Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on niin kova tarve aina elvistellä tutkinnoillaan?

Vierailija
27.11.2016 |

Ei siis ole väliä, että minkälainen turhanpäiväinen mikkihiiritutkinto jostain humanistisesta huuhaa-aineesta on (eihän niissä pärjäämiseen tarvitse edes yhtään minkäänlaista loogista päättelykykyä), niin kauhean kovaa melua täytyy pitää siitä, että on maisteri, lisensiaatti, kandidaatti jne. jne.

Kuitenkin älyllinen taso näillä naisilla ei yleensä päätä huimaa, mutta kai se on tärkeintä että pääsee todistelemaan olevansa muodollisesti pätevä ja tuntea kuuluvansa eliittiin, joka on niin paljon ylempiarvoinen verrattuna amiksiin ja elämänkoululaisiin, etenkin miehiin verrattuna.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä!

Vierailija
2/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on jotain kompensointia, mikä liittyy varsinkin ikääntyvillä naisilla omaan ulkoiseen ja fyysiseen rupsahtamiseen. Kun oma taso ei enää yllä niiden lukiolaisteininaisten tasolle, niin sitten pädetään tutkintopapereilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heidän suurin saavutuksensa, niin surullista kuin se onkin.

Vierailija
4/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ilmiö on käsin kosketeltavissa.

Vierailija
5/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskateus

Vierailija
6/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ainakaan minun hameeni alle ei ole asiaa ilman väitöskirjaa.

Vierailija
7/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaa kiinnosta

T. WTF, EVVK ja KVG

Vierailija
8/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että pidät itseäsi tyhmänä.

Vierailija
9/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että pidät itseäsi tyhmänä.

"Miehet pelkäävät fiksuja naisia".

Vierailija
10/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän outoa, että sitä omaa älyllistä ylemmyyttään pitää sitten todistella kuluttamalla perslihaksiaan vuosikausien ajalla istumalla luennoilla, kun helpommalla pääsisi siten että ottaisi jonkun muutaman kympin tai satasen hintaisen ÄO-testin (olettaen tosin, että omat älylliset resurssit riittävät sellaisessa pärjäämiseen).

Vierailija
11/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat aivan eksältäni.

Älykäs ihminen ymmärtää, mihin eri tieteenaloja ja erilaisia yhteiskunnallisia tehtäviä tarvitaan, niin käytännöllisiä kuin akateemisia, ja osaa arvostaa niitä, vaikkei itse alasta ymmärtäisikään tai sitä osaisikaan (kuten ap tässä ei ymmärrä humanismista).

Ap siis väittää että tieteenfilosofian tuhatvuotinen historia on turhaa.. justiinsa joo.

Tsemppiä kaikille niille naisille jotka joutuu kohtaamaan ap:n kaltaisen idiootin.

Vierailija
12/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän outoa, että sitä omaa älyllistä ylemmyyttään pitää sitten todistella kuluttamalla perslihaksiaan vuosikausien ajalla istumalla luennoilla, kun helpommalla pääsisi siten että ottaisi jonkun muutaman kympin tai satasen hintaisen ÄO-testin (olettaen tosin, että omat älylliset resurssit riittävät sellaisessa pärjäämiseen).

Eikä minulla ole siis kouluttautumista mitään vastaan, mutta älyllinen ylemmyydentunto perustuen pelkkiin YO-tutkintoihin (joka ei välttämättä kerro vielä mitään siitä, että henkilö olisi tavallista lahjakkaampi) on kyllä naurettavaa.

Vierailija
13/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on, mutta ne ovat yksittäisiä tapauksia, hyvin äänekkäitä sellaisia.

Vierailija
14/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap herättää heissä jotain elvistelynhalua, kun en itse tiennyt tuollaista olevankaan.

Vierailija
15/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostat aivan eksältäni.

Älykäs ihminen ymmärtää, mihin eri tieteenaloja ja erilaisia yhteiskunnallisia tehtäviä tarvitaan, niin käytännöllisiä kuin akateemisia, ja osaa arvostaa niitä, vaikkei itse alasta ymmärtäisikään tai sitä osaisikaan (kuten ap tässä ei ymmärrä humanismista).

Ap siis väittää että tieteenfilosofian tuhatvuotinen historia on turhaa.. justiinsa joo.

Tsemppiä kaikille niille naisille jotka joutuu kohtaamaan ap:n kaltaisen idiootin.

Ymmärsit väärin aloitukseni, koska olet selvästikin tyhmä. Ei ole kyse siitä, ettenkö arvoisi eri tieteenaloja ja yhteiskunnallisia tehtäviä, vaan kritisoin pelkästään pelkällä muodollisella pätevyydellä ylpeilyä. 

Ja humanistisissa aineissa todellakin on tieteenaloja, jotka ovat pelkkää huuhaata ja pseudotiedettä, kuten naistutkimus.

AP

Vierailija
16/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tutkinto mykkäkoulusta.

Vierailija
17/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tutkinto mykkäkoulusta.

YAMK ja maisterin tutkinto siis, huom. Teen juuri väitöskirjaa aiheesta mykkäkoulun tarkoitusperä.

Vierailija
18/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Miksi miehillä on myös?

Ehkä sellaisia leuhkija-ihmisiä vain on, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
19/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, vaikka itsellänikin on maisterin paperit. Opiskelu ei tee kenestäkään parempaa kuin muut, ei edes älykkäämpää. Yliopistossa oli myös todella tyhmiä opiskelijoita ja he ovat juuri niitä, jotka polleilevat tutkinnoillaan. Kuka tahansa voi suorittaa opintoja, kun vain jaksaa lukea ja kirjoittaa. Tiedon soveltaminen käytäntöön on ihan toinen asia.

Vierailija
20/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempia mun mielestä on ne, jotka mainostavat miehensä tutkintoa! Niitäkin naisia riittää.

Tutkintonsisten pitäisi rohkeammin perustaa yrityksiä eikä tyytyä tutkijan töihin.

Siten saisimme Suomen nousuun.

Melkein parempi olla parturikampaajayrittäjä kun verovaroilla palkkansa saava tutkija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi