Rehellisesti: katsotko millaiset tissit ja pimppikarvat ja...
Kommentit (16)
enkä näe ilman silmälaseja muutenkaan juur mittää
mutta ei mua kyllä yhtään kiinnosta millaiset tissit tai karvat toisilla on.
Kyselen myös, missä ne on laitatettu ja paljonko maksoi. Tutkimustulokset raportoin ympäri Internetiä joka toinen torstai.
Kyllähän sitä silmät osuu milloin mihinkin, vaikkei tarkoituksella katsoisikaan. En siis erityisesti välttele katsomasta tiettyjä ruumiinosia, vaikken tietenkään jää tuijottamaankaan. Mutta en ihan oikeasti ajattele kenenkään rinnoista tai karvoista yhtään mitään erityistä.
En ymmärrä, miten jotakuta voi vaivata tällaiset asiat. Rintoja ja karvoituksia on monenlaisia, sen varmaan jokainen aikuinen tajuaa. Saatan siis rekisteröidä, että tuolla on tuollaiset rinnat, mutta eivät ne minua oikeasti kiinnosta, enkä jaksa niitä jälkikäteen muistella.
Esim. viime saunareissusta en muista ollenkaan, oliko muilla karvoja vai ei. Tissejäkään en muista. Mutta yhdellä meistä oli lapsia ja vatsa oli siksi ihan erimuotoinen, sen rekisteröin.
Karvoja en niinkään, mutta rintoja kyllä. Ja mahan pömpötystä.
Ellei sitten ole jotain tosi huomiotaherättävää karvarintamalla. Esim. täysposliinin varmaan panisin merkille.
Sekä rinnat, karvat että mahd tatskat ja suonikohjutkin. Ihan uteliaisuuttani vaan...
Näytän myös epäpari tissini, pömppömahani löllöpeppuni ja bikibirajatun pehkoni.
HUOM olemme kaikki naisia ja erilaisia. Se vaan on fakta!
Tuijotan ihan avoimesti, ja joskus loksahtaa suu auki huomaamatta, ja kuolavana tippuu suupielestä.
Ovat itselleni ongelmakohdat. Tisseistä tai karvoista ei mitään käsitystä.
Mutta koska mulla on silmälasit niin en kovin hyvin nää. Inhoan omaa vartaloani.