin nuorena naurunaihe ja koulukiusattu. nykyään minua pidetään komeana naistenmiehenä.
eräs kaunis nainen oletti että minulla on eri nainen joka viikonloppu, hän tosin erehtyi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, muttei loppujen lopuksi mitenkään ihmeellistä. Nykyisin siitä ei ole mitään hyötyäkään, kun olen jo naimisissa enkä etsi seuraa. Sen sijaan naiset, jotka illanvietossa yrittävät uida housuihin, ovat ärsyttäviä.
Hah, miksi helkkarissa joku komea ja fiksu mies täällä roikkuisi?
Katoppas uudestaan peiliin...
Kuka päistä piittaa kun komeana voi helposti kääntää hölmöjen akkojen massit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, muttei loppujen lopuksi mitenkään ihmeellistä. Nykyisin siitä ei ole mitään hyötyäkään, kun olen jo naimisissa enkä etsi seuraa. Sen sijaan naiset, jotka illanvietossa yrittävät uida housuihin, ovat ärsyttäviä.
Hah, miksi helkkarissa joku komea ja fiksu mies täällä roikkuisi?
Katoppas uudestaan peiliin...
Niin, ne komeat fiksut miehethän on kuusimetsikössä patikoimassa ja järsivät poroa raakana. Naisten mielikuvat...
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen luulee miehensä olevan komea.
Moni mies luulee olevansa komea.
Oikeasti komeita miehiä on todella vähän.
Oikein komea naama ei auta jos olet alle 180cm
Mitä hemmettiä 🤓😂 Komeus on katsojan silmissä, ei mitään stereotypiaa mitä täällä jaellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin baarissa pitkästä aikaa todella komean miehen. Olen siis mies itsekin, eikä noita mallimiehiä kovin usein näe. Eipä tarvinut hänen kauan olla yksin, kun joku nainen tunki hänen syliinsä. Ei mielestäni mikään kovinkaan kummoinen nainen, mutta miehelle nähtävästi kelpasi.
Tosin baarissa oli eilen jostain syystä todella heikko naistarjonta. Miehiä oli liikkeellä jostain syystä paljon enemmän ja kauneimmat tuntuivat olevan varattuja, koska tanssivat vain omissa porukoissaan, eivätkä päästäneet miehiä siihen.
Komeankin miehen pitää yleensä nähdä vaivaa saadakseen todella kauniin naisen. Ehkä miestä laiskotti ja otti sen ihan ok misun, jonka sai tekemättä mitään.
Kuten sanoin, niin baarissa oli todella onneton tarjonta. En löytänyt sieltä itsellenikään mieluista, jota olisi viitsinyt edes lähestyä. Yksi lähestyi minuakin, mutta aika kuraa.
Tai no olihan siellä muutama nainen, mutta he olivat varmaankin varattuja, koska eivät tuntuneet ottavan kontaktia keneenkään mieheen.
En ole sinkkunakaan alkanut ottaa baareissa kontaktia miehiin. En minä sinne sen takia mene.
biologinen fakta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jostain syystä kuvittelevat, että naiset ihannoi bodareita, koska miehet itse ihannoi heitä. Enemmistö naisista kokee mieltymystä hoikkiin ja kevyesti lihaksikkaisiin miehiin, niinkuin filmitähtiin.
Älä höpötä. Naiset tykkäävät miehekkäistä miehistä, jotka tuoksuvat testolle. Tämä johtuu biologiasta. Samalla tavalla miehet tykkää naisellisista naisista, koska miehet haistavat naisen erittämät hormoonit. Fyysinen stamina, lihas ja parta tekevät miehestä miehen ja tällaisella miehellä testosteronitasot ovat riittävät naisen huomion kiinnittämiseksi.
En tykkää bodareista. Piste.
Monelle tavalliselle hoikalle miehelle tuo perseen, jalkojen, käsivarsien ja hartioiden treenaaminenkin on kovan työn tulosta, että niistä saa sopivan miehekkään näköiset. Liian usein luullaan, että salilla treenaava mies tulee automaattisesti bull mentulan näköiseksi.